Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74389/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Versus
: наук.-теорет. часоп..- Мелітополь

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Antas-Jaszczuk A. Philosophy of changes in the Polish educational system found in the sphere of social integration of the youth with special educational needs. - C. 9-14.
  4. Гордієнко О. Становлення "м’якого" менеджменту в контексті управлінських стратегій сучасності. - C. 15-20.
  5. Глинська Л. Міжкультурна комунікація як запорука гармонійного розвитку суспільства. - C. 21-26.
  6. Бораковська М. Філософські коди performance (до проблеми тілесності в сучасному театрі). - C. 27-31.
  7. Šidlauskienė D., Myru Ž. European identity in the context of national identity. - C. 32-35.
  8. Городиська О. Проблема человеческой самости в современном мире. - C. 36-40.
  9. Мурадян В. Понятійно-категоріальний апарат опису феномена міграції. - C. 41-44.
  10. Кочкурова О. Духовний розвиток особистості: соціально-філософський аналіз. - C. 45-50.
  11. Коломак О. Філософсько-культурний вимір хімізації сучасного суспільства. - C. 51-55.
  12. Крат О. Компаративистика и теоретические проблемы концептосферы философских понятий. - C. 56-59.
  13. Погасій Л. Мова як елемент системи картини світу. - C. 60-64.
  14. Дольська О. Теоретичні та практичні рекомендації до створення дистанційного курсу. - C. 65-73.
  15. Подолякіна О. Зміни концептуального апарату педагогіки у формуванні традиції дискурсивної практики філософії освіти й комунікативності навчання. - C. 74-78.
  16. Матвієнко П. Інформаційне перенасичення та шляхи його подолання в освітньому процесі (психологічні, педагогічні й технологічні аспекти. - C. 79-84.
  17. Gedviliene N., Giliuvien V. Significance of practices on quality of studies and specialists‘ training. - C. 85-93.
  18. Lobner N. "Gabriels Garten": Erfahrungen eines natur coaches in der arbeit mit asylwerbenden. - C. 94-102.
  19. Відомості про авторів. - C. 103-106.
2017
№ 1 (9)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського