Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74464/2012/2012<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. пр..- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
1. Засади і проблеми етнологічних студій сучасного мовознавства
- Баган М. Прагматика заперечення в українських пареміях. - C. 8-15.
- Беценко Т. Принципи дослідження текстово-образних універсалій українських народних дум. - C. 15-21.
- Біленко Т. Культурне мовлення в діалозі як риса інтелігента. - C. 21-28.
- Білінська Л. Деривати морфологічного способу словотвору у мікротопонімії Покуття. - C. 28-36.
- Білоусенко П., Самоєнко О. Назви осіб на -ани (-яни) в давньоруськоукраїнській мові ХІ-ХІІІ ст.. - C. 37-42.
- Бучко Г., Бучко Д. Найдавніші ойконіми Тернопільщини та їх походження. - C. 42-51.
- Вирста Н. Джерела формування українських прізвищ Покуття. - C. 52-58.
- Войцехівська Н. Соціальна і культурна зумовленість невербальних маркерів згоди. - C. 58-65.
- Валюх З. Лексико-семантичне та словотвірне наповнення найменувань осіб як засіб відображення етносвіту в поемі І.П.Котляревського"Енеїда”. - C. 65-71.
- Гірняк С. Про мовну ситуацію та становлення мовних норм у дискусії наддніпрянської та галицької інтелігенції початку ХХ ст.. - C. 72-79.
- Гуйванюк Н. Етнокультурні виміри проповідей Сидора Воробкевича. - C. 79-92.
- Ґрещук В., Ґрещук В. Наддністрянський діалект у мові новел та оповідань Богдана Голода. - C. 93-102.
- Данилюк О. Семантичні модифікації географічних термінів Волині. - C. 103-109.
- Деременда Ю. Назви абревіатурного типу як структурно-морфологічний різновид ергонімів. - C. 110-116.
- Дика Л. Складні та складені ойконіми Східного Поділля: семантика та структура. - C. 116-124.
- Іваночко К. До історії дослідження ареалу бойківських говірок та етимології етноніма бойки. - C. 124-139.
- Кислюк Л. Соціальні чинники динаміки словотвірної норми. - C. 139-145.
- Колеснікова І. Особливості фразеологічної мікросистеми на позначення впертості в українській та англійській мовах. - C. 145-150.
- Котович В. Ономастикон Бойківщини крізь призму еколінгвістики (на матеріалах онімів Дрогобиччини). - C. 150-158.
- Коцюба З. Вербалізація колективних уявлень про час у пареміях слов’янських, германських і романських мов. - C. 159-164.
- Куцик О., Русецька В. Особливості функціонування онімів у складі прислів’їв та приказок з семантикою "життєві ситуації” (на матеріалі російської та української мов). - C. 165-173.
- Кушлик О. Реалізація словотвірного потенціалу вербальної зони бестіальних дієслів-ономатопів. - C. 173-181.
- Лужецька О. Мікротопоніми складеної структури Бережанщини та Підгаєччини. - C. 181-188.
- Лушпинська Л. Фонетичне впорядкування української літературної мови: історичний дискурс. - C. 189-197.
- Мацьків П. Концептосфера БОГ як відображення концептуальних просторів. - C. 197-203.
- Огар А. Вербалізація концепту земля у фразеологічній та паремійній картинах світу. - C. 203-208.
- Поповський А. Українські прізвища з компонентом -їд- (-їж-). - C. 208-218.
- Пристай Б., Пристай Г. Акцентне засвоєння запозичень в українській мові. - C. 218-227.
- Скварок О. Типи регулярних семантико-словотвірних відношень локативних іменників з їхніми похідними. - C. 227-236.
- Сколоздра-Шепітко О. Стилістичні особливості прізвиськ персонажів у прозі Івана Франка. - C. 236-243.
- Сороцька М. Мікротопоніми Північної Тернопільщини, в основах яких відображені культурно-історичні реалії краю. - C. 243-250.
- Тупиця О., Зімакова Л. Безеквівалентна лексика: проблеми визначення. - C. 251-258.
- Федурко М. Світ галицького селянина-шляхтича у дзеркалі мови (за повістю А.Чайковського "Олюнька”. - C. 259-267.
- Філь Г. Національно-культурна конотація фразеологічних одиниць української мови. - C. 267-271.
2. Слово як засіб мистецького відображення етносвіту
- Білан І. Символічна мова повісті-притчі Ернеста Хемінгуея "Старий і море”. - C. 272-276.
