Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74288/2020/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми психології в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кафедра загальної та вiкової психологiї: етапи становлення. - C. 9-19.
  4. Волкова А. О. Самореабiлiтацiя у стресових ситуацiях. - C. 23-30.
  5. Даценко О. А. Задоволенiсть життям як критерiй позитивного функцiонування особистості. - C. 31-42.
  6. Iващенко О. С. Особливостi стилiв конфлiктної поведiнки у молодших та старших пiдлiткiв. - C. 45-54.
  7. Iщенко Д. I. Агресивнiсть сучасної молодi: причини, шляхи профiлактики. - C. 55-62.
  8. Крамар А. О. Застосування копiнг-стратегiй студентами (гендерний аспект). - C. 63-70.
  9. Хачатурова М. С. Психологiчна характеристика агресивностi у пiдлiтковому вiцi. - C. 71-81.
  10. Цикалюк А. Ю. Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї. - C. 82-90.
  11. Чорна К. М. Прокрастинацiя: шляхи профiлактики, запобiгання. - C. 91-97.
  12. Iсаєва Д. Ю. Психологiчна детермiнацiя професiйного самовдосконалення майбутнього вчителя. - C. 101-109.
  13. Соколовська О. С. Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя. - C. 110-118.
  14. Токарева Н. М. Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв. - C. 119-131.
  15. Чичинська О. В. Особливостi розвитку емпатiї у студентiв медичного коледжу. - C. 132-141.
  16. Кононенко О. О. Професiйне вигорання у педагогiв: сутнiсть, ознаки, профiлактика. - C. 145-153.
  17. Макаренко Н. М., Проскурова I. П. Переосмислення ролi шкiльної освiти: психологiчний аспект. - C. 154-162.
  18. Меркульєва Л. В., Виноградова С. О. Особливостi органiзацiї корекцiйної роботи з дiтьми iз порушеннями iнтелектуального розвитку в умовах загальноосвiтнього закладу. - C. 163-175.
  19. Павленко А. Г. Формування компетенцiй у школярiв у позаурочний перiод. - C. 176-183.
  20. Устiнова-Бойченко Г. М. Медiаторство як засiб вирiшення конфлiктiв у студентському середовищi. - C. 184-193.
  21. Шевченко О. М. Нова українська школа: досвiд i перспективи. - C. 194-202.
  22. Бойко Д. Ю. Комп’ютернi нiки як засiб самопрезентацiї в iнтернетi у осiб юнацького вiку. - C. 205-211.
  23. Качанов Я. I. Особистiсна тривожнiсть студентiв та її вплив на сприймання соцiально-психологiчного клiмату. - C. 212-218.
  24. Noga H. Poziom postaw twoґrczych a uczestnictwo w grach komputerowych. - C. 219-229.
  25. Пiнська О. Л. Перцептивний аспект проблеми професiйно-комунiкативної дiяльностi. - C. 230-239.
  26. Сенько Т. В. Подготовка студентов-психологов к анализу социальных ролей в межпоколенном взаимодействии. - C. 240-269.
  27. Суходольська C. О. Психологiчнi особливостi навчальної мотивацiї осiб зi статусом дiтей-сирiт та дiтей позбавлених батькiвського пiклування. - C. 270-276.
  28. Бессмертна С. Ф. Психологiчний дискурс екзистенцiального конфлiкту у повiстi Оноре де Бальзака "Гобсек". - C. 279-286.
2020
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського