Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74419/2021/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Advanced education
: зб. наук. пр..- Київ
Advanced Education

  1. Титул.
  2. Contents.
  3. Melnychenko A., Zheliaskova T. Transformation of educational process in COVID-19 pandemic: a case of Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. - C. 4-10.
  4. Maiier N., Koval T. How to develop digital competence in pre-service FL teachers at university level. - C. 11-18.
  5. Dmitrenko N., Melnyk L. Explicit models for foreign language strategy learning of pre-service teachers at university level. - C. 19-29.
  6. Nikolaeva S., Korol T. Prospective philologists’ translation assessment triangulation: screen video recording and think aloud protocol combination. - C. 30-41.
  7. Shykhnenko K., Sbruieva A. Strategies for organising and managing research at universities: systemic review. - C. 42-52.
  8. Andrienko T., Genin V., Kozubska I. Developing intercultural business competence via team learning in post-pandemic era. - C. 53-69.
  9. Mawardi H., Alharbi W., Alamoudi W., Felemban O., Almazrooa S., Alhadlag E. Does dental students' attendance in classroom lectures depend on the mode of attendance tracking?. - C. 70-78.
  10. Shumeiko N., Nypadymka A. ICT-supported students’ independent work in the ESP context: the new reality in tertiary education. - C. 79-91.
  11. Sverdlova I. Procedures for assessing cognitive skills of prospective language teachers. - C. 92-101.
  12. Wasfy N. F., Abed R. A. R., Gouda E. M., Ghaly M. S., El-Wazir Y. M. Effectiveness of instructional design framework based on cognitive load theory for clinical skills training. - C. 102-108.
  13. Avramova N., Mihaylova I., Yaneva-Ribagina K., Bonev B., Nenov S. Dental students’ perspectives on the implementation and effectiveness of online learning due to COVID-19 pandemic: a descriptive cross-sectional study in Bulgaria . - C. 109-118.
  14. AL-Gerafi M., Zhang W. How international students in Chinese medical schools perceive distant learning during the COVID-19 pandemic. - C. 119-129.
2021
№ 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського