Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2022/47(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Кіндратюк Б. Розвій церковної музики в Західно-Українській Народній Республіці (1918 – 1923). - C. 4-11.
  5. Ластовецький М., Ластовецька Л., Cоланський С. Актуальні проблеми викладання фахових дисциплін студентам виконавських спеціальностей музичних закладів вищої освіти. - C. 12-16.
  6. Луцишина Д. Мистецтво та активізм у творчій діяльності Дани Кавеліної. - C. 17-22.
  7. Міщенко М. Акторський та режисерський портрет керманича Запорізького театру ім. Щорса – В.Г. Магара. Вплив на виховання акторських поколінь. - C. 23-30.
  8. Nykyforov A., Huley O., Kаprаn О. Synthesis of arts in the ancient Russian church. - C. 31-35.
  9. Нищук Є. Особливості сценічного простору моновистави "Прекрасний звір у серці!": інтермедіальний аналіз. - C. 36-41.
  10. Павлюк Ю. Психологічні передумови профілактики професійних захворювань студентів мистецьких спеціальностей. - C. 42-47.
  11. Пандирєва Є. Візуальна комунікація між глядачем та рукотворним графічним написом у середовищі міста. - C. 48-54.
  12. Панфілова О., Каленюк О. Актуальні мистецькі практики: особливості впровадження в навчальний процес ЗВО. - C. 55-60.
  13. Мовознавство. Літературознавство / Linguistics. Literature studies

  14. Кравець К. Емфаза у юридичному трилері Джона Ґрішема "Сторони". - C. 61-65.
  15. Красівський О., Масюкевич Ю., Мікула О. Дослідження поєднання мови, образів і звуку у метафорах телереклами. - C. 66-70.
  16. Крижко О. Когнітивні особливості українських паремійних одиниць із зоонімним компонентом семантики. - C. 71-78.
  17. Левченко Т. Тематичні групи молодіжного сленгу в сучасній публіцистиці. - C. 79-83.
  18. Легка Л., Галів У. Засоби мовної виразності у поезії Василя Симоненка. - C. 84-92.
  19. Лемець Л., Іваночко Г. "Міць духа і огень любови": діалектні символеми в поетичному континуумі Івана Франка. - C. 93-100.
  20. Личук С. Іншомовна лексика в покутських говірках (на матеріалі сіл Стецеви і Стецівки Снятинської територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області). - C. 101-106.
  21. Лях Т. Метафізичний дискурс самотності в українській новелі кінця ХІХ – ХХ століть. - C. 107-113.
  22. Ляшук А. Когнітивно-риторичні особливості комунікативної поведінки австралійського політика. - C. 114-120.
  23. Mazhara N. The psycholinguistic potential of the interaction between the conceptual and the linguistic pictures of the world in the search of the mental unity in the literary text and its screen version. - C. 121-127.
  24. Малайко С. Пейоративна вербалізація концепту "Бог" в оригіналі та англомовному перекладі повісті-поеми Осипа Турянського "Поза межами болю". - C. 128-132.
  25. Марченко Т. Сучасні українські прозові твори. - C. 133-137.
  26. Матвіїшин О. Творчі здобутки Ірене Коралевич як перекладачки творів Марка Черемшини німецькою мовою. - C. 138-143.
  27. Медведєва А. Функції чорного гумору в кіноперекладі. - C. 144-150.
  28. Мелех Г. Сакральне vs. демонологічне у назвах страв та напоїв (на матеріалі німецької та української мов). - C. 151-156.
  29. Педагогіка / Pedagogy

  30. Vyshnevska M., Borolis I., Shkura N. Modern approaches to the training of linguists-translators. - C. 157-163.
  31. Візірякіна О. Вплив ролі фізичних терапевтів у міждисциплінарній команді на потребу застосування особливих форм та підходів навчання у вищій школі. - C. 164-168.
  32. Гонюк О., Сидоренко О. Посттравматичний досвід війни як шанс на онтологічне переродження в романі "Східний синдром" Юлії Ілюхи. - C. 169-174.
  33. Гордієнко О. Професійна готовність студентів – здобувачів спеціальності "Початкова освіта" до оцінювання читацької компетентності учнів молодших класів. - C. 175-182.
  34. Горлова А., Калашнікова Ю. Шляхи розвитку soft skills як передумова формування соціальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 183-189.
  35. Гурдуз А. Концепти свободи і пам’яті в романах Ярини Каторож. - C. 190-196.
  36. Гусейнов Ш. А. о. Формы методической работы с учителями начальных классов и управление этим процессом. - C. 197-204.
  37. Гутиряк О. Міжкультурна комунікація: до визначення поняття. - C. 205-208.
  38. Давидюк В., Давидюк Г. Виховний потенціал західнополіських колисанок в етноісторичній ретроспективі. - C. 209-216.
  39. Дяченко А. Пошук українського національного стилю студентами закладів вищої освіти під час моделювання промислових виробів. - C. 217-223.
  40. Єрастова-Михалусь І., Ципіна Д. Мотиваційний аспект формування культури спілкування в процесі вивчення професійно орієнтованої іноземної мови. - C. 224-229.
  41. Журавська Н. Методика дослідження: методологічні основи. - C. 230-234.
  42. Зінчук І., Тушніцький Н. Особливості розвитку морально-правового виховання майбутніх юристів у процесі професійної підготовки. - C. 235-240.
  43. Іваницька Л. Шляхи вирішення індивідуально-психологічних проблем дітей з розладами спектру аутизму в корекційній роботі вчителя-дефектолога. - C. 241-249.
  44. Ісакова О., Баєва О. Проблеми філософії освіти. - C. 250-255.
  45. Карпова О. Теоретичний аналіз проблеми розвитку цифрової грамотності в молоді в умовах безперервного навчання. - C. 256-261.
  46. Kartseva M. Forming a culture of nonverbal communication of foreign students in cross-cultural learning. - C. 262-267.
  47. Квятковська А., Дерека К. Аналіз факторів, які впливають на впровадження змішаного навчання у фахових коледжах за напрямом телекомунікацій. - C. 268-273.
  48. Коваленко В. Специфіка діяльнісно-поведінкового компонента соціалізованості дітей середнього шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. - C. 274-282.
  49. Конопляник Л. Соціально-психологічна адаптація українських здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання іноземної мови в умовах пандемії COVID-19. - C. 283-290.
  50. Корякін О. Теоретико-методичні засади використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі. - C. 291-297.
  51. Костенко О. Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх обліковців із реєстрації бухгалтерських даних засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 298-303.
  52. Кримчак Л. Сучасні підходи щодо професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти України. - C. 304-309.
2022
Вип. 47(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського