Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2021/2-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманчук В. П. Метатеоретичні засади трансдисциплінарності. - C. 3-10.
  4. Атамась А. І. Застосування моделюючого комп'ютерного середовища для здійснення навчальних демонстрацій та виконання лабораторних робіт. - C. 11-22.
  5. Білик Ж. І., Шаповалов Є. Б., Шаповалов В. Б. Використання мобільних додатків для визначення рослин. - C. 23-32.
  6. Ворона Л. І. Мультидисциплінарні особливості реалізації державної політики розвитку позашкілля на регіональному рівні. - C. 33-40.
  7. Дембіцька С. В., Мястковська М. О. Вдосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти шляхом впровадження мобільних інформаційно-комунікативних технологій. - C. 41-49.
  8. Завалевський Ю. І., Гущина Н. І., Василашко І. П., Коршунова О. В., Патрикеєва О. О. Створення педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ-та STEM-технологій в закладах загальної середньої освіти. - C. 50-61.
  9. Кальной С. П. "Призма знань" як віртуальна форма організації е мережевої бази знань в освіті. - C. 62-71.
  10. Ковальова О. А. Результати вивчення передового досвіду МАН України в реалізації наукової освіти. - C. 72-81.
  11. Ладичук О. К. Онтологія як засіб представлення медичної інформації. - C. 82-96.
  12. Nazarenko T. H., Honcharova N. O., Sipii V. V. Stages and conditions of implementation of stem education in ukraine. - C. 97-103.
  13. Савченко Я. В., Сліпухіна І. А. Особливості інтерактивних музеїв науки: погляд крізь призму організаційно-педагогічних ідей Якова Перельмана. - C. 104-110.
  14. Svyrydenko D. B., Revin F. H. Project 2061 and other scientific literacy initiatives: overseas lessons for ukrainian science educators. - C. 111-118.
  15. Чуприна О. Б., Лященко Т. В. Керівник гуртка: від професіоналізму до педагогічної майстерності. - C. 128-139.
  16. Шибка О. С., Шибка Г. І. Ідеї освітніх STEM-STEAM-проєктів. - C. 140-150.
  17. Голіяд І. С., Тропіна М. А. Досвід застосування дизайн-мислення для вдосконалення професійного розвитку майбутніх учителів технологій та трудового навчання. - C. 140-150.
2021
№ 2-3 (21-22)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського