Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74464/2015/2015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідне слово в етнокультурному вимірі
: зб. наук. пр..- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Засади і проблеми етнологічних студій сучасного мовознавства

  4. Баранська Л. Вербалізація концепту гріх у малій прозі Марії Матіос. - C. 5-14.
  5. Барчук В. Спортивний репортаж як дзеркало суспільного мовлення (на матеріалі футбольних телетрансляцій). - C. 15-24.
  6. Барчук М. Неологізми в текстах перемиських друків середини ХІХ століття. - C. 25-33.
  7. Білоусенко П. До питання про витоки нуль суфіксальної деривації іменника (суфікс -ja). - C. 34-42.
  8. Бойко Л., Сабліна С. Фразеологічні одиниці з компонентом ‘кольороназва’ в мовній картині світу українців. - C. 43-50.
  9. Гірняк С. Стан мовно-культурного розвитку східної Галичини кінця ХІХ – початку ХХ століть у концепції М.Лозинського. - C. 51-63.
  10. Ґрещук В., Ґрещук В. Гуцульська діалектна лексика в повісті Марії Остромири "Над бистрим Черемошем". - C. 64-80.
  11. Коваль Я. Прикладки-ентоніми в українському фольклорі. - C. 81-88.
  12. Корпало О. Дейктично-анафорична функція грамеми не-учасника комунікації в польській мові. - C. 89-96.
  13. Котович В. Становлення і розвиток ойконімії Самбірщини. - C. 97-112.
  14. Кравченко-Дзондза О. Символіка в образній системі західноукраїнської прози. - C. 113-120.
  15. Кульбабська О. Синтаксична номінація як засіб авторського відображення світу. - C. 121-130.
  16. Куцик О., Колечко М. Концептуалізація образу жінки в українській та російській пареміології. - C. 131-140.
  17. Лесюк М. Функціональне навантаження місцевих говірок у мовленнєвому дискурсі індивіда . - C. 141-150.
  18. Ліщук Т. Концепт ‘одяг’ як засіб вираження зовнішності людини (на матеріалі творів М.Стельмаха та Ю. Андруховича). - C. 151-161.
  19. Мацьків П. Образний потенціал паремій з компонентом голова в "Галицько-руських народних приповідках". - C. 162-169.
  20. Мішеніна Т. Лінгвокультурологічна інтерптерація флороконцепту трава з позиції діахронії в українській мові. - C. 170-179.
  21. Мустафаєва Х. Місце і значення мови в житті людини і суспільства. - C. 180-191.
  22. Осецький Й. Вчення О. О. Потебні і релікти індоєвропейської мисливської лексики в апелятивах і онімах української мови: дані системного аналізу. - C. 192-199.
  23. Панчук Г. Метафора та її граматичне вираження у збірці О. Пахльовської "Долина храмів". - C. 200-205.
  24. Поповський А. Зросійщення українських прізвищ. - C. 206-213.
  25. Пристай Г., Пристай Б. Морфологічні параметри словотвірних гнізд прикметників із вершинами -г(ий), -к(ий), -х(ий). - C. 214-221.
  26. Смерчко А., Смерчко А. Словесні образи і символи, які формують фразеологічні одиниці: лексикографічний аспект (на матеріалі української, російської та польської мов). - C. 22-235.
  27. Стефурак Р. Функціональне навантаження етноейдем у художньому тексті Василя Стефаника. - C. 236-245.
  28. Стецик М. "Серце кожне карбує імення" (поетичний іменник героїв Майдану). - C. 246-262.
  29. Тишківська Н. Графіка як засіб мовної гри (на матеріалі прози Юрія Іздрика). - C. 263-272.
  30. Федурко М. Оказіональні словозрощення в сучасному художньому мовленні: функції та структурні типи. - C. 273-284.
  31. Шатілова Н. Назви буковинського народного строю в мові творів Сидора Воробкевича. - C. 285-293.
  32. Явір Л., Іваночко Г. "Життя людського сонце не вечерне…" (символічне навантаження лексеми любов у поезіях Івана Франка) . - C. 294-304.
  33. Яким М. Словник фразеологічних уживань у наукових працях Івана Франка та принципи його побудови). - C. 305-315.
  34. 2. Слово як засіб мистецького відображення етносвіту

  35. Бистрова О. Переклад як національна форма рецепції (українізація творів Гете та Достоєвського). - C. 316-325.
  36. Буда В. Образно-оцінні властивості народної пісні в мові українських історичних романів другої половини ХХ століття про добу козацтва. - C. 326-332.
  37. Валюх З. Словесний образ пісні в історичному романі Ліни Костенко "Маруся Чурай". - C. 333-340.
  38. Вітюк В., Данилюк О. Слово як засіб формування художньо-естетичних цінностей молодших школярів у процесі вивчення літератури рідного краю. - C. 341-348.
  39. Зимомря М., Горак Р. Епістолярій – чинник творчої взаємодії: Іван Франко як адресат. - C. 349-362.
  40. Іванишин М. Теоретико-методологічна модель націологічної інтерпретації: основні постколоніальні аспекти. - C. 363-371.
  41. Кравченко Л. Прагматика та інверсія художньої модальності поезії Р.М.Рільке в українських перекладах ХХ століття. - C. 372-382.
  42. Крашеніннікова Т. Образ змія в українській літературній казці ХІХ століття. - C. 383-387.
  43. Назарець В. Адресованість як фактор комунікативної організації ліричного твору. - C. 388-393.
  44. Поспишил І. Методологічні проблеми ареальних досліджень: еволюція брненської концепції. - C. 394-408.
  45. Сабат Г. Проблема їжі в фантастичному романі Володимира Винниченка "Сонячна машина". - C. 409-418.
  46. Сирко І. Актуальні парадигми сучасного щоденникознавства. - C. 419-426.
  47. 3. Соціокультурний аспект становлення мовної особистості

  48. Варзацька Л. Узагальнені способи діяльності в системі компетентнісної мовної освіти (початкові класи). - C. 427-437.
  49. Витковская Е., Лукашеня З. Использование языческих символов славян в современных изделиях как средство художественного отражения этномира. - C. 438-446.
  50. Зимульдінова А., Скалич Л. Підготовка майбутніх учителів до роботи за новими літературними читанками для 3 класу. - C. 447-453.
  51. Ковальчук В. Методичні особливості формування каліграфічних умінь та навичок молодших школярів на уроках математики. - C. 454-462.
  52. Ковальчук В., Силюга Л., Стасів Н., Білецька Л. Формування культури усного мовлення учнів початкових класів у процесі вивчення математики. - C. 463-469.
  53. Лужецька Л. Орфоепічна грамотність як складних мовленнєвої культури особистості. - C. 470-478.
  54. Луців С. Система словникової роботи на уроках української мови як передумова інтелектуального зростання учнів початкових класів. - C. 479-486.
  55. Максименко Н. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи на уроках української мови. - C. 487-492.
  56. Охріменко Л. Інтеграція сім’ї, школи та громадськості в мовному вихованні дітей. - C. 493-501.
  57. Охріменко Л, Касперська Л. Підготовка учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу в початковій школі. - C. 502-509.
  58. Савшак Т. Розвиток та структурування навчання історії в Галичині (60-і роки ХІХ ст. – перша третина ХХ ст.) у контексті національно-мовної освіти. - C. 510-521.
  59. Скварок О. Реалізація функціонально-комунікативного вивчення словотвору в контексті сучасних вимог до мовної освіти учителів початкових класів. - C. 522-535.
  60. Сугейко Л. Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами. - C. 536-543.
  61. Фриз П. Формування етнокультурної компетентності майбутніх хореографів. - C. 544-552.
2015
2015

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського