Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2018/19(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Воронова М. Діяльність Омеляна Пріцака в наукових установах. - C. 4-10.
- Леощенко Д. Філософсько-історичне розуміння можливостей оптимізації цивілізаційного підходу до вивчення історії. - C. 11-16.
- Пилипенко О. Виникнення і діяльність Ніжинського грецького братства в 50-х роках ХVІІ – наприкінці 60-х років ХІХ ст.. - C. 17-20.
- Хоркава І. Місце та роль краєзнавчої роботи студентів Греко-католицької богословської академії у Львові в її навчально-виховному процесі (1930-ті рр.). - C. 21-27.
- Шевчук О. Американсько-китайські відносини у контексті реалізації зовнішньополітичної стратегії адміністрації Д. Трампа. - C. 28-33.
- Божко Т. До питання визначення іміджевого стилю. - C. 34-38.
- Дружинець М. Сучасне композиторське та виконавське мистецтво: еволюція естрадної популярної музики. - C. 39-43.
- Ковтун Н. Творчий характер вольової активності митця. - C. 44-48.
- Ладний А., Кедіс О., Левченко А. Хорова творчість Ігоря Щербакова в контексті історії української музичної культури. - C. 49-53.
- Назаркевич Є. Стерео- та варіозображення в мистецтві та графічному дизайні: періодизація. - C. 54-59.
- Фабрика-Процька О. Історіографія та проблематика досліджень музичного фольклору лемків України. - C. 60-65.
- Шариков Д. Неокласичний балет-перформанс "Падіння занепалого ангела" як інноваційна форма сценічного мистецтва сьогодення. - C. 66-70.
- Ал Касем В. Методи дослідження еволюції літерних знаків середньофранцузької мови. - C. 71-74.
- Годунок З. Проблема ідентичності іншої в гумористично-фентезійних романах О. Громико. - C. 75-79.
- Gryshchenko O. Modern perception of fake. - C. 80-84.
- Давиденко А. Лінгвосеміотична характеристика концептивних сполучень (на матеріалі української та англійської мов). - C. 85-89.
- Кліщевська М. Метод когнітивного аналізу маркетингового дискурсу в українській мові. - C. 90-94.
- Копитіна А. Електронний простір у системі концептуального поля "Простір". - C. 95-100.
- Паладян К. Хореїчні форми в українській і румунській поезії перших десятиліть ХХ століття. - C. 101-106.
- Польова О. Метафоризація сюжетів і персонажів національної турецької і зарубіжної літератур у промовах турецьких політиків. - C. 107-111.
- Савчук Т. Автохтони сучасного англомовного гастрономічного рекламного естетичного дискурсу. - C. 112-118.
- Федишин М. Типологія християнського релігійного дискурсу. - C. 119-124.
- Чебурахіна В. Стратегії передачі оказіоналізмів на матеріалі українського перекладу роману Дж. К. Ролінґ "Harry Potter and the deathly hallows". - C. 125-129.
- Шмега К. Маскулінність в умовах революції: стратегії поведінки персонажів у творах Івана Франка "Герой поневолі" та "Гриць і панич". - C. 130-134.
- Алексєєнко-Лемовська Л. Особистісний компонент методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 135-139.
- Бегека Д. Професійна підготовка майбутнього магістра іноземної філології до формування лінгвосоціокультурної компетентності. - C. 140-144.
- Веретенко Т., Ярмоленко К. Соціально-педагогічна профілактика інтернет-залежності старшокласників. - C. 145-149.
- Грищенко Г., Кириленко О. Тестове оцінювання фахових компетентностей з астрономічних дисциплін у майбутніх учителів фізики. - C. 150-154.
- Драгунова В. Компоненти, критерії та показники оцінювання реалізації моделі педагогічних умов упровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти. - C. 155-158.
- Дьоміна В. Організаційно-методична система виховання білінгвальної культури в майбутніх учителів іноземної мови. - C. 159-164.
- Івершинь А. Теоретичнi аспекти розвитку художньо-творчого мислення майбутнiх вихователiв. - C. 165-169.
- Кондратюк О., Геращенко О., Кондратюк Р., Тимошенко А., Шкільнюк Д. Проект "Збірник задач" як спосіб опанування майбутніми учителями початкової школи методики навчання учнів розв’язувати задачі. - C. 170-174.
- Курчатова А. Педагогічні умови розвитку креативного мислення студентів спеціальності "Дошкільна освіта" у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти. - C. 175-180.
- Максимова К. Нормативно-правові засади формування фітнес-культури студентів у системі вищої освіти України. - C. 181-185.
- Махоня В. Теоретичні основи формування писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Сучасний погляд на дисграфію. - C. 186-189.
- Негрівода О. Метод кейсів у навчанні іншомовного лексичного матеріалу на засадах комунікативно-когнітивного підходу. - C. 190-195.
- Павленко І., Курліщук І. Особливості формування екологічної культури студентської молоді засобами масових комунікацій. - C. 196-200.
- Пліско Є. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх в інтернатних закладах. - C. 201-204.
- Подчерняєва Н. Шкільний євроклуб як форма учнівського самоврядування в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 205-209.
- Прокопчук Н. Використання смартфонів на уроках англійської мови у ЗНЗ. - C. 210-214.
- Самойленко Н. Интеграция научно-исследовательской и учебной работы в профессиональной подготовке студентов гуманитарных факультетов университета. - C. 215-218.
- Скляр С. Особливості корекції заїкання в дітей дошкільного віку. - C. 219-222.
- Тодорцева Ю. Професійна мобільність у педагогічному вимірі. - C. 223-228.
- Ульянова В. Визначення структури професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 229-232.
| 2018 | | Вип. 19(1)
|
|
|
|