Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2019/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Малої академії наук України : наук. вид..- Київ Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny- Титул.
- Зміст.
- Довгий С. Вступне слово. - C. 5.
- Барвіцька Г., Ладичук О., Попова М. Використання онтологічного реєстру архівних матеріалів, пов’язаних з Т. Г. Шевченком, у навчально-дослідницькій діяльності учнівської молоді. - C. 6-10.
- Букрєєва І. STEM-проєкт на уроках хімії. - C. 11-18.
- Величко Н. Економічна самоосвіта майбутніх кваліфікованих робітників як необхідна умова успішної професійної діяльності. - C. 19-22.
- Веселова Т. Політехнічний підхід при формуванні конкурентоспроможних фахівців в умовах інноваційної економіки з упровадженням STEM-освіти. - C. 23-28.
- Воронкін О. Застосування таксономії Блума при оцінюванні ефективності формування математичної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 29-34.
- Грищенко О. Формування соціальної і громадянської компетентностей на уроках громадянської освіти (на прикладі закладу професійної освіти). - C. 35-37.
- Дем’яненко В., Бєлан Т., Киричук Л. Формування мережецентричного інформаційно-освітнього середовища. - C. 38-42.
- Казаков Є. Упровадження дистанційної форми навчання для здобувачів освіти залізничних професій у закладах професійної освіти. - C. 43-49.
- Крамаренко В. Предметні тижні як універсальна форма інтегрованого навчання. - C. 50-53.
- Купар М., Луценко О., Шибка О. Створення позитивного психоемоційного середовища під час масових STEM-заходів. Досвід роботи міської станції юних техніків Дніпра. - C. 54-56.
- Тропіна М. Дослідження соціальних мереж як нового феномену сучасного світу. - C. 57-63.
- Удовіченко Н. Система оцінки якості професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. - C. 64-67.
- Юрова О., Євтушенко О., Савченко І. Формування STEM-освітнього середовища в системі професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 68-72.
- Ладичук О., Бєлан Т., Олійник Р. Онтологічний підхід до формування віртуального музею НАН України. - C. 73-76.
- Кудляк В., Пронякін Ю., Олійник Р., Бєлан Т. Стратегії електронної освіти: проєктування та створення інтерактивних просторових оглядів об’ємних тіл для багатовимірних структурованих інформаційних сайтів. - C. 77-80.
- Русанова М. Об’єднана Європа як "проєкт" Великої Британії: історія питання. - C. 81-86.
- Персоналії авторів. - C. 87-88.
| 2019 | | № 16
|
|
|
|