Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2020/34(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство
- Лихтей М., Батрина Т., Микита Н. Особливості розвитку сучасної української фортепіанної школи. - C. 4-9.
- Матійчин І., Григорів Л. Проблеми диригентської освіти крізь призму наукових досліджень у сучасній Україні. - C. 10-17.
- Мельник Т. Проблематика жіночої образності у творчості Марії Куліковської. - C. 18-22.
- Мельничук Л. Оригінальна графіка в українських зібраннях ХІХ ст. Колекція Аркадія Алфьорова. - C. 23-29.
- Михайлюк Н. Освітнє середовище як підґрунтя формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи. - C. 30-38.
- Михалевич В. Сатирична графіка художників Пресової квартири УСС О. Куриласа та О. Сорохтея. - C. 39-43.
- Мілясевич А. Стильовий слух студента-вокаліста: до проблеми опанування камерного репертуару ХХ cт.. - C. 44-50.
- Мухіна Л. Компаративний аналіз виконавських технік провідних представників вокальних шкіл Сходу України (кінець ХІХ – початок ХХ століть). - C. 51-57.
- Мячкова Т., Белічко Н. Твори Анатолія Терещенка з колекції Полтавського художнього музею (галереї мистецтв) імені Миколи Ярошенка. - C. 58-62.
- Новак О., Купрій К., Карбованець О. Особливості стилістики вокальних творів А. Кос-Анатольського. - C. 63-68.
- Овсяннікова-Трель О. Хоровий стиль Дж. Раттера в контексті стильової концепції "Нової простоти". - C. 69-74.
Мовознавство. Лiтературознавство
- Корнелюк Б. Продукти інтенціонального синтезу: внутрішній світ, художній світ, похідна креативна проєкція. - C. 75-81.
- Лапушкіна Н. Інтертекстуальність у сучасному романі з рисами інтелектуалізму. - C. 82-86.
- Ларченко Д. Структурний аналіз фразеологізмів індонезійскої мови. - C. 87-92.
- Лєпухова Н. Переклад німецьких аграрних термінів-композитів українською мовою. - C. 93-99.
- Лісовська О. Епоха українського літературного Відродження: наукові інтерпретації. - C. 100-107.
- Лук’янченко М. Подорож як ціль і як засіб у творах французьких письменників ХVІІІ – ХІХ ст.. - C. 108-112.
- Маланій Н. Дизабілиті в американському літературному дискурсі першої половини ХІХ століття. - C. 113-117.
- Бановша Гюлоглан гызы Мамедова Языковая личность Маргарет Дрэббл: лингвистическая репрезентация интроверсии. - C. 118-126.
- Мамич М., Шевченко-Бітенська О. Поняття "менеджмент" і "управління" в законодавчому підстилі української мови: семантика, концептуальне наповнення. - C. 127-132.
- Марченко Н. Формування образу лідера нації засобами метафори у промовах канцлерки Ангели Меркель. - C. 133-139.
- Медвідь Н. Індивідуально-авторські новотвори Василя Земляка. - C. 140-144.
- Мельничук І., Гусак Х. Філософія кохання в романі В. Шевчука "Темна музика сосон": онтологічний вимір. - C. 145-149.
- Мітіна О., Ростомова Л., Бец О. Синоніми в правоохоронній підсистемі англійської мови. - C. 150-155.
- Нагайцева Н., Романов Ю. Служебные части речи как неотъемлемая составляющая системы РКИ (русского языка как иностранного). - C. 156-164.
- Ніколаєску Е. Історичний шлях франко-бельгійського коміксу. - C. 165-170.
- Нікольченко М., Голущак О. Інтеграція гуманітарних дисциплін у вивченні теми історичної пам’яті про Голокост. - C. 171-177.
Педагогiка
- Замша А., Федоренко О. Психолінгвістична технологія формування англомовної читацької діяльності у глухих учнів на засадах бімодально-білінгвального підходу. - C. 178-185.
- Zymomrya M., Zymomrya O., Shahala L. The folk crafts of the Transcarpathian region in the context of folk traditions: aesthetic education aspect. - C. 186-189.
- Zinchenko V., Revutska S. Creativity as a psychological means of pedagogical creativeness. - C. 190-196.
- Іщенко Л., Журавко Т. Художнє слово як засіб патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 197-203.
- Канішевська Л. Феномен "національно-культурна ідентичність" як проблема сучасного вітчизняного педагогічного дискурсу. - C. 204-210.
- Качуринець Л. Віртуальний хор як необхідний педагогічний досвід в умовах дистанційного навчання. - C. 211-218.
- Коваленко І. Педагогічні основи професійної орієнтації учнівства як наукова проблема дисертації П. І. Шевченка. - C. 219-224.
- Коваленко О., Постикіна Є. Тестування як засіб контролю та розвитку компетенцій студентів спеціальності "Геодезія". - C. 225-230.
- Козловський Ю. Концептуальні засади духовного розвитку особистості науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. - C. 231-236.
- Колосніченко М., Остапенко Н., Михайлюк О. Фактурні рішення художніх виробів із текстилю: термінологічні аспекти. - C. 237-244.
- Котяш І. Реалізація екологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у зв’язку із впровадженням концепції Нової української школи. - C. 245-249.
- Куценок Н., Ямшинська Н., Ставицька І. Аналіз підготовки бакалаврів до здачі ЄВІ з іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах очного та дистанційного режиму навчання. - C. 250-257.
- Куценок Н., Ямшинська Н. Викладання та вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах дистанційного режиму очного навчання. - C. 258-265.
- Лазоренко С. Результати експериментальної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту до впровадження цифрових технологій у професійній діяльності. - C. 266-272.
- Литвин В. Теоретико-методологічні підходи до організації виховання майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. - C. 273-280.
- Макарова О. Щодо проблем мовної освіти майбутніх морських судноводіїв. - C. 281-286.
| 2020 | | Вип. 34(3)
|
|
|
|