Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2015/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабич Н. М. Пошук нових шляхів формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору та інтелекту. - C. 8-13.
  4. Базилевська О. О. Корекційне спрямування занять гурткової роботи з декоративно-прикладного мистецтва. - C. 14-19.
  5. Бурлака О. В. Використання технічних засобів навчання на уроках географії в школах для дітей з порушеннями слуху. - C. 19-26.
  6. Заїка С. К. Сутність слухомовленнєвого розвитку в контексті комплексного підходу до навчання та виховання дітей дошкільного віку після кохлеарної імплантації. - C. 27-32.
  7. Заліток Л. М. Роль книжки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 33-39.
  8. Картава Ю. А. Еволюція зарубіжної думки щодо лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість. - C. 39-46.
  9. Коломійченко Н. А. Методичні підходи до вивчення особистісного розвитку старших дошкільників з порушеннями зору. - C. 47-52.
  10. Куліненко Л. Б. До проблеми реалізації шкільної профорієнтації за типом професій "людина-техніка" для учнів з особливими освітніми потребами. - C. 53-60.
  11. Малинович Л. М., Верхоляк М. Р. До проблем діагностики психологічної готовності дітей з порушеннями слуху до навчання у школі. - C. 60-66.
  12. Малишевська І. А. Етимологія поняття "діти з особливими освітніми потребами". - C. 66-73.
  13. Мельниченко В. Є. Специфіка соціально-регулятивних особливостей агресивної поведінки підлітків із порушеннями розумового розвитку. - C. 73-79.
  14. Пінюгіна К. О. До проблеми дослідження формування соціального інтелекту молодших підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 79-84.
  15. Проскурняк О. І. Чинники розвитку комунікативної діяльності розумово відсталих підлітків. - C. 85-92.
  16. Рібцун Ю. В., Василенко І. М. До проблеми формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 92-97.
  17. Родименко І. М. Міжпредметний зв'язок та елементи випереджаючого навчання як запорука успішного засвоєння програмного матеріалу дітьми, які мають вади слуху. - C. 98-105.
  18. Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження. - C. 106-115.
  19. Софій Н. З. Спільноти, що навчаються, як стратегія професійної підготовки педагогів. - C. 116-123.
  20. Супрун Г. В. Діагностичний інструментарій вивчення соціально-психологічної адаптації дошкільників з аутизмом. - C. 123-131.
  21. Тарабасова Л. Г. Соціалізація дітей з особливими потребами. Теоретико-методологічне дослідження. - C. 132-139.
  22. Тищенко Л. А. Використання методики піктограм під час проведення занять з формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 139-144.
  23. Форостян О. І. Корекційно-компенсаторна спрямованість фізичного виховання дітей з вадами зору. - C. 144-150.
  24. Хайдарова О. С. Проблема формування пізнавальної діяльності молодших школярів з помірною розумовою відсталістю. - C. 150-157.
  25. Яковлева С. Д. Психофізіологічний підхід як основа корекційно-розвивального впливу на організацію навчальної діяльності дітей з психофізичними порушеннями. - C. 158-165.
2015
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського