Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/32(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Шинкар Т. Дефінітивний аналіз організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20–30-ті роки ХХ століття). - C. 4-11.
- Арутюнян Г. Національно-стильові аспекти дослідження оперного образу. - C. 12-18.
- Білик А., Ткаченко Р. Сучасне мистецтво крізь призму артринку. - C. 19-23.
- Бобечко О. Творчо-виконавська діяльність дуету бандуристок "Берегиня" в контексті розвитку сучасного ансамблевого виконавства на бандурі. - C. 24-30.
- Dubrivna A. Abstraction in the fine arts: exploration of Odessa. - C. 31-35.
- Захарова О. Пребывание дипломатов Германии и Италии в Москве (1920–1930-е гг): протокольные и культурные аспекты. - C. 36-42.
- Кеменчеджи Є. Запорізьке музичне училище в мистецькому просторі ХХ – початку ХХІ ст.: минуле та сучасність. - C. 43-51.
- Козінчук В. Жанровий канон в іконографічному мистецтві (на основі праць Г. К. Вагнера). - C. 52-56.
- Косицька З. Вирізки з паперу єврейських та кримськотатарських майстрів України. - C. 57-65.
- Biletska T., Nikiforova Ye., Galitska E. Intertextuality of perfume and cosmetic names. - C. 66-73.
- Borysovych O. Metonymic and metaphorical use of proper names in book reviews. - C. 74-78.
- Василишин І. Образ Рільке у творчості Богдана Кравціва. - C. 79-85.
- Vrabel T. The history of establishment of translation studies as an interdisciplinary science. - C. 86-91.
- Гаврилова І. Фразеологізми німецької мови з національно-культурним компонентом. - C. 92-98.
- Грижак Л., Маковійчук М. Концептуальні метафори сучасного англомовного пісеннного дискурсу. - C. 99-105.
- Грона Н., Дорожко Т., Недашківська Я. Постмодерністський дискурс роману Ю. Винничука "Аптекар": танатологічний аспект. - C. 106-111.
- Журавльова С. Славослів’я Рафаїлу: поетичні панегірики на честь митрополита Рафаїла Заборовського з "Hortus poēticus" Митрофана Довгалевського. - C. 112-120.
- Задко Т., Присташ А. Функціональні особливості використання єгипетського діалекту в офіційному мовленні (на матеріалі промов президента Абдель Фаттаха Ас-Сісі). - C. 121-126.
- Zadorizhna N. Prosodic variation of speech in a Victorian novel. - C. 127-131.
- Кирилюк О. Мовна агресія розважальних телешоу як спосіб ведення інформаційної війни. - C. 132-140.
- Ковтун О., Бойван О. Займенники в англійській та українській мовах: порівняльний аспект. - C. 141-147.
- Красницька К., Степанюк Н., Долусова Н. Глобальне явище CORONAVIRUS як новий концепт в англомовній лінгвокогнітивній картині світу. - C. 148-153.
- Бакуменко Т. Творчий саморозвиток та самореалізація як процес формування особистості майбутнього вихователя. - C. 154-159.
- Березнева І. Роль викладача ВВНЗ у вирішенні проблеми формування мотивації в процесі вивчення іноземної мови. - C. 160-164.
- Бусько М. Особливості мовних програм для іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. - C. 165-170.
- Горохівська Т. Неперервність як педагогічна умова розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 171-176.
- Gryzhenko A. General aspects of teaching English at higher educational establishments in modern conditions. - C. 177-182.
- Давидова Ж. Педагогічні умови формування інформаційної компетентності іноземних здобувачів освіти медичних спеціальностей. - C. 183-189.
- Дмитрук З. Концептуальна складова частина моделі управління процесом позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг. - C. 190-197.
- Добровольська Н. Технологія перевернутого навчання у вищій школі в умовах карантину. - C. 198-202.
- Заблоцький А. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до роботи в альтернативних формах опіки. - C. 203-207.
- Ілініцька Н. Критерії та показники диференціації фахової підготовки в майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 208-211.
- Іонова О., Лупаренко С., Лахмотова Ю. Музичне виховання у вищих педагогічних навчальних закладах Китаю (1904–1949). - C. 212-216.
- Князян М. Теоретичні засади та методи формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах будівництва та архітектури. - C. 217-222.
- Kozak M., Kłymus T., Herus O. Problemy rozwoju organizacji w dziedzinie nadania usług socjalnych osobom niepełnosprawnym. - C. 223-230.
- Король Т. Особистісно-діяльнісний підхід до контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів крізь призму сучасних досліджень. - C. 231-236.
- Кругленко Л. Тезаурус полікультурної освіти: проблеми формування у вітчизняному науковому дискурсі. - C. 237-241.
- Кубрак С. Іноземна мова і сучасні засоби масової комунікації. - C. 242-247.
- Кузава І. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільників із затримкою психічного розвитку в ігровій діяльності. - C. 248-253.
- Кундеренко І. Протестантські духовні заклади вищої освіти як невід’ємна частина освітнього простору України. - C. 254-262.
| 2020 | | Вип. 32(1)
|
|
|
|