Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М. Передмова. - C. 3-4.
  4. Історія

  5. Галик В. Літературознавці, журналісти та священики – кореспонденти Івана Франка з Дрогобича. - C. 5-15.
  6. Галів М. Шкільництво села Лужок Долішній (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 15-36.
  7. Ільницький В. До проблеми чисельності підпілля у Дрогобицькій окрузі ОУН (1945 – 1952). - C. 36-44.
  8. Кісіль В. Писемні пам’ятки на сторінках "Сводной галичско-русской литописи съ 1700 до конца августа 1772 года. часть І." А. Петрушевича. - C. 44-54.
  9. Лазорак Б. Перехід церковних братств Львова до унії у контексті реформи Крилосу єпископом Йосифом (Шумлянським). - C. 54-63.
  10. Стецик Ю. Монастирські фільварки Перемишльської єпархії (XVIII ст.). - C. 63-72.
  11. Мистецтвознавство

  12. Душний А. До питання наукового осмислення української школи баянно-акордеонного мистецтв. - C. 73-82.
  13. Дякунчак Ю. До питання стилістичних особливостей творчості для баяна-акордеона композиторів України на зламі століть. - C. 83-92.
  14. Кузьо В. Творчий розвиток студента-інструменталіста в контексті музичного мистецтва України. - C. 93-99.
  15. Кундис Р. Львівська баянна школа в контексті національної академічної школи гри на народних інструментах. - C. 99-108.
  16. Мартинів О. Творчість Василя Верховинця в контексті формування національної культури. - C. 109-113.
  17. Муляр Н. Виховання дітей молодшого шкільного віку засобами театрального мистецтва. - C. 114-121.
  18. Олексів Я. Жанрові модифікації сюїти та партити в музичному просторі ХХ століття. - C. 121-131.
  19. Сергієнко О. До питання історичних передумов становлення конкурсно-фестивального руху виконавців на народних інструментах в Україні. - C. 131-141.
  20. Шафета В. Фестивально-конкурсні акції колективногo музикування Львівщини в контексті української школи баянно-акордеонного мистецтва. - C. 142-151.
  21. Педагогіка

  22. Бобак О. Підготовка соціального педагога до організації роботи з сім’єю як первинного інституту соціалізації дитини. - C. 152-158.
  23. Гурій М. Розвиток комунікативної компетенції старшокласників у процесі реалізації форм громадянської освіти та виховання у Великій Британії. - C. 159-167.
  24. Жигайло О. Обчислювальна діяльність як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра. - C. 167-174.
  25. Ілляш С. Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього учителя початкових класів. - C. 174-181.
  26. Колток Л. Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу у вищій школі. - C. 181-188.
  27. Нищак І., Пагута М. До проблеми використання електронних посібників у навчально-виховному процесі. - C. 188-195.
  28. Турчик І., Козіброда Л. Проблеми та тенденції шкільного фізичного виховання за кордоном. - C. 195-203.
  29. Фартушок Л., Лісенчук С. Педагогічні умови формування готовності до праці у вихованців дитячих будинків. - C. 203-212.
  30. Психологія

  31. Бандура Г. Особливості становлення ідентичності в ранньому підлітковому віці. - C. 213-219.
  32. Бахур О. Психологічна характеристика підлітків з делінквентною поведінкою. - C. 220-226.
  33. Гринечко А. Роль самооцінювання в процесі самовизначення особистості. - C. 227-235.
  34. Дуб В. Ціннісно-смислові характеристики майбутніх педагогів. - C. 235-244.
  35. Заболоцька С. Особливості розвитку моральних форм поведінки дошкільників в експериментальних умовах. - C. 244-251.
  36. Зимянський А. Психологічні особливості розвитку моральної позиції підлітків. - C. 252-257.
  37. Хавула Р. Психологічні особливості подружньої сумісності. - C. 258-267.
  38. Мовознавство. Літературознавство

  39. Гавриляк І. Специфіка становлення німецькомовних фразеологічних одиниць зі семантикою кольору. - C. 268-274.
  40. Пиц Т. Дослідження німецьких лексичних запозичень в українській мові у німецькомовних країнах. - C. 274-280.
  41. Вовк О. Поступ нової української дитячої літератури у другій половині ХІХ століття. - C. 281-287.
  42. Гаврилюк Х. "Енеїда" Івана Котляревського у польськомовному прочитанні Єжи Єнджеєвича та Петра Куприся. - C. 288-295.
  43. Дмитрів І., Кафлик О. Християнське осмислення національної історії у творчості письменників-"логосівців". - C. 295-304.
  44. Дяків Ю. Характер рецепції творчості Бернарда Шоу в оцінках англомовних критиків. - C. 304-310.
  45. Лазірко Н. Творчість Стефана Цвeйґа в літературознавчій оцінці Юрія Клена. - C. 311-321.
  46. Луцик В., Зимомря І. Виміри творчості Доріс Лессінг: жанрова парадигма малої прози 50-70-х рр. ХХ століття. - C. 321-329.
  47. Відомості про авторів. - C. 330-333.
2012
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського