Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74560/2017/5(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Professional education: methodology, theory and technologies
: collection of scientific papers.- Pereiaslav-Khmelnytskyi
Profesiyna osvita: metodolohia, teoria ta tekhnolohii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Borysov S. I. Implementing hands-on activities into molecular biology courses. - C. 6-13.
  4. Vorobel O. Ecological perspective and foreign language teaching and learning. - C. 14-21.
  5. Багно Ю. М. Підготовка майбутнього вчителя до інклюзивного навчання на засадах компетентнісного підходу. - C. 22-32.
  6. Bakhmat L. V., Fursa I. V. Professional competency as a basis for adequate self-assessment of future teachers. - C. 33-44.
  7. Білик Л. В. Деонтологічні навички як невід’ємна частина професійної підготовки медичних працівників до реабілітації пацієнтів з хронічно невиліковними хворобами. - C. 45-58.
  8. Гарапко В. І. Актуальність впровадження наскрізних компетентностей в освітню політику та практику підготовки вчителів: міжнародний вимір. - C. 59-73.
  9. Іщук В. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців медичної галузі на основі компетентнісного підходу. - C. 74-85.
  10. Калаур С. М. Використання тренінгових технологій у процесі формування готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів у професійній діяльності. - C. 86-98.
  11. Кириченко П. В. Історія розвитку української вищої освіти – шлях до гуманітаризації на основі рідної історії та мови. - C. 99-114.
  12. Кононенко І. А. Французький досвід реформування системи професійної підготовки вчителів. - C. 115-131.
  13. Литвин А. Ф. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів загально-технічних дисциплін в контексті формування технологічної культури. - C. 132-146.
  14. Мартинець Л. А. Інноваційні технології у професійному розвитку вчителя. - C. 147-158.
  15. Мартинюк Т. В. Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів. - C. 159-168.
  16. Мосейчук Ю. Ю. Потенціал компетентнісного підходу у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 169-183.
  17. Novak O. M. Theoretical aspects of key competences of future teachers of vocational training in theory and practice of high school. - C. 184-199.
  18. Шапран О. І. Розвиток співробітництва майбутніх педагогів як ключової компетентності в процесі інтерактивної ігрової взаємодії. - C. 200-212.
  19. Шапран Ю. П., Драниця П. Ю. Використання ігрового імітаційного моделювання при формуванні професійної компетентності інженерів у галузі охорони праці. - C. 213-227.
2017
Vol. 5(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського