Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/27(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баковецька О. Внесок представників римо-католицьких громад у розвиток благодійності на Півдні України ХІХ ст.. - C. 4-10.
  4. Білоус Л. Ідейно-політичні позиції в українському національному русі другої половини 1980-х – 1991 років. - C. 11-19.
  5. Кононова Д., Кобус О. Характеристика k-pop культури та її роль у сучасній всесвітній масовій культурі. - C. 20-27.
  6. Golovnia A. Lexical-stylistic means of emotional influence on the readers of perfumery industry texts. - C. 28-35.
  7. Грибіник Ю. Особливості синонімії та антонімії в галузевих терміносистемах (на основі англійської геодезичної терміносистеми). - C. 36-40.
  8. Гроховська Т. Елементи країнознавства у викладанні української мови як іноземної студентам нефілологічних спеціальностей. - C. 41-46.
  9. Гуцуляк С. Бінарна опозиція "кат – жертва" в романі Михайла Стельмаха "Кров людська – не водиця". - C. 47-51.
  10. Dalte O. Key differences in mandarin and cantonese that complicate their mutual understanding. - C. 52-56.
  11. Задорожна А. Перекладацькі трансформації як засіб досягнення еквівалентності перекладу. - C. 57-63.
  12. Ігнатоля А., Данченко О. Особливості лінгвістичної інтерпретації власних назв як специфічних пропріальних одиниць у системі мовної лексичної парадигми. - C. 64-69.
  13. Карпина Е. Жанровое своеобразие пенталогии Вс. С. Соловьёва "Хроника четырёх поколений". - C. 70-77.
  14. Кашуба М., Розанова Е. Функционирование дейктических средств в англоязычных текстах с перепорученным повествованием от первого лица. - C. 78-84.
  15. Ківенко І. Просодичний імідж мовленнєвого акту подяки різного ступеня щирості. - C. 85-90.
  16. Кім Л. Інтер-розуміння: нове дихання для романських мов меншин та діалектів. - C. 91-95.
  17. Коваленко Г. Семантичні та словотвірні особливості жаргону англомовного Інтернету. - C. 96-100.
  18. Ковальова О. Політичний дискурс: сучасні лінгвістичні інтерпретації. - C. 101-107.
  19. Гоголь Н. Культурологічний підхід до навчання української літератури у науково-методичних працях учених кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 108-113.
  20. Головченко Н. Формування читацької грамотності під час вивчення сучасної української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 114-121.
  21. Горда О. Методичний прийом "читання із зупинками": ідеї застосування в педагогічній практиці навчання української мови як іноземної. - C. 122-126.
  22. Гречаник Н. Рефлексія у формуванні культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-134.
  23. Грибок Н. Вплив занять з фізичного виховання на біологічний вік студентів університету. - C. 135-139.
  24. Григорович О. Організація проектної діяльності майбутніх учителів-філологів в університетах Іспанії. - C. 140-146.
  25. Гриценко А. Досвід створення мультимедійного підручника з історії. - C. 147-151.
  26. Гук Л., Марціхів Х. Статистичні звіти Е. Раєрсон про відкриття та діяльність бібліотек Верхньої Канади. - C. 152-156.
  27. Гула Л. Студентоцентрований підхід до організації самостійної роботи студентів у ЗВО. - C. 157-161.
  28. Дегтярьова Н., Петренко С. Актуальні питання формування цифрових компетентностей вчителів різних дисциплін під час підвищення кваліфікації. - C. 162-165.
  29. Дербак О. Готовність майбутніх бакалаврів з туризму до професійної взаємодії як наукова категорія. - C. 166-170.
  30. Дорошенко Т. Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх менеджерів авіаційної галузі до професійної самореалізації. - C. 171-177.
  31. Дробот О. Методичні прийоми формування англомовної лексичної компетентності в учнів із порушеннями слуху. - C. 178-185.
  32. Дужик Н. Соціально-емоційне навчання в системі сучасних педагогічних знань. - C. 186-192.
  33. Дуля А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здійснення соціальної роботи з військовослужбовцями та їх сім’ями. - C. 193-198.
  34. Євдокімова-Лисогор Л. Творче середовище в процесі підготовки майбутніх фахівців міжнародного бізнесу до професійного спілкування. - C. 199-205.
  35. Єрастова-Михалусь Ін., Ципіна Д. Формування медіативної компетентності у процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови. - C. 206-210.
  36. Єрьоменко О. Сутність поняття "адаптація" в міждисциплінарному аспекті. - C. 211-218.
  37. Жадько О. Суть, функції та напрями діяльності органів місцевого самоврядування у сфері освіти. - C. 219-225.
  38. Жукевич І. Технології навчання іноземній мові в тандемі студентів немовних закладів вищої освіти. - C. 226-230.
  39. Задорожна-Княгницька Л. Обґрунтування наукового тезауруса проблеми деонтологічної підготовки менеджерів освіти. - C. 231-237.
  40. Зарівна О., Химай Н. Мотиваційні фактори впливу на навчальну діяльність студентів під час вивчення англійської мови. - C. 238-243.
  41. Зозуля О. Діагностика готовності до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 244-249.
  42. Іванова В. Готовність до самоосвітньої діяльності майбутніх молодших спеціалістів музичного мистецтва: сутність, структура, етапи формування. - C. 250-255.
  43. Ільченко С. Теоретична і методична підготовка студентів до самостійних занять фізичним вихованням. - C. 256-262.
  44. Ісаєв М. Репутаційні та процес-результативні підходи під час визначення критеріїв оцінювання якості підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму. - C. 263-267.
  45. Ісаєва В. Навчання читання фахових текстів слухачів військового закладу вищої освіти. - C. 268-272.
  46. Кабусь Н. Програмно-змістове й навчально-методичне забезпечення системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до сталого розвитку соціальних груп. - C. 273-280.
  47. Каплієнко А. Підготовка майбутніх учителів-логопедів до командної взаємодії в умовах інклюзивної освіти. - C. 281-284.
  48. Кикіньова Л., Шумська В. Специфіка формування інтелектуально-творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 285-289.
  49. Кір’янова О., Долгопол О. Гуманітарна складова навчання як засіб формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. - C. 290-294.
  50. Клєба А. Упровадження хмарних технологій як засобу формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів. - C. 295-299.
  51. Кожокар М., Галан Я. Олімпійська освіта як стрижень реалізації методів, форм і засобів патріотичного виховання в новій українській школі. - C. 300-304.
2020
Вип. 27(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського