Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74464/2015/2015<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наук. пр..- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
1. Засади і проблеми етнологічних студій сучасного мовознавства
- Баранська Л. Вербалізація концепту гріх у малій прозі Марії Матіос. - C. 5-14.
- Барчук В. Спортивний репортаж як дзеркало суспільного мовлення (на матеріалі футбольних телетрансляцій). - C. 15-24.
- Барчук М. Неологізми в текстах перемиських друків середини ХІХ століття. - C. 25-33.
- Білоусенко П. До питання про витоки нуль суфіксальної деривації іменника (суфікс -ja). - C. 34-42.
- Бойко Л., Сабліна С. Фразеологічні одиниці з компонентом ‘кольороназва’ в мовній картині світу українців. - C. 43-50.
- Гірняк С. Стан мовно-культурного розвитку східної Галичини кінця ХІХ – початку ХХ століть у концепції М.Лозинського. - C. 51-63.
- Ґрещук В., Ґрещук В. Гуцульська діалектна лексика в повісті Марії Остромири "Над бистрим Черемошем". - C. 64-80.
- Коваль Я. Прикладки-ентоніми в українському фольклорі. - C. 81-88.
- Корпало О. Дейктично-анафорична функція грамеми не-учасника комунікації в польській мові. - C. 89-96.
- Котович В. Становлення і розвиток ойконімії Самбірщини. - C. 97-112.
- Кравченко-Дзондза О. Символіка в образній системі західноукраїнської прози. - C. 113-120.
- Кульбабська О. Синтаксична номінація як засіб авторського відображення світу. - C. 121-130.
- Куцик О., Колечко М. Концептуалізація образу жінки в українській та російській пареміології. - C. 131-140.
- Лесюк М. Функціональне навантаження місцевих говірок у мовленнєвому дискурсі індивіда . - C. 141-150.
- Ліщук Т. Концепт ‘одяг’ як засіб вираження зовнішності людини (на матеріалі творів М.Стельмаха та Ю. Андруховича). - C. 151-161.
- Мацьків П. Образний потенціал паремій з компонентом голова в "Галицько-руських народних приповідках". - C. 162-169.
- Мішеніна Т. Лінгвокультурологічна інтерптерація флороконцепту трава з позиції діахронії в українській мові. - C. 170-179.
- Мустафаєва Х. Місце і значення мови в житті людини і суспільства. - C. 180-191.
- Осецький Й. Вчення О. О. Потебні і релікти індоєвропейської мисливської лексики в апелятивах і онімах української мови: дані системного аналізу. - C. 192-199.
- Панчук Г. Метафора та її граматичне вираження у збірці О. Пахльовської "Долина храмів". - C. 200-205.
- Поповський А. Зросійщення українських прізвищ. - C. 206-213.
- Пристай Г., Пристай Б. Морфологічні параметри словотвірних гнізд прикметників із вершинами -г(ий), -к(ий), -х(ий). - C. 214-221.
- Смерчко А., Смерчко А. Словесні образи і символи, які формують фразеологічні одиниці: лексикографічний аспект (на матеріалі української, російської та польської мов). - C. 22-235.
- Стефурак Р. Функціональне навантаження етноейдем у художньому тексті Василя Стефаника. - C. 236-245.
- Стецик М. "Серце кожне карбує імення" (поетичний іменник героїв Майдану). - C. 246-262.
- Тишківська Н. Графіка як засіб мовної гри (на матеріалі прози Юрія Іздрика). - C. 263-272.
- Федурко М. Оказіональні словозрощення в сучасному художньому мовленні: функції та структурні типи. - C. 273-284.
- Шатілова Н. Назви буковинського народного строю в мові творів Сидора Воробкевича. - C. 285-293.
- Явір Л., Іваночко Г. "Життя людського сонце не вечерне…" (символічне навантаження лексеми любов у поезіях Івана Франка) . - C. 294-304.
- Яким М. Словник фразеологічних уживань у наукових працях Івана Франка та принципи його побудови). - C. 305-315.
2. Слово як засіб мистецького відображення етносвіту
- Бистрова О. Переклад як національна форма рецепції (українізація творів Гете та Достоєвського). - C. 316-325.
- Буда В. Образно-оцінні властивості народної пісні в мові українських історичних романів другої половини ХХ століття про добу козацтва. - C. 326-332.
- Валюх З. Словесний образ пісні в історичному романі Ліни Костенко "Маруся Чурай". - C. 333-340.
- Вітюк В., Данилюк О. Слово як засіб формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів у процесі вивчення літератури рідного краю. - C. 341-348.
- Зимомря М., Горак Р. Епістолярій – чинник творчої взаємодії: Іван Франко як адресат. - C. 349-362.
- Іванишин М. Теоретико-методологічна модель націологічної інтерпретації: основні постколоніальні аспекти. - C. 363-371.
- Кравченко Л. Прагматика та інверсія художньої модальності поезії Р.М.Рільке в українських перекладах ХХ століття. - C. 372-382.
- Крашеніннікова Т. Образ змія в українській літературній казці ХІХ століття. - C. 383-387.
- Назарець В. Адресованість як фактор комунікативної організації ліричного твору. - C. 388-393.
- Поспишил І. Методологічні проблеми ареальних досліджень: еволюція брненської концепції. - C. 394-408.
- Сабат Г. Проблема їжі в фантастичному романі Володимира Винниченка "Сонячна машина". - C. 409-418.
- Сирко І. Актуальні парадигми сучасного щоденникознавства. - C. 419-426.
3. Соціокультурний аспект становлення мовної особистості
- Варзацька Л. Узагальнені способи діяльності в системі компетентнісної мовної освіти (початкові класи). - C. 427-437.
- Витковская Е., Лукашеня З. Использование языческих символов славян в современных изделиях как средство художественного отражения этномира. - C. 438-446.
- Зимульдінова А., Скалич Л. Підготовка майбутніх учителів до роботи за новими літературними читанками для 3 класу. - C. 447-453.
- Ковальчук В. Методичні особливості формування каліграфічних умінь та навичок молодших школярів на уроках математики. - C. 454-462.
- Ковальчук В., Силюга Л., Стасів Н., Білецька Л. Формування культури усного мовлення учнів початкових класів у процесі вивчення математики. - C. 463-469.
- Лужецька Л. Орфоепічна грамотність як складних мовленнєвої культури особистості. - C. 470-478.
- Луців С. Система словникової роботи на уроках української мови як передумова інтелектуального зростання учнів початкових класів. - C. 479-486.
- Максименко Н. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи на уроках української мови. - C. 487-492.
- Охріменко Л. Інтеграція сім’ї, школи та громадськості в мовному вихованні дітей. - C. 493-501.
- Охріменко Л, Касперська Л. Підготовка учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу в початковій школі. - C. 502-509.
- Савшак Т. Розвиток та структурування навчання історії в Галичині (60-і роки ХІХ ст. – перша третина ХХ ст.) у контексті національно-мовної освіти. - C. 510-521.
- Скварок О. Реалізація функціонально-комунікативного вивчення словотвору в контексті сучасних вимог до мовної освіти учителів початкових класів. - C. 522-535.
- Сугейко Л. Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами. - C. 536-543.
- Фриз П. Формування етнокультурної компетентності майбутніх хореографів. - C. 544-552.
| 2015 | | 2015
|
|
|
|