- Білан Т. Мова театрального мистецтва в контексті етнокультурного виміру. - C. 277-282.
- Дмитрів І. Образ Богоматері у творчості Богдана-Ігоря Антонича. - C. 282-289.
- Зимомря І. Жанрова сутність новели: дискурс національної презентеми. - C. 290-301.
- Зимомря М. Мовна ідентифікація образу крізь призму перекладної інтерпретації. - C. 302-313.
- Даниленко Т. Історіософський аспект відображення історії в романі Ю.Косача "Володарка Понтиди”. - C. 313-319.
- Кравченко-Дзондза О. Лінгвостилістичний потенціал концептів у творах західноукраїнських письменників. - C. 319-324.
- Крашеніннікова Т. Порівняльні елементи як засіб художнього зображення персонажів (на основі текстів літературних казок ХІХ століття). - C. 324-332.
- Лисенко Н. Специфіка художнього слова і його функціональні вияви в українській літературі. - C. 333-338.
- Мустафаева Х. Азербайджанский обрядовый фольклор. - C. 339-346.
- Петрів О. Вияв світосприйняття українців у малих фольклорних жанрах. - C. 346-352.
- Петрушенко О. Етнокультурна експлікація концептосфери час (філософська інтерпретація та експресивна репрезентація категорії часу в поетичному дискурсі другої половини ХХ століття). - C. 352-360.
- Стецик М. "…Я тільки у слові жила” (вербалізація концепту слово – мова в поетичній творчості Ліни Костенко). - C. 360-375.
- Шевцова В. Особливості бібліонімів поезій Івана Франка. - C. 375-384.
3. Соціокультурний аспект становлення мовної особистості
- Варзацька Л. Метод укрупнення дидактичних одиниць у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти. - C. 385-391.
- Глушкова Г. Неповноліття української освіти і проблеми духовної безпеки нації. - C. 392-395.
- Дятко Г. Впровадження особистісно орієнтованого навчання на уроках рідної мови в початковій школі. - C. 395-402.
- Зимульдінова А., Савшак Т. Технологія здійснення навчання і виховання дітей п’ятирічного віку у різних закладах освіти. - C. 403-410.
- Каптур Г. Етнолінгвістичні засади вивчення сучасної української мови майбутніми вчителями початкових класів. - C. 410-415.
- Ковальчук В., Силюга Л., Стасів Н., Білецька Л. Розвиток математичного мовлення учнів початкових класів. - C. 415-419.
- Колток Л. Управління педагогічним дискурсом як предмет педагогіки вищої школи. - C. 419-427.
- Лобанчук О. Інтеграція видів естетичної діяльності як засіб креативного розвитку особистості. - C. 428-437.
- Лужецька Л. Лексичні засоби виразності мовлення та їхня роль у становленні мовної особистості майбутнього вчителя. - C. 438-445.
- Луців С. Особливості розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів. - C. 445-449.
- Михайлова М. Національна мова та проблема етнокультурної ідентифікації українців. - C. 449-452.
- Надім’янова Т., Виницька Н. Мовна культура як складова педагогічної культури вчителя початкових класів. - C. 452-457.
- Петроє О. Українська мова, рідне слово в етноструктурному вимірі. - C. 457-459.
- Проць М. Реалізація соціокультурної лінії у процесі вивчення української мови. - C. 459-464.
- Скалич Л., Калита Н. Фольклорні ігри як засіб виховання національної самосвідомості молодших школярів. - C. 465-469.
- Степаненко Н., Олійник С. Соціокультурний аспект у навчанні першокласників осмисленого письма за зразком. - C. 469-478.
- Сукмановська С. Інтерактивні технології навчання – засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови під час вивчення лексикології. - C. 478-481.
- Ткач Л. Фольклор как средство обогащения содержания педагогического образования. - C. 481-488.
- Фриз П. Етнокультурний вимір українського хореографічного мистецтва. - C. 488-492.
- Шубак Г. Використання організаційних форм навчальної діяльності учнів на уроках української мови у класах з малою наповненістю учнів. - C. 493-497.
- Яцків Р. Особові власні імена: походження та правопис. - C. 497-504.
- Полюга Л. Унормування термінологічних понять української мови на основі термінологічних частин слів чужомовного походження. - C. 505-507.
- Наші автори. - C. 508-515.
| 2012 | | 2012
|
|
|
|