Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2019/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Аверіна К. Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс. - C. 6-15.
- Галюка О. Функціонально-рольові позиції вчителя в контексті Нової української школи. - C. 16-21.
- Гончар Г., Пензай С., Семенов А. Настільний теніс як ефективний засіб профілактико-оздоровчих занять викладачів закладів вищої освіти. - C. 22-32.
- Гуров С. Сутність і проблеми виховання духовно-моральних цінностей. - C. 33-41.
- Джога О. Обгрунтування кваліфікації бакалаврів харчових технологій через функції діяльності на місцях працевлаштування. - C. 42-54.
- Дрозд О. Тріада педагогічних цінностей Василя Сухомлинського. - C. 55-62.
- Дудик М., Решітник Ю., Коцик В. Використання інформаційних технологій у самостійній роботі студентів фізичних спеціальностей з теоретичної фізики. - C. 63-73.
- Иваненко С. Иноязычна подготовки студентов неязыковых специальностей в Запорожском национальном университете. - C. 74-80.
- Іщенко Л., Підлипняк І., Дука Т. Специфіка міжособистісної взаємодії дітей в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти. - C. 81-89.
- Карнаух Л., Авраменко О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму. - C. 90-96.
- Кокарєва А. Модель системи професійної підготовки інженерів у технічному університеті. - C. 97-106.
- Кучай А. Сутність і структура інтерактивних педагогічних технологій. - C. 107-113.
- Малишевський О. Аналіз мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів. - C. 114-119.
- Медвідь Т. Впровадження відносної системи сольмізації в теорію та практику загальної музичної освіти України. - C. 120-126.
- Поліщук О. Методика та педагогічні умови формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. - C. 127-134.
- Тарантей Л. Организационно-педагогическая модель развития готовности педагогов к формированию национальной идентичности обучающихся. - C. 135-143.
- Ткачук М. Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання. - C. 144-149.
- Ускова А. Інтегративний підхід у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. - C. 150-155.
- Федоренко О. Діагностика національно-патріотичної вихованості учнів 5–6 класів загальноосвітніх шкіл. - C. 156-169.
- Хижко О. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з основного музичного інструменту. - C. 170-175.
- Хорольська О. Формування професійної успішності майбутніх педагогів засобами активного соціально-психологічного навчання. - C. 176-182.
- Чучаліна Ю. Критерії та рівні сформованості економічної культури майбутнього вчителя. - C. 183-191.
- Шевченко Ю. Моделювання системи удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. - C. 192-203.
- Avramenko O. Knowledge of intellectual property as a base for the formation of future teacher’s law culture. - C. 204-210.
- Moskaliova L., Zhytnik T., Podpliota S. Sociocultural, spiritual, moral and tutor support for people with disabilities in the conditions of HEIs (project). - C. 211-220.
| 2019 | | Вип. 4
|
|
|
|