Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/42(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Педагогіка / Pedagogy
- Афанасієвська І. Аналіз формування компетенцій за глибинним навчанням у курсі морської англійської мови. - C. 4-9.
- Бобришева Н. Впровадження елементів змішаної моделі навчання у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 10-13.
- Бойко К. Інтерактивна модель навчання судноводіїв англійської мови професійної направленості. - C. 14-18.
- Borucinsky M., Tominac Coslovich S. Introducing data-driven learning into the marine engineering English classroom. - C. 19-27.
- Від А. Використання інтернет-ресурсів для впровадження активного навчання на заняттях із морської англійської мови. - C. 28-33.
- Volkova A. Making sense of simulators in teaching Maritime English. - C. 34-39.
- Holovina S. The effectiveness of using Padlet for teaching English. - C. 40-44.
- Diahyleva O., Tokarieva O., Denychenko I., Yaresko N. Role of distance learning in speech culture formationof future maritime specialists during academic and practical training. - C. 45-52.
- Іщук А. Морфосинтаксичні особливості англомовного туристичного дискурсу. - C. 53-57.
- Chirea-Ungureanu C. "Marinisation” of Maritime English (ME) teachers: the must-have in Maritime Education and Training (MET). - C. 58-64.
- Кльопка Ю. Формування навичок самостійної роботи студентів у процесі активного навчання. - C. 65-68.
- Кудрявцева В., Барсук С., Фролова О. Практика запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови. - C. 69-74.
- Kulikova I. Response code and its principle of usage at the Maritime English lessons. - C. 75-78.
- Куценко І. Використання тестових технологій для професійної підготовки майбутніх морських спеціалістів. - C. 79-82.
- Літікова О. Педагогічні умови інтердисциплінарного навчання англійської мови морських механіків. - C. 83-89.
- Ліхошерстова В. Використання онлайн-платформи LearningApps на заняттях з англійської мови для студентів морського профілю. - C. 90-96.
- Ляшенко У., Гришко Ю. Доцільність впровадження стратегій глибинного навчання англійської мови професійного спрямування у морських навчальних закладах. - C. 97-102.
- Макарова О. Використання активних методів навчання англійської мови у підготовці курсантів-судноводіїв до співбесіди-інтерв’ю. - C. 103-108.
- Мороз О. Навчальний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 109-114.
- Огородник Н. Мовна особистість майбутнього моряка як стратегічна мета навчання англійської мови. - C. 115-122.
- Пенза І. Форми, методи та засоби навчання іноземної мови в закладах морської освіти (друга половина XX – початок XXI ст.). - C. 123-126.
- Піндосова Т. Підготовка морських фахівців до єдиного вступного іспиту з англійської мови: методичний аспект. - C. 127-132.
- Pranckeviciute V. Challenges of teaching Maritime English in online studies. - C. 133-139.
- Semeniuk Zumrutdal I. Challenges in English academic writing: on-line course. - C. 140-143.
- Смелікова В. Віртуальна академічна мобільність у морській освіті. - C. 144-149.
- Tymofyeyeva O. Listening for specific purposes in the Maritime English Teaching process. - C. 150-155.
- Тимощук Ю. Роль тренажерно-симуляторного обладнання у процесі навчання англійської мови для підготовки морських фахівців. - C. 156-159.
- Федорова О. Мікронавчання у формуванні англомовних компетенцій морських фахівців. - C. 160-166.
- Tsyganenko O., Savchenko O. Interactive learning using modern information technologies at foreign language lessons in higher educational institutions. - C. 167-171.
- Швецова І., Бондаренко В. Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потреб. - C. 172-176.
- Shevelova-Harkusha N. Flipped classroom method for teaching Maritime English. - C. 177-182.
| 2021 | | Вип. 42(3)
|
|
|
|