Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74513/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноватика у вихованні : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Федяєва В. Л. "Вітчизна – святиня серця і думки...". - C. 7-16.
- Павелків Р. В. Особливості розвитку емпатії як соціально-психологічного явища та компонента моральної сфери особистості. - C. 16-27.
- Пустовіт Г. П., Климчук В. В. Упровадження ІКТ у методику навчання та управління діяльністю позашкільних навчальних закладів. - C. 27-40.
- Петренко О. Б. Використання ІТ у виховному процесі: можливості, переваги, ризики, перспективи. - C. 40-47.
- Потапчук Т. В. Особливості залучення мультимедіа до процесу музичного виховання в сучасній педагогічній практиці. - C. 47-56.
- Budz I. F. National organizations and innovative projects in the content formation of gifted education in Great Britain. - C. 56-63.
- Бєлан Г. В. Національна ідея у науковій спадщині культурно-освітніх діячів 1917-1920-тих рр. як основа патріотичного виховання дітей та молоді в Україні. - C. 63-72.
- Бісовецька Л. А., Верхова І. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі класного керівника. - C. 73-81.
- Боровець О. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. - C. 82-89.
- Бричок Б. П. Педагогічні проблеми школи інформаційного суспільства: загрози і ризики. - C. 89-96.
- Бричок С. Б. Особливості застосування і поєднання ІКТ та проектної технології у підготовці вчителя початкових класів. - C. 96-106.
- Василюк В. М., Ярмощук О. О., Давидюк І. В. Фізкультурна грамотність в аперцепції суспільної активності індивіда. - C. 106-115.
- Власюк Г. І., Кіндрат В. К. Спортивно-просвітницька організація "Пласт" у системі патріотичного виховання молоді. - C. 116-124.
- Ганжа М. В. Функції дизайну в педагогічній теорії та виховній практиці зарубіжних країн. - C. 124-134.
- Генсіцька-Антонюк Н. О. Процес розв’язування текстових математичних задач як засіб розумового виховання учнів. - C. 135-141.
- Гринькова Н. М. Роль інформаційних технологій у моральному вихованні молодших школярів в умовах позашкільного навчального закладу. - C. 142-150.
- Гудовсек О. А. Професійна підготовка майбутніх педагогів позашкільної освіти до роботи з дітьми молодшого шкільного віку. - C. 150-156.
- Колупаєва Т. Є. Впровадження інформаційних технологій навчання в умовах проектування інноваційного освітнього середовища вищого навчального закладу . - C. 157-168.
- Кособуцька Г. П. Роль інформаційних технологій в реалізації концепції духовного розвитку особистості учня. - C. 168-175.
- Кулакова Л. М. Вплив сучасного інформаційно-комунікаційного простору на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра. - C. 175-183.
- Малиношевський Р. В. Соціально-педагогічні проблеми дослідження ризикованої поведінки старшокласників у сфері Інтернет-спілкування. - C. 183-192.
- Павелків К. М. Можливості Інтернету в організації взаємодії сім’ї і школи. - C. 192-200.
- Павелків О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організаційній та виховній роботі класного керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 200-211.
- Петренко С. В. Використання хмарних сервісів G SUITE (GOOGLE APPS) у навчально-виховному процесі. - C. 211-220.
- Сойчук Р. Л. Інформаційно-комунікаційні технології у виховному процесі та сучасне підростаюче покоління: погляд на проблему. - C. 220-230.
- Сорочинська Т. А. Застосування інформаційних інновацій у педагогічній діяльності вчителя. - C. 230-239.
- Стельмашук Ж. Г., Грицюк Н. Й. Використання інформаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів. - C. 239-250.
- Сяська І. О. Детермінанти розвитку екологічної самосвідомості студентської молоді у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 250-256.
- Сяська Н. А. Використання методів математичної статистики у фізичному вихованні і спорті засобами новітніх інформаційних технологій. - C. 257-264.
- Тихенко Л. В. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у позашкільній освіті. - C. 264-271.
- Ткачук Н. М. Організація керованої самостійної роботи керівників ЗНЗ в міжкурсовий період. - C. 271-280.
- Трохимчук І. М. Організація еколого-натуралістичної роботи за міжнародним практичним науково-освітнім проектом GLOBE. - C. 281-290.
- Ціпан Т. С., Боровець В. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі школи. - C. 290-298.
- Шкуренко О. В. Виховання інформаційної культури в майбутніх учителів початкової школи засобами хмарних технологій . - C. 299-305.
- Баліка Л. М. Шкільна бібліотека та інформаційно-комунікаційні технології. - C. 305-311.
- Гусаковська Т.М. Підготовка майбутніх фахівців із біології у вищому навчальному закладі. - C. 312-318.
- Дембровська Г. М. Виховний потенціал діяльності тренера-викладача у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю. - C. 318-327.
- Дем'янюк І. В. Підготовка магістра початкової освіти очима студентів. - C. 328-335.
- Осипчук О. П. Формування морального виховання молодших школярів у педагогічному процесі школи. - C. 335-342.
- Таргоній І. В. Використання мультимедійних технологій у системі мистецької освіти. - C. 342-349.
- Федорук О. М. Використання інформаційних технологій в освітній сфері ВНЗ: прикладні аспекти. - C. 350-356.
- Шидловський А. І. Роль комп’ютерно орієнтованого середовища у становленні професійної компетентності майбутніх вчителів фізико-технологічного профілю. - C. 356-363.
- Відомості про авторів. - C. 364-366.
| 2016 | | Вип. 4
|
|
|
|