Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/40(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Iсторiя / History

  4. Галів М. Ремесла, промисли і торгівля в селі Літиня на Дрогобиччині (XVI – XVIII ст.). - C. 4-9.
  5. Ільницький В. До питання використання радянськими силовими органами авіації у протиповстанській боротьбі на західноукраїнських землях (1944–1950-і рр.). - C. 10-20.
  6. Лазурко Л. Історія освіти на східних тернах Речі Посполитої у представлені польської історичної періодики Львова (кін. XIX – поч. XX ст.). - C. 21-26.
  7. Наконечний В. Лемківська діаспора у другій половині ХХ століття: діяльність у галузі культурної дипломатії. - C. 27-32.
  8. Платмір Я., Хоменко Д. Псевдонаукові конференції в ОРДЛО як засіб реалізації історичної політики держави-окупанта. - C. 33-40.
  9. Ситник Ю., Ситник О., Ситник К. Діяльність ОУН на Донеччині в період нацистської окупації краю. - C. 41-47.
  10. Стецик Ю., Паньків Б. Духовенство парафії села Брониця (1828–1944 рр.): біографічний огляд. - C. 48-52.
  11. Тельвак В., Янишин Б. Державний архів Львівської області: огляд грушевськознавчих колекцій. - C. 53-59.
  12. Мистецтвознавство / Art studies

  13. Бондарець Є. Історіографія дослідження розвитку іконопису Наддніпрянської України XVII – XIX ст.. - C. 60-65.
  14. Величко О., Маковецька І. Екстраполяція ідей просвітництва в музичному мистецтві Європи. - C. 66-72.
  15. Вишневська С., Шевченко Н. Вплив знаменитих співаків діаспори на розвиток українського вокального виконавства (на прикладі творчості Іри Маланюк). - C. 73-78.
  16. Дмитренко В., Дмитренко В. Ремесла як сектор креативних індустрій. - C. 79-85.
  17. Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies

  18. Bezpalenko A. Vocalism of Indo-European root in the mirror of probability theory. - C. 86-93.
  19. Bolotnikova A., Chernyshov V., Talovyria H. Peculiarities of Еnglish-Ukrainian official business style texts translation. - C. 94-98.
  20. Борщевський С. Афразійський вектор у дослідженні германської лексики невідомого походження. - C. 99-104.
  21. Василишин І. Три твори про "полумʼяну революціонерку" Олену Телігу (з літературної спадщини М. Ситника). - C. 105-112.
  22. Вірста С., Жалко Т. Епістолярій Лесі Українки в навчальній текстотеці початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. - C. 113-118.
  23. Война М., Ракітіна М. Мовна картина світу у китайсько-англійському перекладі (психолінгвістичний аспект). - C. 119-124.
  24. Гаврилова І. Переклад неологізмів у сфері медицини (на матеріалі німецької мови). - C. 125-130.
  25. Гайдаєнко І. Мовне вираження аудіо- , відео- та запахових концептів у збірці поезій М. Матіос "Жіночий аркан у саду нетерпіння". - C. 131-136.
  26. Гедз С., Бондарчук Т. Використання питальних речень з метою впливу на поведінку адресата в умовах конфліктної ситуації (на матеріалі англійської та німецької мов). - C. 137-142.
  27. Глазова С. Становлення поглядів мовознавців на синтаксичну природу пояснення. - C. 143-149.
  28. Гонта І., Малюга О., Борисенко П. Екстралінгвістичні та лінгвістичні характеристики етнофобізмів на позначення китайців в американському мовному субстандарті. - C. 150-154.
  29. Педагогiка / Pedagogy

  30. Андреєва Т. Теоретичні підходи до формування естетичного смаку в дітей під час ознайомлення з жанром "натюрморт". - C. 155-161.
  31. Ашихміна Н., Клюєва С., Корчевна С. Формування компетентностей та ціннісних орієнтацій здобувачів вищої мистецької освіти: теоретичний аспект. - C. 162-170.
  32. Бабюк Т., Бабюк С. Методика інтегрованих занять із фізичної культури на екологічній стежині в закладі дошкільної освіти. - C. 171-177.
  33. Баглай О. Формування міжкультурних навичок майбутнього фахівця туристичної галузі засобами іноземної мови та інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 178-183.
  34. Бадер С., Коваленко Т., Черв’якова Н. Теоретичний аналіз проблеми формування фінансової грамотності молодших школярів. - C. 184-191.
  35. Бай І., Максименко Н., Салига Н. Системний підхід до процесу формування креативної компетентності майбутніх педагогів. - C. 192-198.
  36. Башкір О., Каданер О. Професіограма вчителя іноземної мови в умовах пандемії. - C. 199-203.
  37. Бєлова О. Теоретичне обґрунтування вольової готовності до школи дітей старшого дошкільного віку. - C. 204-208.
  38. Білецька М., Підварко Т., Сопіна Я. Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 209-213.
  39. Бондар Л., Полюк І., Шумченко Т. Лінгводидактичні засади навчання майбутніх філологів перекладу франкомовних текстів біохімічної та біотехнологічної галузей. - C. 214-219.
  40. Борін К. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції студентів вищих навчальних закладів через використання соціальних мереж Інтернету. - C. 220-223.
  41. Бриндіков Ю. Соціально-педагогічна профілактика булінгу в підлітковому середовищі. - C. 224-227.
  42. Васильєва К., Маслова К., Петрова Ю. Переваги навчання за освітньою програмою "Англійська мова в економіці та бізнес-освіті”. - C. 228-233.
  43. Гарєєва Ф., Чурсанова М. Інноваційні технології в організації навчання під час пандемії COVID-19: досвід університетів світу. - C. 234-240.
  44. Gasimova A. G. The importance of following the principles of education in the teaching of biology. - C. 241-245.
  45. Гейтенко В., Кудрявець Д. Філософські та педагогічні аспекти фізичного розвитку особистості підлітків старшого шкільного віку. - C. 246-251.
  46. Герлянд Т., Зозуляк-Случик Р. Методичний підхід до використання проєктного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю. - C. 252-256.
  47. Главацька О., Олійник Г. Проєктування професійної кар’єри сучасною студентською молоддю. - C. 257-262.
  48. Golovko О., Drach О., Myronova I. The role of some British and American intensive methods in developing students’ foreign language communicative skills. - C. 263-269.
  49. Гризоглазова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до публічного виконання музичних творів. - C. 270-274.
  50. Грицько В., Котубей В. Розвиток особистісних і професійних якостей майбутніх учителів у реалізації проєктної діяльності. - C. 275-280.
  51. Гуменюк В. Понятійне поле концепції професійної підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності в медичних закладах вищої освіти. - C. 281-285.
  52. Джаман Т. Джерельна база дослідження проблеми розвитку неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 286-291.
  53. Дундюк А. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців автомобільного транспорту. - C. 292-297.
  54. Єфімова О., Зарівна О., Химай Н. Формування толерантності студентства в освітньому середовищі. - C. 298-302.
2021
Вип. 40(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського