Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2015/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Владига О. Останні томи "Історії України-Руси" Михайла Грушевського: археографічний аспект. - C. 5-10.
- Галик В. Здобутки франкознавчої науки у Франковому краї в останнє десятиліття. - C. 11-17.
- Галів М. Мікросоціальна група мельників у селі Літиня на Дрогобиччині (XVІ – XVIІІ ст. ). - C. 18-27.
- Ільницький В. До питання рейдів відділів УПА ВО-4 "Говерля" (1944–1949). - C. 28-38.
- Лазорак Б. Повідомлення про село Уличне на сторінках дрогобицької та самбірської преси другої половини ХІХ – першої половини ХХ століття. - C. 39-47.
- Стецик Ю. Ченці-брати Добромильського монастиря (1783 р. ): життєвий шлях до духовного покликання. - C. 48-54.
- Білоусова С. Фольклорна лінія у творах для домри В. Івка, Є. Мілки, О. Некрасова. - C. 55-62.
- Карась С. Темпові варіанти, агогіка, динаміка та артикуляція "Прелюдії та фуги gis-moll" Й. С. Баха (ДТК, ІІ-й том) у виконавській інтерпретації баяністів. - C. 63-77.
- Карташова Ж. Обгрунтування методики фахової підготовки майбутнього вчителя музики у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін. - C. 78-86.
- Коверза О. Становлення джазового мистецтва як феномену музичної культури 20–30-х рр. ХХ століття в Україні. - C. 87-93.
- Олексюк А., Душний А. Інструментально-виконавська підготовка вчителя музичного мистецтва в наукових студіях сьогодення. - C. 94-100.
- Соловей Л. Отець Михайло Вербицький – композитор, громадський діяч, автор гімну України "Ще не вмерла України і слава, і воля". - C. 101-110.
- Тыновский М. Репертуарные тенденции формирования исполнительского мастерства кларнетиста. - C. 111-118.
- Чавва Л., Кузьо В. Питання мистецької освіти у реаліях науково-практичних конференцій сьогодення. - C. 119-124.
- Голик С. Англійська мова як lingua franca у сучасному світі: глобалізаційні виклики. - C. 125-131.
- Денисова І. Особливості оказіонального словотворення у романах українського фентезі. - C. 132-138.
- Котвицкая В. К вопросу о классификации типов семантической адаптации англицизмов в немецком языке. - C. 139-144.
- Лазебная Е. Классификация глаголов, сочетающихся с наречиями и деепричастиями оценки, в современном немецком языке Германии и Австрии. - C. 145-150.
- Подорожна К. Порівняльний аналіз відтворення українських історичних реалій засобами німецької мови у перекладах історичної повісті І. Я. Франка "Захар Беркут". - C. 151-156.
- Попович Н. Граматико-семантичні особливості перекладу форм та похідних дієслова Ὑφίστημι в патристичних текстах IV століття. - C. 157-166.
- Шум О. Творча майстерність перекладача при відтворенні українських фразеологізмів. - C. 167-171.
- Бондарець Т. Ментально-географічні характеристики романів Дж. Остен. - C. 172-176.
- Врабель-Кемінь О. Реконструювання ґендерної ідентифікації в казках Анджели Картер. - C. 177-182.
- Дмитрів І. Жанр молитви у творчості поетів-"логосівців". - C. 183-190.
- Кевешлігеті О. Міфосвіт Христини Керити у поетичній збірці "Березневі заручини". - C. 191-196.
- Новак С. Оповідання Володимира Бірчака: текст і контекст. - C. 197-205.
- Рашкі Н. Еволюція особистості у романі "Таємний сад" Ф. Г. Бернет. - C. 206-211.
- Рыба И. Этнообраз француза в ромаистике Генри Джеймса. - C. 212-216.
- Угляй Л., Зимомря І. Роль образу "дім" у художній концепції Тоні Моррісон. - C. 217-223.
- Sochal А. O faktach i wyobrazeniach. Vicki Baum w swietle autobiografii "es war alles ganz anders". - C. 224-231.
- Василенко О. Категорія соціальної відповідальності педагога у наукових дослідженнях. - C. 232-238.
- Грибок Н., Проць Р., Ярема В., Проць Л. Характеристика поняття та компонентів культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи. - C. 239-245.
- Дробчак Я. Творча робота майбутніх учителів на уроках трудового навчання у початкових класах. - C. 246-252.
- Жигайло О., Гриньців М. Варіативність використання форм управління обчислювальною діяльністю молодших школярів на уроках математики. - C. 253-258.
- Зимульдінова А. Шляхи підготовки до навчання дітей п’ятирічного віку в освітньо-виховних закладах різного типу. - C. 259-264.
- Калита Н. Підготовка вчителя початкової школи в контексті сучасних освітніх парадигм. - C. 265-269.
- Канюк О. Особливості викладання професійно-орієнтованої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей. - C. 270-274.
- Колток Л. Інтенсифікація навчально-виховного процесу як складова модернізації освіти вищої школи. - C. 275-282.
- Надім’янова Т. Вплив школи і сім’ї у формуванні основ здорового способу життя молодшого школяра. - C. 283-288.
- Пантюк М., Зимульдінова А., Скалич Л. Науково-експериментальна робота кафедри як шлях до професійного зростання педагога нової ґенерації (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти). - C. 289-295.
- Пантюк М., Стахів Л. Організаційно-методична робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується). - C. 296-306.
- Розман І. Подолання стереотипів у педагогічній діяльності як один зі шляхів формування компетентності. - C. 307-312.
- Садова І. Особливості підготовки майбутнього вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 313-318.
- Скалич Л. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інтерактивних технологій навчання. - C. 319-324.
- Стахів Л. Технологія інтерактивного навчання – одне із важливих завдань формування умінь майбутнього учителя початкових класів. - C. 325-329.
- Чернецька Ю. Вплив чинників десоціалізації на формування наркозалежної особистості. - C. 330-336.
- Шубак Г. Особливості організаційних форм навчальної діяльності учнів у малокомплектній початковій школі. - C. 337-344.
- Тельвак В. Інституціональні аспекти розвитку українського наукового руху ХІХ – початку ХХ ст. : новий погляд. - C. 345-351.
| 2015 | | Вип. 14
|
|
|
|