Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74237/2014/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професійна освіта: проблеми і перспективи
: зб. наук. пр..- Київ–Сімферополь

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Теретико-методологічні проблеми професійної освіти і навчання

  4. Айстраханов Д. Д. Математичне моделювання професійної компетентності кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. - C. 3-8.
  5. Артюшина М. В. Інноваційно-зорієнтований підхід до професійного навчання майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 9-14.
  6. Бородієнко О. В. Система розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу телекомунікаційних послуг та обслуговування абонентів. - C. 14-19.
  7. Гириловська І. В. Моніторингові дослідження в освіті. - C. 19-23.
  8. Дубініна О. М. Критеріальні характеристики математичної культури майбутнього фахівця з програмної інженерії. - C. 23-31.
  9. Корень А. М. Конкретизація принципів формування змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів як наукова проблема. - C. 31-36.
  10. Кулалаєва Н. В. Умови формування готовності до безпечної самореалізації вихованців закладів освіти. - C. 36-40.
  11. Пятничук Т. В. Диференційований підхід до формування професійної компетентності майбутніх опоряджувальників будівельних у навчально-виробничому процесі ПТНЗ. - C. 40-45.
  12. Романов Л. А. Технологія конструювання тестів у контексті вдосконалення контрольно-оцінювальної діяльності у професійно-технічній освіті. - C. 45-50.
  13. Розділ 2 Теорія і практика галузевого управління

  14. Єльникова Г. В. Особливості управління розвитком професійно-технічної освіти в ринкових умовах. - C. 51-55.
  15. Розділ 3 Кадрове забезпечення професійної освіти і навчання

  16. Величко Н. О. Проблема розвитку професійної компетентності методистів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 56-59.
  17. Ворона В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у ВНЗ. - C. 60-63.
  18. Гаврилюк О. О. Девіантна поведінка підлітків та її профілактика у роботі соціального педагога у навчальному заклад. - C. 63-67.
  19. Козубцев І. М. Структура методологічної компетентності аспірантів системи вищої військової освіти. - C. 67-72.
  20. Михнюк М. І. Види і сутність функцій розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. - C. 72-76.
  21. Сейдаметова З. С., Ильясова Ф. С. Программная инженерия: обучение проектированию с использованием IBM Rational Rhapsody и IBM RationalArchitect. - C. 77-82.
  22. Розділ 4 Професійна педагогіка: вітчизняний і зарубіжний досвід

  23. Горбатюк Р. М., Тулашвілі Ю. Й. Інтенсифікація навчально-розвивальної діяльності студентів в системі Мобільного навчання. - C. 83-87.
  24. Козяр М. М., Тимощук О. С. Проблемна лекція як методичний інструмент навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій. - C. 87-92.
  25. Корогод Н. П., Новородовська Т.С. Співробітництво університетів й підприємств у процесі інноваційного розвитку – європейський досвід. - C. 92-98.
  26. Кошарна Н. В. Теоретико-методологічні засади в системі педагогічної підготовки вчителів у Швеції. - C. 99-104.
  27. Кравець С. Г. Формування ключових компетентностей у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців ресторанного сервісу: результати педагогічного експерименту. - C. 105-109.
  28. Мацейко О. В. Модель використання електронних навчально-методичних комплексів у підготовці кваліфікованих робітників автотранспортної галузі. - C. 110-114.
  29. Мельник О. В. Сучасні світові тенденції і проблеми викладання економіки у вищих навчальних закладах. - C. 115-119.
  30. Павленко І. О. Модель формування валеологічного мислення студентів – майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 120-126.
  31. Ситник О. І. Генезис концептуальних ідей освіти дорослих в освітній системі Ірландії. - C. 126-129.
  32. Спіцина А. Є. Професійна компетентність у системі фахової підготовки майбутніх економістів. - C. 130-135.
2014
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського