Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2015/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Історія
- Галів М. Формування адміністративних органів управління освітою на Дрогобиччині у 1939–1941 рр.. - C. 5-12.
- Гнідик І. Митрополит Андрей Шептицький та Греко-Католицька Церква у США. - C. 13-21.
- Гринюка Б. Педагогічна діяльність Івана Старчука (1921–1939 рр.). - C. 22-28.
- Гриценко Г. Михайло Грушевський в українсько-білоруських наукових контактах. - C. 29-34.
- Ільницький В. Стосунки українців та поляків у Карпатському краї ОУН (1943–1946). - C. 35-55.
- Стецик Ю. Резиденції Спаського василіанського монастиря: фундаційно-майнові аспекти (XVII–XVIII ст.). - C. 56-61.
Мистецтвознавство
- Душний А., Савчин Г. Визначні постаті Дрогобича: штрихи до портрету Віктора Чумака. - C. 62-69.
- Медведик Г., Медведик Ю. Релігійна та етнопедагогічна сутність українських різдвяних пісень (за матеріалами маловідомих друкованих видань середини ХІХ – початку ХХ ст.). - C. 70-76.
- Паламарчук В. Вплив строю класичної шестиструнної гітари на її виразні можливості. - C. 78-84.
- Пахомова Є. Синестезія в оперному театрі Лесі Дичко (на прикладі опер "Золотослов" та "Різдвяне дійство"). - C. 85-92.
- Радомська А. Етнокультурна позиція особистості у просторі художньої освіти. - C. 93-97.
- Сташевський А. Алеаторні вияви в українській музиці для баяна 1990-х – 2000-х років. - C. 98-103.
- Шкільник Б. Українська наукова думка ХХ ст. про різдвяні барокові духовні пісні. - C. 104-109.
Мовознавство. Літературознавство
- Вереш М., Синьо В. Полісемія у німецькій християнсько-богословській терміносистемі. - C. 110-114.
- Коккіна Л. Когнітивна складова перекладу афоризмів філософської казки "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері. - C. 115-122.
- Мисюра К. Використання жаргонів у суспільно-політичних виданнях. - C. 123-127.
- Пригодій О. Особливості відтворення епітетів, порівняння та алюзії в романах Ф. С. Фіцджеральда в українських перекладах М. Пінчевського. - C. 128-133.
- Птуха В. Словотвірна деривація номінацій одягу з національно-культурним компонентом семантики в англійській та українській мовах. - C. 134-140.
- Томенюк О. Когнітивний підхід до аналізу мовних явищ. - C. 141-146.
- Шталтовна Ю. Епістемологія та параметричні властивості концепту "DEMOCRATIZATION" в англомовних студіях. - C. 147-154.
- Гурбанська С. Постмодерністський художній дискурс як цілісна комунікативна, когнітивно-концептуальна і семіотична єдність. - C. 155-160.
- Жовтані Р. Маркери концепту "своє / чуже" у малій прозі Ернста Віхерта. - C. 161-166.
- Зимомря О. Образно-стильове наповнення жанрових різновидів і модифікацій в угорській прозі ХХ століття. - C. 167-171.
- Круглій А. Модифікації української літератури Пізнього Середньовіччя: ідейні, тематичні, жанрові. - C. 172-177.
- Мельник О., Зимомря І. Рецепція образу природи у творчості Миколи Маркевича та Адама Міцкевича. - C. 178-184.
- Панько О. Концепт читача в українському літературознавстві: трактування вітчизняних науковців. - C. 185-193.
- Поліщук О. Симулякризація як один з головних принципів сюжетотворення альтернативно-історичних сценаріїв. - C. 194-200.
- Ткаченко Т. Генологічна специфіка малої прози Михайла Осадчого. - C. 201-207.
- Тьопенко Ю. Діалогічні взаємини української та англійської літератур, їх специфіка і стадії становлення. - C. 208-215.
Педагогіка
- Білецька Л., Білецький Р. Формування інформаційно-комунікативних компетенцій учнів початкової школи. - C. 216-221.
- Білогорка М., Мороз Т. Шляхи формування мовної компетентності особистості: науково-методичний підхід. - C. 222-228.
- Веретко Н., Федорович А. Використання елементів усної народної творчості на уроках трудового навчання. - C. 229-236.
- Gałowska A. Pedagogical aspects of horse riding. - C. 237-246.
- Кайдалова Г. Толерантні взаємостосунки як категорія морального виховання молодших школярів. - C. 247-252.
- Канюк О. Професійні вимоги до майбутніх соціальних працівників. - C. 253-259.
- Козачко А., Козачко О. Мультимедійні технології навчання як засіб формування професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення інженерної графіки. - C. 260-265.
- Колток Л., Чапля М. Технології природотерапії як засоби корекції здоров’я молодших школярів. - C. 266-271.
- Пагута М. Теоретико-методологічні аспекти впливу ергодизайну на творчий розвиток майбутніх вчителів технології. - C. 272-278.
- Паласевич І. Форми та методи естетичного виховання підлітків у позакласній виховній роботі (друга половина ХХ ст.). - C. 279-287.
- Повечера І. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій. - C. 288-292.
- Садова І. Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби. - C. 293-298.
- Талалай Ю. Особливості іншомовної підготовки учнів середньої школи у колишньому Радянському Союзі (70-80 рр. ХХ ст.). - C. 299-302.
- Ткаченко О. Гейміфікація освіти: формальний і неформальний простір. - C. 303-309.
- Філь Г., Жигайло М. Інтегроване вивчення предметів гуманітарного циклу за галузями знань як важлива передумова розвитку сучасної науки. - C. 310-316.
- Яким Р., Чубик О., Українець Н. Принципи формування технологічної культури шкільної молоді на уроках "Основи технології". - C. 317-325.
Правознавство
- Кантор Н. Теоретичні і практичні проблеми адаптації права України до права ЄС у сфері прав людини в умовах євроінтеграції. - C. 326-332.
Психологія
- Заболоцька С. Особливості особистісного розвитку майбутнього педагога. - C. 333-337.
- Наконечна М. Психоемоційні фактори самореалізації студентів у суспільстві. - C. 338-342.
- Хавула Р. Життєва перспектива особистості в юнацькому віці. - C. 343-348.
| 2015 | | Вип. 11
|
|
|
|