Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/31(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Юрса Л., Негер О. Еколінгвістичний стан сучасного фірмонімікону Черкас. - C. 4-8.
  4. Яковлєв М. Мова, переклад і механіка культурних трансферів: приклади політології та міжнародних відносин. - C. 9-15.
  5. Яремчук Н., Павлюк Н. Екзистенційні виміри часопросторових параметрів у романі А. Камю "Чума". - C. 16-23.
  6. Андрєєв А., Тихонська Н. Розвиток у майбутніх учителів фізики вміння розробляти творчі завдання для організації інноваційної діяльності учнів у процесі їх навчання. - C. 24-30.
  7. Бардус І. Формування навичок командної роботи в майбутніх ІТ-фахівців на прикладі дисципліни "Методології розробки програмного забезпечення". - C. 31-34.
  8. Bilobrova O., Georgievskaya K. The necessity of developing professional communicative competence in teaching a foreign language through authentic legal videos. - C. 35-40.
  9. Білозерова М. Міжпредметна компетентність у формуванні поліпрофесійної мобільності майбутніх соціальних працівників. - C. 41-46.
  10. Бодарєва М. Латентний компонент порушення як методична проблема логопедії. - C. 47-53.
  11. Бондар Т., Варава О. Інклюзивна освіта у США: філософське підґрунтя. - C. 54-62.
  12. Борозенець Н., Шишенко І. Використання специфічних принципів навчання під час вивчення математичних дисциплін студентами аграрних ЗВО. - C. 63-68.
  13. Бриндіков Ю. Куратор академічної групи як суб’єкт формування особистості студента. - C. 69-73.
  14. Вакалюк Т., Черниш О. Аналіз електронних тлумачних словників з інформаційних технологій. - C. 74-83.
  15. Ворона Л. Правові аспекти національно-патріотичного виховання в закладах позашкільної освіти. - C. 84-91.
  16. Георгієв В. Формування морально-вольових якостей майбутніх офіцерів у процесі повітрянодесантної підготовки. - C. 92-97.
  17. Гіренко С., Мілаєв О., Іщенко Є. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів до застосування заходів фізичного впливу. - C. 98-104.
  18. Гоголь Н. Культурологічний підхід до навчання літератури у науково-методичних працях зарубіжних учених періоду освітньої реформи 1984–1990 років. - C. 105-109.
  19. Горда О., Руснак О. Навчальна екскурсія як ефективна форма заняття під час літніх шкіл із вивчення мови. - C. 110-114.
  20. Гречаник Н. Закономірності формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи у професійній підготовці. - C. 115-120.
  21. Гуляєва М. Німецька модель професійної освіти й освіти дорослих в рамках міжнародного співробітництва. - C. 121-126.
  22. Демченко Н., Філоненко О. Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування культури ділового спілкування. - C. 127-131.
  23. Денисова А. Організаційно-педагогічні умови моніторингу якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 132-138.
  24. Добровольська Д., Добровольська Л. Технологія навчання іноземної мови в разі контактних та дистанційних форм роботи. - C. 139-143.
  25. Добровольська Н. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики взаємопов’язаного формування англомовної компетентності в читанні та говорінні майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 144-149.
  26. Дольнікова Л. Засоби підвищення мотивації вивчення педагогічних дисциплін магістрами спеціальності "Журналістика". - C. 150-156.
  27. Донець І., Леоненко А., Красілов А. Теоретичні складники формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів засобами спеціальної фізичної підготовки з урахуванням типу темпераменту. - C. 157-164.
  28. Єфименко Л. Структурні компоненти та рівні вихованості комунікативної толерантності майбутніх педагогів дошкільного профілю. - C. 165-170.
  29. Задворний Б. Динаміка показників сили й еластичності м’язів у процесі занять стретчингом. - C. 171-176.
  30. Зайцева К. Комунікативно-когнітивна компетентність майбутніх учителів іноземних мов за умов конфліктного дискурсу. - C. 177-182.
  31. Зелінська С. ІОС університету: структурно-функціональна модель процесу навчання хімії. - C. 183-189.
  32. Зиміна С. Розвиток інноваційного потенціалу університетів Королівства Нідерландів: case study Університету Амстердаму. - C. 190-197.
  33. Зінченко В. Упровадження академічної доброчесності як обов’язкова передумова та важлива складова якісної освіти майбутніх економістів. - C. 198-205.
  34. Ivantsova O. Innovation diffusion in higher education. - C. 206-211.
  35. Іванчук А. Можливості використання наративів у навчальній дисципліні "Безпека життєдіяльності та основи охорони праці" під час підготовки майбутніх учителів. - C. 212-217.
  36. Ісакова О., Баєва О. Проблеми розвитку вищої освіти в Україні: соціально-філософський аспект. - C. 218-223.
  37. Кирпа А. Особливості післядипломної педагогічної освіти вчителів англійської мови в рамках реалізації концепції "Нова українська школа". - C. 224-230.
  38. Колечинцева Т. Фізичні задачі практичного спрямування як засіб підвищення ефективності навчання здобувачів вищої освіти морської галузі. - C. 231-237.
  39. Конох А., Конох А. Організаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх фахівців фізичної культури у сфері екологічного туризму. - C. 238-242.
  40. Korol T. Developing test tasks to assess the components of prospective philologists’ translation competence. - C. 243-248.
  41. Коростіянець Т., Нєдялкова К. Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти. - C. 249-257.
  42. Короткіх М., Самойленко Д., Фльорко М. Перспективи використання інтерактивних педагогічних технологій у системі професійної освіти майбутніх офіцерів. - C. 258-263.
  43. Кравцова Т. Зміст та структура тьюторської компетентності майбутнього педагога. - C. 264-269.
  44. Кравченко О. Педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх вчителів у сучасних закладах вищої освіти: обґрунтування проблеми. - C. 270-275.
  45. Крижановський А. Використання соціальних мереж у навчальному процесі вищого навчального закладу. - C. 276-281.
  46. Kulichenko A. Terminological toolkit for studying the concepts of "innovation" and "innovative activity". - C. 282-287.
  47. Курчатова А. Взаємодія як необхідна умова формування в молодших школярів поведінкового компонента. - C. 288-293.
  48. Лемко Г. Народознавство як засіб виховання особистості. - C. 294-298.
  49. Литвинова С. Організація навчальних цифрових вебквестів із використанням хмарних сервісів і технології доповненої реальності. - C. 299-304.
  50. Луценко Б. Педагогічні умови формування лідерських якостей у майбутніх офіцерів-командирів Національної гвардії України. - C. 305-309.
  51. Люта Д. Структура, критерії та рівні готовності майбутніх фахівців із туризмознавства до професійної діяльності у сфері соціального туризму. - C. 310-315.
2020
Вип. 31(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського