Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/32(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шинкар Т. Дефінітивний аналіз організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20–30-ті роки ХХ століття). - C. 4-11.
  4. Арутюнян Г. Національно-стильові аспекти дослідження оперного образу. - C. 12-18.
  5. Білик А., Ткаченко Р. Сучасне мистецтво крізь призму артринку. - C. 19-23.
  6. Бобечко О. Творчо-виконавська діяльність дуету бандуристок "Берегиня" в контексті розвитку сучасного ансамблевого виконавства на бандурі. - C. 24-30.
  7. Dubrivna A. Abstraction in the fine arts: exploration of Odessa. - C. 31-35.
  8. Захарова О. Пребывание дипломатов Германии и Италии в Москве (1920–1930-е гг): протокольные и культурные аспекты. - C. 36-42.
  9. Кеменчеджи Є. Запорізьке музичне училище в мистецькому просторі ХХ – початку ХХІ ст.: минуле та сучасність. - C. 43-51.
  10. Козінчук В. Жанровий канон в іконографічному мистецтві (на основі праць Г. К. Вагнера). - C. 52-56.
  11. Косицька З. Вирізки з паперу єврейських та кримськотатарських майстрів України. - C. 57-65.
  12. Biletska T., Nikiforova Ye., Galitska E. Intertextuality of perfume and cosmetic names. - C. 66-73.
  13. Borysovych O. Metonymic and metaphorical use of proper names in book reviews. - C. 74-78.
  14. Василишин І. Образ Рільке у творчості Богдана Кравціва. - C. 79-85.
  15. Vrabel T. The history of establishment of translation studies as an interdisciplinary science. - C. 86-91.
  16. Гаврилова І. Фразеологізми німецької мови з національно-культурним компонентом. - C. 92-98.
  17. Грижак Л., Маковійчук М. Концептуальні метафори сучасного англомовного пісеннного дискурсу. - C. 99-105.
  18. Грона Н., Дорожко Т., Недашківська Я. Постмодерністський дискурс роману Ю. Винничука "Аптекар": танатологічний аспект. - C. 106-111.
  19. Журавльова С. Славослів’я Рафаїлу: поетичні панегірики на честь митрополита Рафаїла Заборовського з "Hortus poēticus" Митрофана Довгалевського. - C. 112-120.
  20. Задко Т., Присташ А. Функціональні особливості використання єгипетського діалекту в офіційному мовленні (на матеріалі промов президента Абдель Фаттаха Ас-Сісі). - C. 121-126.
  21. Zadorizhna N. Prosodic variation of speech in a Victorian novel. - C. 127-131.
  22. Кирилюк О. Мовна агресія розважальних телешоу як спосіб ведення інформаційної війни. - C. 132-140.
  23. Ковтун О., Бойван О. Займенники в англійській та українській мовах: порівняльний аспект. - C. 141-147.
  24. Красницька К., Степанюк Н., Долусова Н. Глобальне явище CORONAVIRUS як новий концепт в англомовній лінгвокогнітивній картині світу. - C. 148-153.
  25. Бакуменко Т. Творчий саморозвиток та самореалізація як процес формування особистості майбутнього вихователя. - C. 154-159.
  26. Березнева І. Роль викладача ВВНЗ у вирішенні проблеми формування мотивації в процесі вивчення іноземної мови. - C. 160-164.
  27. Бусько М. Особливості мовних програм для іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. - C. 165-170.
  28. Горохівська Т. Неперервність як педагогічна умова розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 171-176.
  29. Gryzhenko A. General aspects of teaching English at higher educational establishments in modern conditions. - C. 177-182.
  30. Давидова Ж. Педагогічні умови формування інформаційної компетентності іноземних здобувачів освіти медичних спеціальностей. - C. 183-189.
  31. Дмитрук З. Концептуальна складова частина моделі управління процесом позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг. - C. 190-197.
  32. Добровольська Н. Технологія перевернутого навчання у вищій школі в умовах карантину. - C. 198-202.
  33. Заблоцький А. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери до роботи в альтернативних формах опіки. - C. 203-207.
  34. Ілініцька Н. Критерії та показники диференціації фахової підготовки в майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 208-211.
  35. Іонова О., Лупаренко С., Лахмотова Ю. Музичне виховання у вищих педагогічних навчальних закладах Китаю (1904–1949). - C. 212-216.
  36. Князян М. Теоретичні засади та методи формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах будівництва та архітектури. - C. 217-222.
  37. Kozak M., Kłymus T., Herus O. Problemy rozwoju organizacji w dziedzinie nadania usług socjalnych osobom niepełnosprawnym. - C. 223-230.
  38. Король Т. Особистісно-діяльнісний підхід до контролю в навчанні перекладу майбутніх філологів крізь призму сучасних досліджень. - C. 231-236.
  39. Кругленко Л. Тезаурус полікультурної освіти: проблеми формування у вітчизняному науковому дискурсі. - C. 237-241.
  40. Кубрак С. Іноземна мова і сучасні засоби масової комунікації. - C. 242-247.
  41. Кузава І. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільників із затримкою психічного розвитку в ігровій діяльності. - C. 248-253.
  42. Кундеренко І. Протестантські духовні заклади вищої освіти як невід’ємна частина освітнього простору України. - C. 254-262.
2020
Вип. 32(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського