Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аверіна К. Теоретико-методологічні засади дослідження соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій: міждисциплінарний дискурс. - C. 6-15.
  4. Галюка О. Функціонально-рольові позиції вчителя в контексті Нової української школи. - C. 16-21.
  5. Гончар Г., Пензай С., Семенов А. Настільний теніс як ефективний засіб профілактико-оздоровчих занять викладачів закладів вищої освіти. - C. 22-32.
  6. Гуров С. Сутність і проблеми виховання духовно-моральних цінностей. - C. 33-41.
  7. Джога О. Обгрунтування кваліфікації бакалаврів харчових технологій через функції діяльності на місцях працевлаштування. - C. 42-54.
  8. Дрозд О. Тріада педагогічних цінностей Василя Сухомлинського. - C. 55-62.
  9. Дудик М., Решітник Ю., Коцик В. Використання інформаційних технологій у самостійній роботі студентів фізичних спеціальностей з теоретичної фізики. - C. 63-73.
  10. Иваненко С. Иноязычна подготовки студентов неязыковых специальностей в Запорожском национальном университете. - C. 74-80.
  11. Іщенко Л., Підлипняк І., Дука Т. Специфіка міжособистісної взаємодії дітей в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти. - C. 81-89.
  12. Карнаух Л., Авраменко О. Теоретичні та методичні засади формування соціальної компетентності старших дошкільників в умовах сучасного соціуму. - C. 90-96.
  13. Кокарєва А. Модель системи професійної підготовки інженерів у технічному університеті. - C. 97-106.
  14. Кучай А. Сутність і структура інтерактивних педагогічних технологій. - C. 107-113.
  15. Малишевський О. Аналіз мотиваційної сфери готовності до професійної мобільності інженерів-педагогів. - C. 114-119.
  16. Медвідь Т. Впровадження відносної системи сольмізації в теорію та практику загальної музичної освіти України. - C. 120-126.
  17. Поліщук О. Методика та педагогічні умови формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. - C. 127-134.
  18. Тарантей Л. Организационно-педагогическая модель развития готовности педагогов к формированию национальной идентичности обучающихся. - C. 135-143.
  19. Ткачук М. Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання. - C. 144-149.
  20. Ускова А. Інтегративний підхід у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. - C. 150-155.
  21. Федоренко О. Діагностика національно-патріотичної вихованості учнів 5–6 класів загальноосвітніх шкіл. - C. 156-169.
  22. Хижко О. Формування фахових компетентностей майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з основного музичного інструменту. - C. 170-175.
  23. Хорольська О. Формування професійної успішності майбутніх педагогів засобами активного соціально-психологічного навчання. - C. 176-182.
  24. Чучаліна Ю. Критерії та рівні сформованості економічної культури майбутнього вчителя. - C. 183-191.
  25. Шевченко Ю. Моделювання системи удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. - C. 192-203.
  26. Avramenko O. Knowledge of intellectual property as a base for the formation of future teacher’s law culture. - C. 204-210.
  27. Moskaliova L., Zhytnik T., Podpliota S. Sociocultural, spiritual, moral and tutor support for people with disabilities in the conditions of HEIs (project). - C. 211-220.
2019
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського