Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74512/2018/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології : зб. наук. пр..- Слов'янськ- Титул.
- Зміст.
- Глущенко В. Методологічні пошуки С. Б. Кримського й сучасне мовознавство: до проблеми структури лінгвістичного методу. - C. 3-12.
- Рябініна І., Усова А. Джерела вивчення історії східнослов’янських мов у студіях Б. О. Ларіна. - C. 12-18.
- Тищенко К., Потапенко М. Проблема східнослов’янського глотогенезу в студіях А. Ю. Кримського. - C. 18-24.
- Орел А., Жукова М. Інтерпретація генезису і розвитку східнослов’янського акання в мовознавстві 2-ї половини ХХ ст. (лінгвоісторіографічний аспект). - C. 25-29.
- Піскунов О. Учені Казанської лінгвістичної школи про причини фонетичних змін. - C. 30-35.
- Святченко В. Системні властивості мови в студіях учених Харківської лінгвістичної школи. - C. 35-44.
- Роман И. Вплив екстра- та інтралінгвальних чинників на процес адаптації лексичних запозичень у мові-реципієнті. - C. 44-53.
- Маторіна Н. Конверсія як лінгвістичне явище (лінгвоісторіографічний аспект). - C. 53-59.
- Ніколайчук А. Синтаксичні зв’язки складного речення в концепціях учених лейпцизької лінгвістичної школи. - C. 59-64.
- Ohiienko K. Functional sentence perspective: the 40-ies – the beginning of the 60-ies of the 20th century. - C. 64-73.
- Ситняк Р. Виявлення семантичних універсалій у мовознавстві другої половини XIX – початку XXI ст.. - C. 74-80.
- Проскурін І., Маторіна Н. Лінгвофілософія постмодернізму. - C. 81-86.
- Гришко Ю. Роль диференційних та інтегральних ознак фонем у структурі вокально-консонантних оказіоналізмів. - C. 87-92.
- Soroka T. Methodology of lexicological analysis: analytical survey. - C. 93-99.
- Горбачук Д. лексико-семантичне поле "людина" в тексті Конституції України. - C. 99-106.
- Сєчка С., Карташова Ю. Загальна та семантична характеристика феномену сленгу в сучасній англійській мові. - C. 106-112.
- Ахмад И. Цикличные темпорлексемы в их ассоциативно-семантических связях. - C. 112-117.
- Соколова А. Метафтонімія як лінгвістичний феномен. - C. 118-124.
- Ясногурська Л. Профіль біблійна зрада у фразеологічних фондах української та англійської мов. - C. 124-129.
- Ткаченко Є. Топонімічна метонімія як факт взаємодії ойконімних лексем (у межах Слобожанщини). - C. 130-136.
- Бачун Л. Особливості псевдонімів періоду визвольного руху на Черкащині 1917 – 1922 рр. (за матеріалами української прози). - C. 136-142.
- Дьячок Н. Универбация как универсальное лингвальное явление. - C. 143-149.
- Жарко С. Статус абревіації в сучасній українській мові. - C. 149-154.
- Ивасюк О. Полисемант: словообразовательный потенциал лсв как его специфицирующий признак. - C. 154-166.
- Шундель Т. Визначення сутності синкретизму як складної одиниці асиметричної природи та встановлення його рівнів. - C. 167-173.
- Курочка С. Особливості функціонування імперативних речень з модальними лексемами в англійській та українській мовах. - C. 173-179.
- Беценко Т. Словесно-образные особенности народнопесенных текстов: украинско-белорусские параллели. - C. 180-185.
- Полякова Т., Шевченко А. Образ-символ як домінанта поетичної спадщини Яра Славутича. - C. 185-192.
- Зоз О. Звуковий символізм поетичного твору. - C. 192-198.
- Харламова О., Дзюба О. Ухвалення перекладацького рішення при оформленні наукових текстів у контексті теорії технічної комунікації. - C. 199-204.
- Маторина Н., Новикова О. Вопросы историографии языкознания на занятиях лингвистического цикла в педагогическом вузе. - C. 205-218.
- Спічка А. Застосування мотиваційного підходу під час використання проблемних ситуацій у навчально-дослідницькій діяльності студентів-магістрів. - C. 218-223.
- Коротяєва І., Жукова М. Проблеми формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції у мовному ВНЗ. - C. 224-231.
- Лях О. Класифікація помилок при вивченні іноземної мови. - C. 232-238.
- Маторина Н., Стрилец М. О дидактических требованиях к видеоматериалам, используемым на занятиях по языку в педагогическом вузе. - C. 238-245.
- Нікітіна Н. До проблеми актуальності білінгвальної комунікативної компетенції студентів вищих навчальних закладів. - C. 245-251.
- Matorin В., Кatasonova А. On ways and methods of forming and developing socially significant prsonality qualities in students-philologists. - C. 251-256.
- Біличенко О. Література як вербальна комунікативна система в дослідженнях Ю. М. Лотмана. - C. 257-268.
- Храбан Т. Bіртуальна мовна особистість троля в інтернет-комунікації. - C. 268-280.
- Ткаченко К. Восприятие читателем и литературоведом художественного произведения (на материале прозы А. С. Пушкина). - C. 281-286.
- Бондаренко Г., Шевченко В. Проблеми формування морально-естетичних принципів особистості у творчості Івана Франка кінця XIX – початку XX ст.. - C. 286-294.
- Рубан А. Чай, варенье и спирты (гастрономические мотивы в "записках охотника" И. С. Тургенева). Статья первая. - C. 295-300.
- Ледняк Ю., Ледняк А., Писаренко В. "Сон смешного человека" Ф. М. Достоевского как фантастический рассказ. - C. 300-308.
- Сіробаба М., Кльок К. Лірика Г. Чубая: шукання в обширах краси та істини. - C. 308-313.
- Комаров С. "Night train" М. Еміса як психологічний детектив. - C. 313-321.
- Писарева О. До проблеми формування інтересу до читання на уроках зарубіжної літератури. - C. 322-329.
- Новосельцева С., Бєлякова С. Соціально-політичні, економічні явища 1920 – 1930 рр. на Донбасі та їх зображення у повісті В. Гайворонського "Спокута” (бінарний урок з української літератури та історії України). - C. 330-336.
| 2018 | | Вип. 6
|
|
|
|