Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Азізов Т., Мельник О. Стратегічний розвиток напряму "професійна освіта. будівельна справа" у підготовці фахівців. - C. 9-14.
  4. Антонова К. Структурні компоненти соціально-освітнього середовища медичного університету в процесі адаптації іноземних студентів. - C. 15-21.
  5. Байбекова Н. Формування готовності майбутніх психологів до консультативної роботи у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 22-27.
  6. Бербец В. Організаційно-дидактичні принципи та функції використання інформаційно-комунікаційних засобів у процесі підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 28-34.
  7. Бербец Т. Засоби організації процесу самостійної творчої діяльності учнів на уроках трудового навчання. - C. 35-41.
  8. Білецька І. Форми та методи підготовки бакалаврів з іноземної мови у США. - C. 42-50.
  9. Бовтрук Н. Сучасні підходи до застосування педагогічних програмних засобів на уроках технологій. - C. 51-56.
  10. Браславська О. Науково-технічні інновації й сучасна географічна освіта. - C. 57-61.
  11. Вдовенко І. Інформаційна компетенція у процесі формування майбутнього учителя професійної діяльності. - C. 62-69.
  12. Вдовенко О. Підготовка майбутніх викладачів спецтехнологій засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 70-75.
  13. Гайдук В. Процес формування практичних умінь і навичок на заняттях з технологічного практикуму. - C. 76-83.
  14. Гервас О. Засоби формування знань з декоративних властивостей деревини у майбутніх інженерів-педагогів у галузі деревообробки. - C. 84-90.
  15. Герлянд Т. Цільові орієнтири змісту та технологічних особливостей зарубіжного досвіду загальноосвітньої підготовки у ПТНЗ аграрного профілю. - C. 91-97.
  16. Єжова О. Педагогічні умови наступності в навчанні технології швейного виробництва майбутнього вчителя технологій в системі "професійно-технічний навчальний заклад – вищий навчальний заклад". - C. 98-104.
  17. Журба Г. Проблемне навчання як інтегруючий метод освітньої та виробничої діяльності майбутніх фахівців професійної освіти. - C. 105-111.
  18. Коваленко А. Роль профільної школи у формуванні професійного самовизначення учнів. - C. 112-118.
  19. Коляда А. Вплив мультимедійних навчальних комплексів на пізнавальний процес студентів. - C. 119-125.
  20. Корж О. Метод проектів як засіб формування професійно значущих якостей майбутніх лікарів. - C. 121-130.
  21. Котловий С. Організація соціальної служби з розв’язання конфліктів у ПТНЗ. - C. 131-138.
  22. Кравченко Т. Особливості ступеневої професійної освіти із врахуванням вимог нових державних стандартів. - C. 139-144.
  23. Липська І., Глінська О. Відбір змісту навчання усного професійного мовлення економічної сфери у вищих навчальних закладах (на базі англійської мови). - C. 145-151.
  24. Макарова Г. Можливості інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ щодо професійного розвитку майбутніх вчителів. - C. 152-158.
  25. Малишевський О. Навчальне інформаційне середовище як засіб підвищення ефективності фахової підготовки інженерів-педагогів. - C. 159-164.
  26. Марущак О. Проектно-технологічна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів технологій з дизайну костюма. - C. 165-172.
  27. Мекшун А. Компетентність соціальних працівників як основний елемент професійної успішності. - C. 173-179.
  28. Мельничук Т. Книга як важливий засіб культурно-просвітницької роботи (на основі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського). - C. 180-188.
  29. Михальчук Ю. Особливості використання тренінгових технологій у професійному навчанні майбутніх менеджерів. - C. 189-195.
  30. Наход С. Прогностичні вміння в структурі професійних вмінь майбутнього психолога. - C. 196-201.
  31. Ніколаєвська В. Маркетинг в системі освіти. - C. 202-208.
  32. Пеньковець Д. Теоретичні аспекти формування професійних якостей у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 209-214.
  33. Погромська Г. Викладання баз даних на комп’ютерних спеціальностях як елемент підготовки студентів-інформатиків до професійної діяльності. - C. 215-222.
  34. Потапкін В. Сучасний стан та перспективи впровадження сапр-технологій в процес графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 223-229.
  35. Ребенок В. Інформаційно-комп’ютерні технології у системі підготовки майбутніх учителів професійної освіти. - C. 230-236.
  36. Рибачук К. Роль самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови у немовних ВНЗ: основна мета курсів іноземних мов. - C. 237-243.
  37. Рябовол Л. Становлення поглибленого (профільного) вивчення правознавства в незалежній Україні. - C. 244-253.
  38. Савицька О. Роль елективних курсів в індивідуальному освітньому маршруті учнів технологічного профілю навчання. - C. 254-259.
  39. Сажієнко О. Професійна орієнтація майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 260-265.
  40. Самусь Т. Методи виховання у процесі формування здоров’язбережувальних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. - C. 266-272.
  41. Сидорчук Л. Ергономічна освіта: проблеми становлення та розвитку. - C. 273-281.
  42. Сопівник І. Системний підхід до виховання відповідальності у сільської молоді (на основі ідей В. Сухомлинського). - C. 282-290.
  43. Стрілець С. Рейтингове оцінювання діяльності викладача як складова покращення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів. - C. 291-297.
  44. Сусла Н. Індивідуально-вікові та психологічні закономірності формування графічної культури в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 298-304.
  45. Тамаркіна О. Внутрішня мотивація студентів ВНЗ щодо самостійного навчання. - C. 305-311.
  46. Ткачук С. Проблеми підготовки фахівців професійної освіти та шляхи їх вирішення. - C. 312-319.
  47. Філімонова І. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін. - C. 320-324.
  48. Хоменко Л. Особливості викладання текстильного матеріалознавства на уроках професійного навчання. - C. 325-330.
  49. Чепок Р. Нові можливості вирішення геометричних задач за допомогою компас 3DV10 в процесі викладання інженерної та комп’ютерної графіки з практикумом. - C. 331-337.
  50. Черноватий Л., Червінко Є. Система вправ для навчання послідовного перекладу з опорою на систему перекладацького скоропису. - C. 338-347.
  51. Шкворець О. Дидактичні особливості підготовки майбутніх учителів технологій до моделювання та проектування одягу. - C. 348-354.
  52. Ящук С. Підготовка магістрів технологічної освіти в Україні: теоретичний аспект. - C. 355-360.
2013
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського