Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2015/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Владига О. Останні томи "Історії України-Руси" Михайла Грушевського: археографічний аспект. - C. 5-10.
  4. Галик В. Здобутки франкознавчої науки у Франковому краї в останнє десятиліття. - C. 11-17.
  5. Галів М. Мікросоціальна група мельників у селі Літиня на Дрогобиччині (XVІ – XVIІІ ст. ). - C. 18-27.
  6. Ільницький В. До питання рейдів відділів УПА ВО-4 "Говерля" (1944–1949). - C. 28-38.
  7. Лазорак Б. Повідомлення про село Уличне на сторінках дрогобицької та самбірської преси другої половини ХІХ – першої половини ХХ століття. - C. 39-47.
  8. Стецик Ю. Ченці-брати Добромильського монастиря (1783 р. ): життєвий шлях до духовного покликання. - C. 48-54.
  9. Білоусова С. Фольклорна лінія у творах для домри В. Івка, Є. Мілки, О. Некрасова. - C. 55-62.
  10. Карась С. Темпові варіанти, агогіка, динаміка та артикуляція "Прелюдії та фуги gis-moll" Й. С. Баха (ДТК, ІІ-й том) у виконавській інтерпретації баяністів. - C. 63-77.
  11. Карташова Ж. Обгрунтування методики фахової підготовки майбутнього вчителя музики у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін. - C. 78-86.
  12. Коверза О. Становлення джазового мистецтва як феномену музичної культури 20–30-х рр. ХХ століття в Україні. - C. 87-93.
  13. Олексюк А., Душний А. Інструментально-виконавська підготовка вчителя музичного мистецтва в наукових студіях сьогодення. - C. 94-100.
  14. Соловей Л. Отець Михайло Вербицький – композитор, громадський діяч, автор гімну України "Ще не вмерла України і слава, і воля". - C. 101-110.
  15. Тыновский М. Репертуарные тенденции формирования исполнительского мастерства кларнетиста. - C. 111-118.
  16. Чавва Л., Кузьо В. Питання мистецької освіти у реаліях науково-практичних конференцій сьогодення. - C. 119-124.
  17. Голик С. Англійська мова як lingua franca у сучасному світі: глобалізаційні виклики. - C. 125-131.
  18. Денисова І. Особливості оказіонального словотворення у романах українського фентезі. - C. 132-138.
  19. Котвицкая В. К вопросу о классификации типов семантической адаптации англицизмов в немецком языке. - C. 139-144.
  20. Лазебная Е. Классификация глаголов, сочетающихся с наречиями и деепричастиями оценки, в современном немецком языке Германии и Австрии. - C. 145-150.
  21. Подорожна К. Порівняльний аналіз відтворення українських історичних реалій засобами німецької мови у перекладах історичної повісті І. Я. Франка "Захар Беркут". - C. 151-156.
  22. Попович Н. Граматико-семантичні особливості перекладу форм та похідних дієслова Ὑφίστημι в патристичних текстах IV століття. - C. 157-166.
  23. Шум О. Творча майстерність перекладача при відтворенні українських фразеологізмів. - C. 167-171.
  24. Бондарець Т. Ментально-географічні характеристики романів Дж. Остен. - C. 172-176.
  25. Врабель-Кемінь О. Реконструювання ґендерної ідентифікації в казках Анджели Картер. - C. 177-182.
  26. Дмитрів І. Жанр молитви у творчості поетів-"логосівців". - C. 183-190.
  27. Кевешлігеті О. Міфосвіт Христини Керити у поетичній збірці "Березневі заручини". - C. 191-196.
  28. Новак С. Оповідання Володимира Бірчака: текст і контекст. - C. 197-205.
  29. Рашкі Н. Еволюція особистості у романі "Таємний сад" Ф. Г. Бернет. - C. 206-211.
  30. Рыба И. Этнообраз француза в ромаистике Генри Джеймса. - C. 212-216.
  31. Угляй Л., Зимомря І. Роль образу "дім" у художній концепції Тоні Моррісон. - C. 217-223.
  32. Sochal А. O faktach i wyobrazeniach. Vicki Baum w swietle autobiografii "es war alles ganz anders". - C. 224-231.
  33. Василенко О. Категорія соціальної відповідальності педагога у наукових дослідженнях. - C. 232-238.
  34. Грибок Н., Проць Р., Ярема В., Проць Л. Характеристика поняття та компонентів культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи. - C. 239-245.
  35. Дробчак Я. Творча робота майбутніх учителів на уроках трудового навчання у початкових класах. - C. 246-252.
  36. Жигайло О., Гриньців М. Варіативність використання форм управління обчислювальною діяльністю молодших школярів на уроках математики. - C. 253-258.
  37. Зимульдінова А. Шляхи підготовки до навчання дітей п’ятирічного віку в освітньо-виховних закладах різного типу. - C. 259-264.
  38. Калита Н. Підготовка вчителя початкової школи в контексті сучасних освітніх парадигм. - C. 265-269.
  39. Канюк О. Особливості викладання професійно-орієнтованої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей. - C. 270-274.
  40. Колток Л. Інтенсифікація навчально-виховного процесу як складова модернізації освіти вищої школи. - C. 275-282.
  41. Надім’янова Т. Вплив школи і сім’ї у формуванні основ здорового способу життя молодшого школяра. - C. 283-288.
  42. Пантюк М., Зимульдінова А., Скалич Л. Науково-експериментальна робота кафедри як шлях до професійного зростання педагога нової ґенерації (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти). - C. 289-295.
  43. Пантюк М., Стахів Л. Організаційно-методична робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується). - C. 296-306.
  44. Розман І. Подолання стереотипів у педагогічній діяльності як один зі шляхів формування компетентності. - C. 307-312.
  45. Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 313-318.
  46. Скалич Л. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій навчання. - C. 319-324.
  47. Стахів Л. Технологія інтерактивного навчання – одне із важливих завдань формування умінь майбутнього учителя початкових класів. - C. 325-329.
  48. Чернецька Ю. Вплив чинників десоціалізації на формування наркозалежної особистості. - C. 330-336.
  49. Шубак Г. Особливості організаційних форм навчальної діяльності учнів у малокомплектній початковій школі. - C. 337-344.
  50. Тельвак В. Інституціональні аспекти розвитку українського наукового руху ХІХ – початку ХХ ст. : новий погляд. - C. 345-351.
2015
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського