Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/33(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство

  4. Несен І. Стилістичні особливості театральних костюмів Анатоля Петрицького у виставах за мотивами творів Миколи Гоголя. - C. 4-10.
  5. Ovsiannikova-Trel O. Genre reference points of modern choir music in the context of style ideas of "New Simplicity”. - C. 11-16.
  6. Оспіщева-Павлишин М. Особливості репрезентації муралів у мережі Інтернет і зміни у творчості художників-муралістів через вплив віртуального середовища. - C. 17-23.
  7. Pashazade S. Issues of using mugham for Tar in the works of Azerbaijani composers. - C. 24-30.
  8. Показ А. Категорія виконавського стилю у джазовому фортепіанному виконавстві. - C. 31-36.
  9. Поліщук О. Особливості художнього оформлення видань драми-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки. - C. 37-42.
  10. Сізова К., Тур О., Алексеєнко Н. Внесок видавництва "Українське народознавство" у збереження й популяризацію української культури. - C. 43-48.
  11. Соколова А. Вплив культури Візантійської імперії на культуру країн середньовічної Європи. - C. 49-56.
  12. Соловйов А. Інтерпретація музичного фольклору у джазових обробках української народної пісні Олександра Саратського. - C. 57-61.
  13. Сом-Сердюкова О. Парк Екеберг в Осло: трансформації часу в ландшафті. - C. 62-68.
  14. Тютюнник І. Композиційна фрагментарність сучасного твору візуального мистецтва. - C. 69-75.
  15. Філь О. Інтерактивність у дизайні міського середовища: типологія зв'язків. - C. 76-83.
  16. Хе Сіньї Переваги процесу реновації архітектурних споруд у контексті запровадження концепції сталого розвитку. - C. 84-88.
  17. Циганюк Л. До питання виконавської інтерпретації поліфонічного циклу "34 прелюдії і фуги" В. Бібіка. - C. 89-97.
  18. Широка О. Євхаристійні образи Ісуса Христа у циклах Акафістів Богородиці та Христа в українському мистецтві XVII–XVIII ст.. - C. 98-103.
  19. Мовознавство. Лiтературознавство

  20. Палий Е., Астахова С. Лирика В. Брюсова в научно-критическом дискурсе. - C. 104-111.
  21. Попович Е., Мардаренко Е., Томенко М. Качественно-количественные характеристики "абсолютных" языковых единиц (на материале художественных текстов). - C. 112-119.
  22. Ревенко В., Луценко Л. Мовні засоби вираження імпліцитної оцінки в політичних текстах сучасних англомовних інтернет-видань. - C. 120-125.
  23. Рейда О., Івлєва К., Братусь Т. Дослідження лексикографічних джерел лінгвістичної концепції тезауруса. - C. 126-129.
  24. Романова К. Мотив чарівного перевтілення (метаморфози) завдяки слову в казках М. Жука. - C. 130-136.
  25. Романюк І. Префікс sub- у пізній латині. - C. 137-142.
  26. Rustamkhanli T. Azerbaijan press and awareness of national independence. - C. 143-148.
  27. Самойленко В. Дискурсивні особливості сучасних художніх творів для дітей. - C. 149-155.
  28. Ситник І. Дискурс у китайській лінгвістиці: огляд наукових праць. - C. 156-160.
  29. Строкаль О. Перцептивна естетика номінацій кольору в поезії Олексія Довгого та Павла Мовчана. - C. 161-167.
  30. Тараненко К. Принципи екологічної медіакомунікації під час пандемії. - C. 168-173.
  31. Тиховська О. Етнопсихологічний аспект уявлень про "злі очі" та "вроки" у фольклорі Карпатського регіону. - C. 174-181.
  32. Харчук Л. Лексико-семантичні процеси в сучасній українській мові: омонімія та паронімія в інтерферентному аспекті. - C. 182-187.
  33. Храбан Т. Сучасний український військовий неінституційний дискурс у структурі онлайн-дискурсу. - C. 188-193.
  34. Чапля О. Дієслівні синтагми на позначення кількості у французьких фразеологізмах. - C. 194-198.
  35. Чевичелова О., Новікова Є. Особливості української мови на Слобожанщині: Г. Квітка-Основ'яненко в обробці О. Потебні. - C. 199-203.
  36. Черниш О., Орлова К. Характерні особливості економічних термінів. - C. 204-210.
  37. Педагогiка

  38. Козіброда Л., Мукан Н. Міжнародні тенденції соціалізації осіб з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі. - C. 211-218.
  39. Крсек О. Використання педагогічного досвіду США з організації мовної освіти національних меншин в Україні у контексті "Концепції державної етнонаціональної політики України". - C. 219-225.
  40. Лазарєв О., Комісаренко Н., Олійник О. Проблемні завдання з іноземної мови у системі формування професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців немовного профілю. - C. 226-230.
  41. Майданик О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 231-237.
  42. Малицька О. Реалізація стратегії інтермедіальності в мистецькій освіті майбутнього вчителя: методологічні підходи. - C. 238-241.
  43. Мартинюк А. Наукова спадщина майстра диригентсько-хорової культури Анатолія Лащенка. - C. 242-246.
  44. Мкртічян О. Формування готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема. - C. 247-253.
  45. Нестеренко О. Професійно зорієнтовані завдання як засіб реалізації принципу професійної спрямованості навчання математики в закладах вищої освіти. - C. 254-259.
  46. Netreba M., Khadzhinova I. Organization of extracurricular work in English language learning in primary school. - C. 260-264.
  47. Олійник Н. Формування творчого підходу до професійної підготовки студентів аграрного університету. - C. 265-269.
  48. Переверзєва О. Розвиток професійної майстерності концертмейстера в умовах дитячої школи мистецтв: вокальний клас. - C. 270-275.
  49. Пилипчук М. Зміст і характеристика інноваційної професійної діяльності майбутніх перекладачів. - C. 276-281.
  50. Поліщук Л., Пушкар Т. Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. - C. 282-287.
  51. Полулященко Ю. Місце практики за фахом у формуванні професійної готовності майбутніх вчителів фізичної культури до формування патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 288-292.
  52. Салі О. Ефективність Web-квестів у процесі формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти під час вивчення іноземних мов. - C. 293-299.
  53. Самойленко О. Вплив глобальної цифровізації освіти на підготовку бакалаврів із кібербезпеки. - C. 300-306.
  54. Семенова О. Андрагогічна компетентність як необхідний складник професіоналізму науково-педагогічного персоналу закладу вищої освіти. - C. 307-312.
  55. Спіцин Є., Мисник М. Задоволеність студентів щодо організації процесу виховання у вищій школі. Проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 313-318.
  56. Terletska L. The use of ICT in foreign language teaching of future primary school teachers. - C. 319-323.
  57. Ткачов А., Пліс В. Медіаосвіта і медіакомпетентність як педагогічні поняття. - C. 324-327.
  58. Яковенко Н. Новітні методики та технології викладання іноземної мови професійного спрямування у військових ВВНЗ. - C. 328-332.
  59. Рецензii

  60. Кобзар О. Рецензія на монографію Марини Олексіївни Зуєнко "Міф у літературі англійського бароко". - C. 333-334.
2020
Вип. 33(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського