Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білан В. Організація психолого-педагогічної підтримки молодших школярів з розладами аутистичного спектру. - C. 6-19.
  4. Savchenko V., Pavliuk V. Innovative approaches to future teachers' training in higher education institutions. - C. 20-27.
  5. Панасенко Е., Слуцький Я. Функції прогнозування та проєктування у системі соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів. - C. 28-35.
  6. Резніченко І., Ковалик М. Використання садотерапії у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами. - C. 36-45.
  7. Сич Т. Аналіз тематики наукової продукції українських вчених з методології дослідження проблем управління освітою. - C. 46-53.
  8. Безлюдна В. Ефективність застосування інноваційних технологій у процесі викладання іноземних мов на немовних спеціальностях у закладах вищої освіти. - C. 54-59.
  9. Браславська О., Галузінська М., Урвант А. Фреймізація навчання: можливості формування творчої активності учнів. - C. 60-71.
  10. Галецький С. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості комунікативної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 72-81 .
  11. Горохівський П. Особливості розвитку освіти Христинівщини в першій половині 20-х рр. ХХ ст. (за матеріалами місцевої преси). - C. 82-90.
  12. Коваленко О. Дидактичні основи музичної підготовки майбутніх фахівців з хореографії у вітчизняних ЗВО. - C. 91-97.
  13. Недосєкова Н. Методичний супровід організації та проведення виробничої практики майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю як основа їхньої готовності до професійної діяльності. - C. 98-106.
  14. Чжан С. Поняття професійної майстерності хореографів як системи. - C. 107-112.
  15. Chyzhykova O. The role of collaborative learning in teaching foreign languages to non-linguistic students. - C. 113-119.
  16. Кniazieva О. New approaches to education under conditions of digital economy and society formation. - C. 120-131.
  17. Maksiutov A. Patriotic education of future teachers of geography by means of tourist and local history work. - C. 132-138.
  18. Хоменко Л. Аналіз досвіду формування вмінь і навичок учнів основної школи в процесі виконання ручних швейних робіт. - C. 139-146.
  19. Цимбал-Слатвінська С., Бабій І. Формування мотиваційної спрямованості майбутніх логопедів у процесі професійного підготовки. - C. 147-156.
  20. Шумаєва С., Коваленко С. Історія інклюзивних освітніх практик у США. - C. 157-163.
  21. Бондар Г., Нестеренко І. Роль іноземної мови у формуванні професійної мобільності в підготовці майбутніх фахівців у немовних ЗВО. - C. 164-170.
  22. Голуб В., Голуб Н. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у дітей молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання. - C. 171-182.
  23. Мерлянова О. Роль дистанційного навчання в системі підготовки хореографів. - C. 183-188.
  24. Юринець О., Хавура М. Інформаційне перевантаження студентів коледжів. - C. 189-197.
2021
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського