Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74237/2014/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Професійна освіта: проблеми і перспективи : зб. наук. пр..- Київ–Сімферополь- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія і методологія професійної освіти і навчання
- Боднарук І. І. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних працівнкиів до професійної діяльності. - C. 3-8.
- Гириловська І. В. Бенчмаркінговий підхід до здійснення моніторингу якості освітньої діяльності професійно-технічних навчальних закладів. - C. 8-12.
- Демянчук М. Р. Критерії, компоненти, показники, рівні і стан сформованості основ професійної компетентності майбутніх бакалаврів медсестринської справи. - C. 12-17.
- Залібовська-Ільніцька З. В. Специфіка роботи соціального педагога в ДНЗ з дітьми, які мають особливі потреби. - C. 17-22.
- Козак А. Р. Сучасні проблеми фахової підготовки майстрів ресторанного обслуговування. - C. 23-27.
- Козяр М. М. Сучасні проблеми підготовки майбутніх інженерів у галузі охорони праці. - C. 27-31.
- Кулалаєва Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті будівельників. - C. 32-36.
- Макаренко А. І. Окремі аспекти розробки методики викладання матеріалознавства для майбутніх учителів технологій. - C. 36-40.
- Пілевич О. А. "Культура", "Професійна культура" як базові категорії дослідження професійної культури майбутнього економіста. - C. 41-46.
- Пятничук Т. В. Обґрунтування моделі формування професійної компетентності майбутніх опоряджувальників будівельних. - C. 46-51.
- Савельєв М. Г. Забезпечення наступності формування професійної компетентності студентів в умовах навчально-наукового комплексу "коледж-університет. - C. 51-55.
- Яворська Т. М. Структура, критерії та рівні сформованості самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі. - C. 56-61.
Розділ 2. Теорія і практика галузевого управління
- Грушева А. А. Моделювання управлінської компетентності студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. - C. 62-67.
- Помаран П. І. Маркетингове управління птнз як об’єктивна необхідність в умовах ринкової економіки: результати експерименту. - C. 67-72.
- Кузьмінська Л. Д. Вітчизняний досвід соціального партнерства в управлінні професійно-технічною освітою: проблеми та перспективи розвитку. - C. 72-76.
Розділ 3. Кадрове забезпечення професійної освіти і навчання
- Артюшин Г. М. Підвищення кваліфікації науково-педагогічного складу спеціальних кафедр як вагомий чинник удосконалення професійної підготовки співробітників служби безпеки України. - C. 77-81.
- Вітюк О. І. Використання методу проектів у формуванні професійної компетентності молодших спеціалістів технічного профілю у коледжах. - C. 82-86.
- Герасименко О. А. Мультимедійні інформаційні технології як засіб реалізації проектів у трудовому навчанні. - C. 86-90.
- Малич Н. Г. Развитие инженерного мышления у студентов на примере использования моделей расчета основных параметров машин для земляных работ. - C. 90-95.
- Михнюк М. І. Педагогічні умови розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. - C. 96-101.
- Москалюк Г. О., Чернецька О. Ю. Напрями вдосконалення системи викладання облікових дисциплін у вищих навчальних закладах економічного спрямування. - C. 101-107.
- Поповський Ю. Б. Системотворчі функції змісту організації навчання на основі комп’ютерних розумних технологій. - C. 108-112.
- Сичов Р. О. Проблемно-орієнтоване навчання як засіб розвитку когнітивних та соціальних навичок студентів-медиків. - C. 113-119.
- Тінькова Д. С. Формування професійної компетентності газозварників у процесі вивчення математики у ПТНЗ. - C. 119-124.
Розділ 4. Професійна педагогіка: вітчизняний і зарубіжний досвід
- Гарапко В. І. Міжнародний вимір проблеми інформаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи. - C. 125-129.
- Зеліковська О. О., Степаненко О. І. Особливості сучасної методики викладання англійської мови професійного спрямування у немовних вищих навчальних закладах. - C. 130-133.
- Остапенко А. А. Особенности классического университета как элитарного вуза. - C. 134-136.
- Подолянська А. О. Зміст, форми та методи професійної підготовки філологів у Великій Британії на прикладі Лідського університету. - C. 137-141.
- Подолянська Н. О. Історичні умови формування державної мовної політики США та її вплив на розвиток мовної освіти. - C. 141-147.
| 2014 | | Вип. 7
|
|
|
|