Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Алієв Х. М. Зарубіжний досвід упровадження дистанційного навчання в університетах. - C. 11-17.
- Бхіндер Н. В. Відомча професійна підготовка прикордонників у Республіці Індія. - C. 18-24.
- Гупік О. М. Роль декоративно-прикладного мистецтва в становленні сучасної деревообробної справ. - C. 25-31.
- Мостіпака Т. П. Роль здоров’язберігаючої компетентності педагога в умовах сучасного освітнього простору. - C. 32-38.
- Музиченко С. В. Принципи використання інформаційних технологій у навчальному процесі. - C. 39-47.
- Рогозіна О. В. Науково-дослідницька діяльність як компонент самоосвіти і самореалізації особистості. - C. 48-53.
- Сокол М. О. Експлікація поняття "якість вищої освіти" (зарубіжний досвід). - C. 54-58.
- Ніколаєнко Л. І. Мультимедійні технології як засіб розвитку музично-творчих здібностей дітей 6-7-річного віку. - C. 59-63.
- Охріменко Л. С. Педагогічне обґрунтування варіативного модуля "Історія українського костюма" для учнів 10–11 класів. - C. 64-69.
- Андрєєв А. М. Місце інформаційних технологій у процесі формування в майбутніх учителів фізики готовності до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 70-77.
- Антонюк Д. С. Модель формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. - C. 78-86.
- Базильчук О. В., Базильчук В. Б. Ізраїльський досвід професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах. - C. 87-93.
- Бардус І. О. Визначення закономірностей розвитку програмного забезпечення комп’ютерної техніки як умова фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 94-101.
- Барканов А. Б. Технічне конструювання в агротехнічних коледжах як метод мотивації до вивчення фізики. - C. 102-106.
- Безкопильний О. О., Матусевич А. М. Здоров’язбережувальна компетентність як важлива складова професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи в основній школі. - C. 107-111.
- Білик В. Г. Природничо-наукова підготовка майбутніх психологів у вищих навчальних закладах у контексті сучасної парадигми вищої освіти. - C. 112-117.
- Бусленко О. М. Роль навчальної дисципліни "Робота в матеріалі" у фаховій підготовці сучасного вчителя технології. - C. 118-124.
- Voitovska O. Terminology of professional development of physical training teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education. - C. 125-131.
- В’яла О. М., Путров С. Ю. Понятійний апарат формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності. - C. 132-137.
- Гевко І. В. Особливості чинників професійної спрямованості та компетентності учителів технологій. - C. 138-142.
- Горбунов Л. В., Звягінцева О. В., Ворфоломєєва В. І. Методологія інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 143-148.
- Даннік Л. А. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців технологічної освіти. - C. 149-154.
- Данченко І. О. Діагностика та аналіз рівнів готовності викладачів до формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів: констатувальний етап педагогічного експерименту. - C. 155-163.
- Дирда І. А. Реалізація підходів до розвитку полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови. - C. 164-167.
- Жигірь В. І. Застосування педагогічних задач у професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 168-172.
- Kazishvili Giorgi Service quality assessment in the retail trade enterprises (case of Gori region). - C. 173-177.
- Kravchenko Y. V., Konoval'skaya L. O., Suschenko L. P. Training future teacher of physical culture at high educational establishments as the priority direction of high physical-cultural education. - C. 178-183.
- Кривильова О. А. Організаційно-педагогічні умови психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 184-192.
- Мельниченко Р. К. Теоретичні засади формування професійної компетентності вчителя біології профільної школи. - C. 193-200.
- Мосіюк О. О. UX проектування сайтів як основа підготовки спеціалістів web-дизайну. - C. 201-206.
- Панченко Л. Ф., Самовілова Н. О. Інформаційні технології як фактор прозорих та відтворювальних досліджень. - C. 207-213.
- Рускуліс Л. В. Семінар у методичній системі підготовки майбутнього вчителя української мови. - C. 214-220.
- Самборська О. В. Педагогічні умови підготовки магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів. - C. 221-226.
- Соломенко А. О. Методична система розвитку критичного мислення студентів у процесі вивчення теоретичної фізики. - C. 227-234.
- Солтик О. О. Визначення зв’язку між індивідними якостями вчителя фізичної культури і показниками його професійної надійності. - C. 235-241.
- Сорочак А. П., Федак С. І. Особливості викладання предмета "Програмне забезпечення інженерних розрахунків" для іноземних студентів з англійською мовою навчання. - C. 242-247.
- Стешенко В. В., Стешенко Б. В. Характеристика предметної галузі професійної діяльності сучасного вчителя трудового навчання та технологій. - C. 248-254.
- Токарська О. А. Інформатична компетентність учителя як чинник педагогічної творчості. - C. 255-261.
- Школа О. В. Навчальна програма узагальнення знань студентів з курсу теоретичної фізики. - C. 262-269.
- Любарець В. В. Інформаційно-освітнє середовище ВНЗ як фактор професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 270-275.
- Воробйова О. П. Нормативно-правове регулювання в галузі вищої освіти: сучасний стан. - C. 276-280.
- Карплюк С. О. Аналіз деяких вітчизняних інформаційно-аналітичних web-орієнтованих систем управління навчальним процесом у вищих школах. - C. 281-287.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 3
|
|
|
|