Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2019/23(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Bashmakova N., Konopatsky M. Bayano-accordion music of L. G. Kozelchuk (Dnipropetrovsk period of creativity). - C. 4-7.
- Бесараб О. Український КВК як масове мистецтво: історичний аспект. - C. 8-13.
- Варакута М., Яковенко Ан. Композиційні особливості кантати "Дай нам, Боже" Г. Хазової. - C. 14-17.
- Сахарова О. Домінантна мовна особистість персонажа в сучасній українській драматургії. - C. 18-22.
- Семида О., Кравченко Т. Вторинна номінація українських політичних діячів у медійному дискурсі. - C. 23-27.
- Сеник Г. Німецько-українська ізоглоса в буковинському мовному ареалі. - C. 28-32.
- Сібрук А., Добровольська Л. Метафоризація як ефективний спосіб увиразнення наукового тексту. - C. 33-37.
- Сокіл Г. Баладні мотиви у новелі Марка Черемшини "Парубоцька справа". - C. 38-41.
- Храбан Т. Имидж Украины как объект информационной войны. - C. 42-51.
- Шапочкіна О. Способи вживання ментальних предикатів стану в семантичній структурі висловлювання. - C. 52-56.
- Шехавцова C. Індивідуально-авторські трансформації англомовного перекладу роману "Дванадцять стільців" І. Ільфа та Є. Петрова. - C. 57-61.
- Шкворченко Н. Інтернет-дискурс як лінвістична категорія. - C. 62-68.
- Школьна Н. Особливості укладання двомовного друкованого словника спеціалізованої галузі (промислової автоматизації). - C. 69-76.
- Юрса Л. Становлення бачвансько-сримського варіанта української літературної мови на Балканах. - C. 77-80.
- Нагорна Н., Гуща П. Академічна доброчесність як основа розвитку сучасної науки. - C. 81-85.
- Олійник І. Роль педагогічної практики у формуванні дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. - C. 86-92.
- Орлова Н. Навчання іноземної мови професійного спрямування студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти: багатогранність і комплексність наповнення концепту. - C. 93-99.
- Павлова В. Дидактичні аспекти застосування проектної технології навчання в підготовці магістрів освіти. - C. 100-104.
- Piechka L. Method of formation of the basis of valuable attitude to the own health of children of senior preschool age and elementary school. - C. 105-111.
- Поселецкая Е. Сущность и особенности педагогических условий профессиональной самореализации студентов высших учебных заведений. - C. 112-118.
- Потапова Н., Отрошко Т. Підвищення мотивації до навчання майбутніх учителів як фактор їхньої успішної професійної підготовки. - C. 119-123.
- Рашина І. Підготовка педагогічних кадрів та особливості функціонування початкових шкіл на Поділлі в добу Української революції 1917–1921 рр.. - C. 124-127.
- Резунова О. Формування культури наукового мовлення майбутніх докторів філософії на заняттях з англійської мови. - C. 128-132.
- Рейда О., Івлєва К., Гулієва Д. Використання автентичних матеріалів у процесі викладання англійської мови студентам-філологам. - C. 133-138.
- Рібцун Ю. Стандартизація початкової освіти дітей із тяжкими порушеннями мовлення в умовах нової української школи. - C. 139-145.
- Стихун Н. Висвітлення проблеми професійної майстерності вчителів засобами театрального мистецтва в педагогічній пресі радянського періоду. - C. 146-150.
- Сунь Пенфей Музыкально-педагогические аспекты восприятия символики колокольности в фортепианной музыке С. Рахманинова. - C. 151-158.
- Tashchuk V., Khrebtii H., Malyk S., Medrazhevska Y., Lazorenko N. Forming of clinical thinking by students of higher educational medical establishments. - C. 159-162.
- Хрін І. Кредитно-трансферна технологія у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 163-167.
- Чікарькова М. Цифрова гуманітаристика у сучасних вищих навчальних закладах: західний та український досвіди впровадження. - C. 168-172.
- Шевченко В. Розвиток та вдосконалення спеціальної освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі в період комуністичного панування (1945–1991 роки). - C. 173-178.
- Шульга Л. Упровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. - C. 179-183.
| 2019 | | Вип. 23(3)
|
|
|
|