Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74382:Пед. н./2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету.- Бердянськ. Сер., Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Akmen V., Sorokina S., Sorokina V. Definition of the Role and the Place of Practical Content in the Context of Quality Training of Higher Education Specialists. - C. 11-20.
- Анастасова О. Дисципліна "Відновлювальні засоби у фізичній культурі і спорті" як складник формування професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту. - C. 21-27.
- Бабич П. Модель методичної системи формування готовності до використання цифрових технологій у майбутніх кваліфікованих робітників комп’ютерного профілю з порушеннями слуху. - C. 28-38.
- Барбашова І. Динаміка якості музичних сенсорних умінь молодших учнів: результати формувального експерименту. - C. 39-54.
- Бардус І., Ковачов С., Богданов І., Сичікова Я. Професійна діяльність фахівця в галузі наноматеріалознавства зі створення наноструктур на поверхні напівпровідників. - C. 55-64.
- Близнюк М., Дебре О. Цифрова безпека освітнього процесу: європейський поступ Естонії та перпективи України. - C. 65-77.
- Вєнцева Н. Оcобливості організації дистанційної взаємодії в закладах загальної середньої освіти в умовах пандемії COVID-19. - C. 78-84.
- Григор’єва В. Формування дистанційноосвітньої компетентності студентів-музикантів у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 85-90.
- Гриценко Л., Срібна Ю. Методичні аспекти формування графічної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій при вивченні предметів професійної підготовки. - C. 91-103.
- Захарова Н. Генеза менторства як історичного явища. - C. 104-111.
- Кара С., Хатунцева С., Пшенична Н. Зміст та структура професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії. - C. 112-119.
- Коваль Л., Ніконенко Т. Сучасний аспект впровадження технології організації диференційованого навчання: дистанційна освіта на уроках математики в початковій школі. - C. 120-127.
- Колісник Є., Цина А. Методика використання сценічних прийомів у процесі трудового навчання. - C. 128-138.
- Корець М., Підгорна Т., Симоненко К. Використання веб-орієнтованих середовищ під час вивчення комп’ютерного дизайну учнями старшої школи інформатичного профілю. - C. 139-148.
- Корець О., Іщенко С. Інформаційне забезпечення навчального процесу при вивченні питань управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства. - C. 149-156.
- Коробчук Л. Наукові дослідження та навчання у вищій школі в дистанційному форматі як необхідність в складних для країни умовах. - C. 157-165.
- Кот Н. Організація адаптивного фізичного виховання дітей різновікової логопедичної групи. - C. 166-176.
- Кравченко Н., Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Хоменко С. Організація виховної роботи закладу освіти під час карантину засобами інформаційно-комп’ютерних технологій. - C. 177-188.
- Крамаренко А. Формування дослідницьких умінь у здобувачів початкової освіти на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". - C. 189-195.
- Кривильова О., Жигірь В. Професійна підготовка майбутніх кваліфікованих робітників на основі STEM-орієнтованого підходу. - C. 196-208.
- Кудря О., Рись О. Шляхи активізації навчальнопізнавальної діяльності школярів на уроках трудового навчання у процесі вивчення технології проєктування власного стилю. - C. 209-217.
- Курило О. Професійна підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі на основі використання елементів творчої діяльності. - C. 218-229.
- Makyeyeva L., Gromokovska T., Popazova O., Murzina O., Aliyeva O., Pototska O. The use of gender-neutral pronouns in English during teaching of international students. - C. 230-239.
- Малихін А. Міждисциплінарний підхід: сутність та особливості реалізації у методичній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. - C. 240-250.
- Малихін В. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у галузі безпеки інформаційних систем. - C. 251-263.
- Малихіна Т., Малихіна О. Психолого-педагогічна характеристика психологічного віку студентів в контексті життєвих компетенцій особистості. - C. 264-273.
- Мицик Г., Богданова М. Роль студентського самоврядування у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів спеціальної освіти. - C. 274-284.
- Мороз-Рекотова Л. Формування навичок музикування майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 285-293.
- Нагорна Н. Методичні аспекти організації проєктування і моделювання в процесі формування проєктно-технологічної компетентності майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 294-304.
- Олефір О. Корекція лексичних умінь у молодших школярів із порушеннями мовлення на уроках читання в умовах інклюзії. - C. 305-311.
- Перевознюк В. Теоретичні підходи до "Place-based education" у зарубіжній педагогіці. - C. 312-320.
- Петровська К., Тургенєва А. Дослідження стану надання послуг догляду та підтримки ВІЛ-позитивних людей у державно-громадському секторі. - C. 321-336.
- Попова А. Загальні підходи та особливості освітньої політики та акредитаційних стандартів у сфері професійної підготовки соціальних працівників у Канаді. - C. 337-347.
- Попова О., Лесик А. Формування толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. - C. 348-354.
- Семенова О. Становлення, розвиток та сучасні перспективи дистанційних технологій навчання в українській освіті. - C. 355-363.
- Семичова Н. Педагогічні умови формування загальнолюдських цінностей у майбутніх учителів мистецтва засобами української народнопісенної творчості. - C. 364-371.
- Сизоненко І. Правова соціалізація та правове виховання дітей і молоді засобами цифрових технологій. - C. 372-383.
- Табакова Г. Екокритичне прочитання художніх творів на уроках зарубіжної літератури. - C. 384-390.
- Khalabuzar O. Formation of students’ educational independence during cognitive activities. - C. 391-397.
- Хатунцева С., Хоменко О. Вивчення функціональної системи рухів на засадах індивідуалізації професійної підготовки фахівців. - C. 398-405.
- Чемоніна Л. LEGO як інструмент компетентнісного навчання учнів початкової школи на уроках української мови та читання. - C. 406-415.
- Черезова І., Федорик В. Психологічні аспекти формування професійного іміджу сучасного вчителя. - C. 416-427.
- Шапар Л. Методи реалізації працевлаштування фахівців морської галузі в Україні. - C. 428-435.
- Школа І., Салюк Б. Інтерактивні лекції як засіб підвищення ефективності навчання у закладах вищої освіти. - C. 436-444.
- Школа О. Методичні особливості вивчення основ теорії флуктуацій у курсі теоретичної фізики педагогічного університету. - C. 445-455.
- Щербак Л. Інноваційно-інформаційні підходи в підготовці кадрів для туристичної індустрії. - C. 456-462.
- Щербакова Н., Голуб О., Лесик А. Шляхи удосконалення пізнавальної самостійності майбутніх учителів. - C. 463-472.
- Yaroshchuk L. Ethnopedagogical traditions of family education in Kosach-Dragomanov family in courses of educational disciplines "History of pedagogy" and "Theory and methodology of education". - C. 473-480.
- Ярощук Л., Чорний В. Подолання гендерних стереотипів на уроках фізичної культури засобами спортивних ігор. - C. 480-488.
| 2022 | | Вип. 1
|
|
|
|