Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Валько Н. Досвід впровадження STEM-освіти у США та Канаді. - C. 9-20.
  4. Вєнцева Н. Поняття "система” як педагогічна категорія. - C. 21-27.
  5. Лавриш Ю. Особливості інтеграції наукової та навчальної діяльності в університетах Канади. - C. 28-36.
  6. Лісіна Л. Методичні особливості розробки і реалізації курсу "Основи інноваційного навчання фізики”. - C. 37-44.
  7. Онипченко О. Відповідальне батьківство та репродуктивне здоров’я підлітків як складові статевого виховання. - C. 45-55.
  8. Орос І. Система освіти дорослих Угорщини і Данії. - C. 56-65.
  9. Лаврушина Н. Діяльність Центральної комісії допомоги дітям у боротьбі з безпритульністю в Україні (1922 - 1932 рр.). - C. 66-74.
  10. Пліско Є. Організація освітньо-виховного процесу неповнолітніх правопорушників у спеціалізованих установах протягом другої половини ХХ століття. - C. 75-84.
  11. Коваль Л., Попова О., Нестеренко М. Дидактико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до моделювання сучасного уроку в початковій школі. - C. 85-94.
  12. Попова О., Попова Л. Формування в здобувачів початкової освіти орфографічної компетентності на уроках української мови. - C. 95-104.
  13. Чемоніна Л. Арт-педагогічні технології як засіб формування мовно-літературної компетентності учнів початкової школи. - C. 105-116.
  14. Ніщенко М. Соціальні ролі як важливий засіб формування соціокультурної компетентності учнів 8 класу. - C. 117-126.
  15. Шинкаренко В. Підходи та принципи патріотичного виховання старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. - C. 127-133.
  16. Вернигора О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності майбутнього вчителя-філолога у процесі фахової підготовки. - C. 134-144.
  17. Волошинов С. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту. - C. 145-153.
  18. Гречанюк С. Використання міжпредметних зв’язків природничо-математичних дисциплін у викладанні фізики. - C. 154-164.
  19. Гуренко О. Концептуальні засади застосування культурологічного підходу до професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 165-172.
  20. Дутчак Ю., Квасниця О. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури як педагогічна проблема. - C. 173-182.
  21. Зозуляк-Случик Р. Діагностика рівнів формування професійно-етичної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 183-192.
  22. Коновальська Л. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої роботи у старшій школі. - C. 193-202.
  23. Крапчатова Я., Головко О. Підвищення ефективності навчання аудіювання та говоріння іноземними мовами студентів вищих навчальних закладів шляхом використання інтерактивних технологій. - C. 203-212.
  24. Лихошвед Н., Лесь Т. Вміння вчитись: сутність, зміст і структура в навчанні іноземної мови студентів немовних закладів вищої освіти. - C. 213-222.
  25. Марціхів Х. Порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики в університетах США та України. - C. 223-233.
  26. Маслій О. Сучасні технології в професійній підготовці майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 234-242.
  27. Наливайко Т. Модель формування професійних компетентностей майбутніх економістів у процесі професійної підготовки з використанням інноваційних технологій. - C. 243-255.
  28. Овчиннікова Л. Принципи та функції формування в майбутніх учителів музики стилю управління мистецько-педагогічним колективом. - C. 256-264.
  29. Поночовна-Рисак Т. Особистісно орієнтовані технології формування професійних якостей майбутніх фахівців. - C. 265-274.
  30. Романчук О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів спорту і фізичної культури в Австрії в повоєнний період. - C. 275-281.
  31. Самойленко І. Сучасний погляд на проблему професійної підготовки спеціальних педагогічних фахівців до роботи з дітьми в умовах інклюзивного навчання. - C. 282-291.
  32. Степанюк К. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи як проблема педагогічної науки. - C. 292-300.
  33. Чернуха Н., Хоссейн Моініджазані. Формування професійно значущих якостей сучасного фахівця: вектори успіху. - C. 301-309.
  34. Вихідні дані.
2018
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського