Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74560/2017/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Professional education: methodology, theory and technologies
: collection of scientific papers.- Pereiaslav-Khmelnytskyi
Profesiyna osvita: metodolohia, teoria ta tekhnolohii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Dobroskok I., Dobroskok S. World Experience of Distance Learning as a Innovative Form of Professional Education. - C. 7-26.
  4. Barnaś-Baran E. Rolę Psychologii, Pedagogiki i Etyki w Rozwoju Człowieka iz Poglądy Juliana Ochorowicza. - C. 27-53.
  5. Бикова Т., Іващенко М. Методико-теоретичні особливості засвоєння майбутніми майстрами виробничого навчання нових технологій швейного виробництва. - C. 54-71.
  6. Богомолова М. Підготовка вчителя в предметному полі реалізації "Декларації про соціальне виховання" (1920 р.). - C. 72-90.
  7. Бондаренко В. Формування готовності до професійної діяльності працівників підрозділів патрульної поліції. - C. 91-108.
  8. Вайнтрауб М. Реалізація системно-діяльнісного підходу у навчальних закладах вищої освіти на прикладі викладання дисциплін з охорони праці. - C. 109-122.
  9. Волкова Н. Формування в майбутніх інженерів-педагогів у галузі харчових технологій готовності до професійної діяльності на основі компетентнісно-креативного підходу. - C. 123-137.
  10. Доценко С. Творчі методи прийняття ефективних рішень. - C. 138-157.
  11. Істоміна К. Стан професійної підготовки бакалаврів з міжнародних відносин в Україні. - C. 158-172.
  12. Казаннікова О. Специфіка практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання. - C. 173-188.
  13. Коваленко Л., Ющенко Н. Суть поняття "дослідницька діяльність старшокласників". - C. 189-204.
  14. Козацька Т. Аналітичний огляд методологічного забезпечення вивчення курсу "Міжнародне право" для майбутніх фахівців з туристичного обслуговування. - C. 205-229.
  15. Литвинов А. Педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів до провайдингу освітніх інновацій у практику вищої школи. - C. 230-249.
  16. Михайленко Л. Розвиток іншомовної професійної компетентності лікарів у системі післядипломної медичної освіти. - C. 250-266.
  17. Радван Нассіб Педагогічні засади формування виконавських умінь майбутнього педагога-скрипаля. - C. 267-281.
  18. Онищук Л. Ступенева підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення педагогічного дослідження. - C. 282-296.
  19. Предиткевич О. Організаційно-педагогічні умови формування готовності командирів військових підрозділів до педагогічної фасилітації. - C. 297-316.
  20. Прокофьева О., Комарова И., Анищенко О. Основные направления профессиональной подготовки педагогов учреждений дошкольного образования в Республике Беларусь. - C. 317-334.
  21. Ратушинська А. Педагогічні основи стимулювання мотивації творчого саморозвитку вчителя в умовах інноваційної діяльності. - C. 335-351.
  22. Савош В. Особистісно орієнтований підхід: особливості вияву в системі неперервної освіти. - C. 352-366.
  23. Султанова Н. Виховний потенціал інтернатних закладів освіти в Україні як засіб всебічного розвитку особистості (1956–1984 рр.). - C. 367-384.
2017
Vol. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського