Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету
.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Akmen V., Sorokina S., Sorokina V. Definition of the Role and the Place of Practical Content in the Context of Quality Training of Higher Education Specialists. - C. 11-20.
  4. Анастасова О. Дисципліна "Відновлювальні засоби у фізичній культурі і спорті" як складник формування професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту. - C. 21-27.
  5. Бабич П. Модель методичної системи формування готовності до використання цифрових технологій у майбутніх кваліфікованих робітників комп’ютерного профілю з порушеннями слуху. - C. 28-38.
  6. Барбашова І. Динаміка якості музичних сенсорних умінь молодших учнів: результати формувального експерименту. - C. 39-54.
  7. Бардус І., Ковачов С., Богданов І., Сичікова Я. Професійна діяльність фахівця в галузі наноматеріалознавства зі створення наноструктур на поверхні напівпровідників. - C. 55-64.
  8. Близнюк М., Дебре О. Цифрова безпека освітнього процесу: європейський поступ Естонії та перпективи України. - C. 65-77.
  9. Вєнцева Н. Оcобливості організації дистанційної взаємодії в закладах загальної середньої освіти в умовах пандемії COVID-19. - C. 78-84.
  10. Григор’єва В. Формування дистанційноосвітньої компетентності студентів-музикантів у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 85-90.
  11. Гриценко Л., Срібна Ю. Методичні аспекти формування графічної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій при вивченні предметів професійної підготовки. - C. 91-103.
  12. Захарова Н. Генеза менторства як історичного явища. - C. 104-111.
  13. Кара С., Хатунцева С., Пшенична Н. Зміст та структура професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 112-119.
  14. Коваль Л., Ніконенко Т. Сучасний аспект впровадження технології організації диференційованого навчання: дистанційна освіта на уроках математики в початковій школі. - C. 120-127.
  15. Колісник Є., Цина А. Методика використання сценічних прийомів у процесі трудового навчання. - C. 128-138.
  16. Корець М., Підгорна Т., Симоненко К. Використання веб-орієнтованих середовищ під час вивчення комп’ютерного дизайну учнями старшої школи інформатичного профілю. - C. 139-148.
  17. Корець О., Іщенко С. Інформаційне забезпечення навчального процесу при вивченні питань управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства. - C. 149-156.
  18. Коробчук Л. Наукові дослідження та навчання у вищій школі в дистанційному форматі як необхідність в складних для країни умовах. - C. 157-165.
  19. Кот Н. Організація адаптивного фізичного виховання дітей різновікової логопедичної групи. - C. 166-176.
  20. Кравченко Н., Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Хоменко С. Організація виховної роботи закладу освіти під час карантину засобами інформаційно-комп’ютерних технологій. - C. 177-188.
  21. Крамаренко А. Формування дослідницьких умінь у здобувачів початкової освіти на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". - C. 189-195.
  22. Кривильова О., Жигірь В. Професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників на основі STEM-орієнтованого підходу. - C. 196-208.
  23. Кудря О., Рись О. Шляхи активізації навчальнопізнавальної діяльності школярів на уроках трудового навчання у процесі вивчення технології проєктування власного стилю. - C. 209-217.
  24. Курило О. Професійна підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі на основі використання елементів творчої діяльності. - C. 218-229.
  25. Makyeyeva L., Gromokovska T., Popazova O., Murzina O., Aliyeva O., Pototska O. The use of gender-neutral pronouns in English during teaching of international students. - C. 230-239.
  26. Малихін А. Міждисциплінарний підхід: сутність та особливості реалізації у методичній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. - C. 240-250.
  27. Малихін В. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у галузі безпеки інформаційних систем. - C. 251-263.
  28. Малихіна Т., Малихіна О. Психолого-педагогічна характеристика психологічного віку студентів в контексті життєвих компетенцій особистості. - C. 264-273.
  29. Мицик Г., Богданова М. Роль студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів спеціальної освіти. - C. 274-284.
  30. Мороз-Рекотова Л. Формування навичок музикування майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 285-293.
  31. Нагорна Н. Методичні аспекти організації проєктування і моделювання в процесі формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 294-304.
  32. Олефір О. Корекція лексичних умінь у молодших школярів із порушеннями мовлення на уроках читання в умовах інклюзії. - C. 305-311.
  33. Перевознюк В. Теоретичні підходи до "Place-based education" у зарубіжній педагогіці. - C. 312-320.
  34. Петровська К., Тургенєва А. Дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі. - C. 321-336.
  35. Попова А. Загальні підходи та особливості освітньої політики та акредитаційних стандартів у сфері професійної підготовки соціальних працівників у Канаді. - C. 337-347.
  36. Попова О., Лесик А. Формування толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. - C. 348-354.
  37. Семенова О. Становлення, розвиток та сучасні перспективи дистанційних технологій навчання в українській освіті. - C. 355-363.
  38. Семичова Н. Педагогічні умови формування загальнолюдських цінностей у майбутніх учителів мистецтва засобами української народнопісенної творчості. - C. 364-371.
  39. Сизоненко І. Правова соціалізація та правове виховання дітей і молоді засобами цифрових технологій. - C. 372-383.
  40. Табакова Г. Екокритичне прочитання художніх творів на уроках зарубіжної літератури. - C. 384-390.
  41. Khalabuzar O. Formation of students’ educational independence during cognitive activities. - C. 391-397.
  42. Хатунцева С., Хоменко О. Вивчення функціональної системи рухів на засадах індивідуалізації професійної підготовки фахівців. - C. 398-405.
  43. Чемоніна Л. LEGO як інструмент компетентнісного навчання учнів початкової школи на уроках української мови та читання. - C. 406-415.
  44. Черезова І., Федорик В. Психологічні аспекти формування професійного іміджу сучасного вчителя. - C. 416-427.
  45. Шапар Л. Методи реалізації працевлаштування фахівців морської галузі в Україні. - C. 428-435.
  46. Школа І., Салюк Б. Інтерактивні лекції як засіб підвищення ефективності навчання у закладах вищої освіти. - C. 436-444.
  47. Школа О. Методичні особливості вивчення основ теорії флуктуацій у курсі теоретичної фізики педагогічного університету. - C. 445-455.
  48. Щербак Л. Інноваційно-інформаційні підходи в підготовці кадрів для туристичної індустрії. - C. 456-462.
  49. Щербакова Н., Голуб О., Лесик А. Шляхи удосконалення пізнавальної самостійності майбутніх учителів. - C. 463-472.
  50. Yaroshchuk L. Ethnopedagogical traditions of family education in Kosach-Dragomanov family in courses of educational disciplines "History of pedagogy" and "Theory and methodology of education". - C. 473-480.
  51. Ярощук Л., Чорний В. Подолання гендерних стереотипів на уроках фізичної культури засобами спортивних ігор. - C. 480-488.
2022
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського