Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2013/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аксьонова О. П., Сіроткіна Т. В. Динамічні паузи як засіб корекції фізичного розвитку слабозорих учнів початкової школи. - C. 4-14.
  4. Аркадьєва О. О. Обґрунтування методики вивчення навички читання у молодших школярів із ДЦП. - C. 14-21.
  5. Бабич Н. М. Стан розробленості проблеми формування комунікативних навичок у старших дошкільників з порушеннями зору та інтелекту. - C. 21-29.
  6. Бабяк О. О. Формування афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із зпр в шкільній групі. - C. 29-40.
  7. Бистранівська О. С. Зарубіжний досвід організації логопедичної роботи у системі середньої загальної освіти. - C. 40-49.
  8. Варшамова Д. Р. Використання різних видів допомоги в процесі формування пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом. - C. 49-58.
  9. Василенко І. М. Самоконтроль як актуальна психолого-педагогічна проблема. - C. 58-66.
  10. Глазунова С. С. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з кохлеарними імплантами: теоретичні основи дослідження. - C. 66-75.
  11. Грибань Г. В. До питання визначення стану сформованості знань про дієслово в учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 75-81.
  12. Грикун А. С. Особливості формування емоційно-вольової саморегуляції у дітей молодшого віку з синдромом Дауна. - C. 81-90.
  13. Депутат Н. І. До проблеми дослідження емоційної сфери дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 90-98.
  14. Дьякова О. С. Вивчення стану сформованості комунікативних умінь у молодших школярів з інтелектуальною недостатністю. - C. 98-105.
  15. Єжова Т. Є. Музичне виховання як засіб реалізації права розумово відсталих дітей на участь у культурному житті. - C. 105-115.
  16. Заїка С. К. Особливості перебігу змін психологічного стану батьків, що мають дитину з вадами слуху, від оголошення діагнозу до початку конструктивних дій. - C. 115-122.
  17. Зайченко Г. Д. Формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутичного спектра шляхом використання ігрових прийомів. - C. 122-131.
  18. Калініна Т. С. Вивчення сформованості соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 132-142.
  19. Камінська Ю. В. Актуальні аспекти проблеми корекції темпо-ритмічних порушень мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. - C. 142-152.
  20. Квітка Н. О. До проблеми особливостей сприймання музичного фольклору в учнів молодших класів із ЗПР. - C. 152-159.
  21. Коломійченко Н. А. Стан розробленості проблеми педагогічної підтримки особистісного розвитку старших дошкільників з порушеннями зору. - C. 160-165.
  22. Кондратенко С. В. Особливості розвитку просторових уявлень у дітей з глибокими порушеннями зору раннього віку. - C. 165-179.
  23. Костенко Т. М. Формування пізнавальної активності у слабозорих дошкільників. - C. 180-190.
  24. Крупей Р. Я. Корекційні технології у сфері розвитку дрібної моторики дошкільників із синдромом Дауна. - C. 190-201.
  25. Кузьмінська Є. О. Мовленнєва компетенція як передумова опанування грамоти розумово відсталими дітьми. - C. 201-209.
  26. Куценко Т. О. Використання допоміжної альтернативної комунікації при навчанні дітей з розладами аутичного спектра. - C. 209-218.
  27. Лебедєва С. О. Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному простору школи. - C. 218-228.
  28. Макарчук Л. О. Особливості психокорекції порушень опановуючої поведінки розумововідсталих підлітків. - C. 228-238.
  29. Медведєва М. А. Нові прийоми формування фонетично грамотного письма в учнів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 238-248.
  30. Мельниченко В. Є. Специфіка психологічної корекції агресії у підлітків з порушеннями розумового розвитку. - C. 248-258.
  31. Мельніченко Т. В. Методика діагностики стану сформованості фонологічних знань у школярів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами. - C. 258-267.
  32. Мозолюк-Коновалова О. М. Педагогічні умови формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна. - C. 267-275.
  33. Мосежна Л. О. До питання використання феноменологічної соціології Альфреда Щюца в вивченні проблеми соціальної інтеграції незрячих. - C. 275-282.
  34. Орлов О. В. До проблеми формування невротичних розладів у дітей та підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 282-292.
  35. Пригода З. С. Основні групи орфографічних помилок у письмових роботах учнів з тяжкими порушеннями мовлення 5-6 класів. - C. 292-298.
  36. Риндер І. Д. Статус сенсомоторних порушень в симптоматичній картині аутизму. - C. 298-305.
  37. Рубан О. М. Законодавче та нормативно-правове забезпечення доступу до якісної освіти осіб з особливими потребами. - C. 305-312.
  38. Софій Н. З. Залучення батьків до процесу оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. - C. 312-320.
  39. Супрун Г. В. До питання адаптації дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі. - C. 320-332.
  40. Тищенко Л. А. До проблеми формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 332-338.
  41. Ткаченко К. О. Теоретичні засади морального виховання нечуючих учнів. - C. 338-349.
  42. Трифанов С. И. Проблемы инвалидности и становление системы инклюзивного образования в Автономной Республике Крым. - C. 349-362.
  43. Федоренко О. Ф. Професійна готовність педагогів як чинник успішного впровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху. - C. 362-370.
  44. Шевчук Л. І. До проблеми дослідження комунікативної активності у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 370-381.
2013
Вип. 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського