Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/40(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Iсторiя / History
- Галів М. Ремесла, промисли і торгівля в селі Літиня на Дрогобиччині (XVI – XVIII ст.). - C. 4-9.
- Ільницький В. До питання використання радянськими силовими органами авіації у протиповстанській боротьбі на західноукраїнських землях (1944–1950-і рр.). - C. 10-20.
- Лазурко Л. Історія освіти на східних тернах Речі Посполитої у представлені польської історичної періодики Львова (кін. XIX – поч. XX ст.). - C. 21-26.
- Наконечний В. Лемківська діаспора у другій половині ХХ століття: діяльність у галузі культурної дипломатії. - C. 27-32.
- Платмір Я., Хоменко Д. Псевдонаукові конференції в ОРДЛО як засіб реалізації історичної політики держави-окупанта. - C. 33-40.
- Ситник Ю., Ситник О., Ситник К. Діяльність ОУН на Донеччині в період нацистської окупації краю. - C. 41-47.
- Стецик Ю., Паньків Б. Духовенство парафії села Брониця (1828–1944 рр.): біографічний огляд. - C. 48-52.
- Тельвак В., Янишин Б. Державний архів Львівської області: огляд грушевськознавчих колекцій. - C. 53-59.
Мистецтвознавство / Art studies
- Бондарець Є. Історіографія дослідження розвитку іконопису Наддніпрянської України XVII – XIX ст.. - C. 60-65.
- Величко О., Маковецька І. Екстраполяція ідей просвітництва в музичному мистецтві Європи. - C. 66-72.
- Вишневська С., Шевченко Н. Вплив знаменитих співаків діаспори на розвиток українського вокального виконавства (на прикладі творчості Іри Маланюк). - C. 73-78.
- Дмитренко В., Дмитренко В. Ремесла як сектор креативних індустрій. - C. 79-85.
Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies
- Bezpalenko A. Vocalism of Indo-European root in the mirror of probability theory. - C. 86-93.
- Bolotnikova A., Chernyshov V., Talovyria H. Peculiarities of Еnglish-Ukrainian official business style texts translation. - C. 94-98.
- Борщевський С. Афразійський вектор у дослідженні германської лексики невідомого походження. - C. 99-104.
- Василишин І. Три твори про "полумʼяну революціонерку" Олену Телігу (з літературної спадщини М. Ситника). - C. 105-112.
- Вірста С., Жалко Т. Епістолярій Лесі Українки в навчальній текстотеці початкової школи на уроках мовно-літературної освітньої галузі. - C. 113-118.
- Война М., Ракітіна М. Мовна картина світу у китайсько-англійському перекладі (психолінгвістичний аспект). - C. 119-124.
- Гаврилова І. Переклад неологізмів у сфері медицини (на матеріалі німецької мови). - C. 125-130.
- Гайдаєнко І. Мовне вираження аудіо- , відео- та запахових концептів у збірці поезій М. Матіос "Жіночий аркан у саду нетерпіння". - C. 131-136.
- Гедз С., Бондарчук Т. Використання питальних речень з метою впливу на поведінку адресата в умовах конфліктної ситуації (на матеріалі англійської та німецької мов). - C. 137-142.
- Глазова С. Становлення поглядів мовознавців на синтаксичну природу пояснення. - C. 143-149.
- Гонта І., Малюга О., Борисенко П. Екстралінгвістичні та лінгвістичні характеристики етнофобізмів на позначення китайців в американському мовному субстандарті. - C. 150-154.
Педагогiка / Pedagogy
- Андреєва Т. Теоретичні підходи до формування естетичного смаку в дітей під час ознайомлення з жанром "натюрморт". - C. 155-161.
- Ашихміна Н., Клюєва С., Корчевна С. Формування компетентностей та ціннісних орієнтацій здобувачів вищої мистецької освіти: теоретичний аспект. - C. 162-170.
- Бабюк Т., Бабюк С. Методика інтегрованих занять із фізичної культури на екологічній стежині в закладі дошкільної освіти. - C. 171-177.
- Баглай О. Формування міжкультурних навичок майбутнього фахівця туристичної галузі засобами іноземної мови та інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 178-183.
- Бадер С., Коваленко Т., Черв’якова Н. Теоретичний аналіз проблеми формування фінансової грамотності молодших школярів. - C. 184-191.
- Бай І., Максименко Н., Салига Н. Системний підхід до процесу формування креативної компетентності майбутніх педагогів. - C. 192-198.
- Башкір О., Каданер О. Професіограма вчителя іноземної мови в умовах пандемії. - C. 199-203.
- Бєлова О. Теоретичне обґрунтування вольової готовності до школи дітей старшого дошкільного віку. - C. 204-208.
- Білецька М., Підварко Т., Сопіна Я. Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 209-213.
- Бондар Л., Полюк І., Шумченко Т. Лінгводидактичні засади навчання майбутніх філологів перекладу франкомовних текстів біохімічної та біотехнологічної галузей. - C. 214-219.
- Борін К. Формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції студентів вищих навчальних закладів через використання соціальних мереж Інтернету. - C. 220-223.
- Бриндіков Ю. Соціально-педагогічна профілактика булінгу в підлітковому середовищі. - C. 224-227.
- Васильєва К., Маслова К., Петрова Ю. Переваги навчання за освітньою програмою "Англійська мова в економіці та бізнес-освіті”. - C. 228-233.
- Гарєєва Ф., Чурсанова М. Інноваційні технології в організації навчання під час пандемії COVID-19: досвід університетів світу. - C. 234-240.
- Gasimova A. G. The importance of following the principles of education in the teaching of biology. - C. 241-245.
- Гейтенко В., Кудрявець Д. Філософські та педагогічні аспекти фізичного розвитку особистості підлітків старшого шкільного віку. - C. 246-251.
- Герлянд Т., Зозуляк-Случик Р. Методичний підхід до використання проєктного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю. - C. 252-256.
- Главацька О., Олійник Г. Проєктування професійної кар’єри сучасною студентською молоддю. - C. 257-262.
- Golovko О., Drach О., Myronova I. The role of some British and American intensive methods in developing students’ foreign language communicative skills. - C. 263-269.
- Гризоглазова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до публічного виконання музичних творів. - C. 270-274.
- Грицько В., Котубей В. Розвиток особистісних і професійних якостей майбутніх учителів у реалізації проєктної діяльності. - C. 275-280.
- Гуменюк В. Понятійне поле концепції професійної підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності в медичних закладах вищої освіти. - C. 281-285.
- Джаман Т. Джерельна база дослідження проблеми розвитку неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 286-291.
- Дундюк А. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців автомобільного транспорту. - C. 292-297.
- Єфімова О., Зарівна О., Химай Н. Формування толерантності студентства в освітньому середовищі. - C. 298-302.
| 2021 | | Вип. 40(1)
|
|
|
|