Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74377/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство
: [зб. наук. пр.].- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Культурологія

  4. Афанасьєв Ю. Л. Визначення поняття етнодизайну як методологічної проблеми. - C. 3-5.
  5. Карпов В. В. Музеєзнавчий аналіз висвітлення культурної спадщини Т. Шевченка у Національному музеї Тараса Шевченка. - C. 6-10.
  6. Божко Л. Д. Наукометричний аналіз українських дисертацій із туризму (1991 – 2014). - C. 11-20.
  7. Головач Н. М. Релігійна соціалізація особистості у сучасному культурному просторі. - C. 21-25.
  8. Денисюк Ж. З. Феномен гламуру масової культури як засіб конструювання уявних ідентичностей. - C. 26-30.
  9. Доманська О. А. Релігійна складова у формуванні світоглядних уявлень українського етносу. - C. 31-36.
  10. Кухаренко О. О. Тотемне свято як основа тваринного культу. - C. 37-40.
  11. Михальчук В. В. Виставки польських художників в Україні 2013–2015 років: основні особливост. - C. 41-46.
  12. Москвічова Ю. О. Особливості міжкультурної комунікації в поліетнічному просторі Вінничини. - C. 47-51.
  13. Піщанська В. М. Репрезентація етнокультури в козацьких думах і народних піснях. - C. 52-56.
  14. Сьомкін В. В. Проблема парадигми сучасної технології освіти зі спеціальності "Дизайн". - C. 57-59.
  15. Терещенко-Кайдан Л. В. Методика виявлення українських рукописів із слов’янського масиву грецьких монастирських колекцій святої гори Афон шляхом семіотичних досліджень. - C. 60-65.
  16. Філіна Т. В. Національно-культурні рухи слов’янських народів Австрійської імперії у першій половині ХІХ століття. - C. 66-71.
  17. Черниш М. О. Культурне різноманіття: етнонаціональний аспект. - C. 72-76.
  18. Яковлев О. В. Синергійні шляхи культурного регіонального розвитку України. - C. 77-81.
  19. Філіна А. П. Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян. - C. 82-86.
  20. Гордієнко А. І. Передумови становлення дитячої бібліотеки як культурно-просвітницького інституту (1917 – 1920). - C. 87-92.
  21. Щербинін С. В. Суспільне становище української жінки в Литовсько-Польську добу. - C. 93-97.
  22. Волинець В. О. Мультимедіа: поняття, сутність та сфери застосування. - C. 98-102.
  23. Дубрівна А. П. Абстрактне мистецтво як сегмент української художньої культури. - C. 103-107.
  24. Нєйчева Л. В. Християнська ідея в Болгарії та її генетична обумовленість кирилівською традицією. - C. 108-113.
  25. Прокоп’як В. Б. Аматорський театральний рух як чинник національно-культурного життя Галичини періоду німецької окупації (1941 – 1944). - C. 113-119.
  26. Сопотницький В. В. Культуротворчий потенціал віртуальної послуги закладів культури. - C. 120-124.
  27. Стахієва Н. В. Постать В. Перетца у царині театрознавства. - C. 125-130.
  28. Строгаль М. О. Упровадження механізму фандрейзингу в сферу культури України. - C. 131-136.
  29. Філологія

  30. Путро А. О. Професійна іншомовна компетентність студентів: аналіз тексту (Частина І). - C. 137-143.
  31. Музикознавство

  32. Андросова Д. В. Стильова емансипація музичного виконавства та методологія "нової цілісності" аналізу музики. - C. 144-148.
  33. Довгань Л. М. Музичний професіоналізм як компенсативна взаємодія педагогічної та виконавської діяльностей. - C. 149-152.
  34. Муравська О. В. До питання про специфіку оперного амплуа баритона: етимологічний та образно-смисловий аспекти. - C. 153-158.
  35. Оганезова-Григоренко О. В. Деякі інноваційні методології вокально-виконавського мистецтва. - C. 159-163.
  36. Побережна Г. І. Сонатна форма у творчості О. Скрябіна: епізоди еволюції. - C. 164-173.
  37. Хіль О. М. Перший фортепіанний концерт С. Прокоф’єва у спрямованості на актуальне інтонаційне рішення. - C. 174-178.
  38. Черноіваненко А. Д. Про деякі передумови автономізації музичного інструменталізму. - C. 179-184.
  39. Білозерова О. В. Музично-критична діяльність журналу "Art Line": тематика, жанровий зміст, структура та засоби аргументації. - C. 185-190.
  40. Вінічук А. О. Функціонування соціокультурних зв’язків України та Румунії в театрально-концертній діяльності сучасного суспільства. - C. 190-196.
  41. Ганджа І. В. Феномен Діани Петриненко як співачки і педагога. - C. 197-202.
  42. Гуркова О. М. Сатирична спрямованість вокального циклу "Облачность" для баса і фортепіано О.Злотника на вірші Л. Мартинова. - C. 203-208.
  43. Кричинська О. В. "Одинадцять етюдів у формі старовинних танців" для фортепіано В. Косенка: танцювальний сюїтний цикл між минулим і майбутнім. - C. 208-213.
  44. Лю Кетін Фортепіанний модерн у творчості одеських композиторів 1950-х – 1960-х років (на прикладі творів К. Данькевича, С. Орфєєва, О. Красотова). - C. 214-219.
  45. Нємцова Л. О. Проблематика хорового виконавства у світлі музикознавчо-критичних праць С. Людкевича. - C. 220-225.
  46. Павленко Л. О. Еволюція бандурного виконавства: методологічні засади дослідження. - C. 226-231.
  47. Палкіна І. І. Рок-мистецтво як складова рок-культури. - C. 232-237.
  48. Співаченко О. С. Федір Стравінський – "вокальний актор" (на прикладі образу Мефістофеля в опері Ш. Гуно "Фауст"). - C. 238-243.
  49. Шевченко Т. О. Виконавська інтерпретація Другої фортепіанної сонати С. Рахманінова. - C. 243-247.
2016
Вип. 1 (6)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського