Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Льотної академії
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovij vìsnik Lʹotnoï akademìï. Serìâ: Pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анисимов Н. В. Краткий исторический экскурс возникновения и развития тестового контроля. - C. 5-11.
  4. Астейко С. Я., Сидло А. П. Технолого-методические основы процесса точения фасонных поверхностей изделий из древесины на учебных занятиях по техническому труду. - C. 11-17.
  5. Барановська Л. В. Авіаційний ВНЗ: освітнє середовище університету як детермінанта якості професійної підготовки студентів. - C. 18-24.
  6. Бочарова О. А. Суспільні функції університетів та концепції розвитку. - C. 24-31.
  7. Бродова О. В. Особливості професійної адаптації майбутніх пілотів вищих льотних навчальних закладів як об’єкт наукового дослідження. - C. 32-37.
  8. Веретільник В. В. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу кафедр факультету підготовки керівних кадрів щодо розвитку військово-спеціальної компетентності офіцерів-прикордонників у процесі магістерської підготовки. - C. 37-43.
  9. Герасименко Г. В. Компоненти фахових компетентностей курсантів льотних навчальних закладів у процесі загальнотехнічної підготовки. - C. 43-48.
  10. Герасименко Л. С. Мотивація до самоосвіти майбутніх авіаційних фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 48-53.
  11. Діденко О. В., Залюбівська О. Б. Особливості змісту сучасного риторичного ідеалу викладача технічного університету. - C. 53-61.
  12. Задкова О. В. Оптимізація процесу підготовки курсантів-пілотів до дій в проблемних ситуаціях професійної діяльності. - C. 61-66.
  13. Зеленська Л. М., Тимченко С. В. Діалогічність навчальної взаємодії у формуванні комунікативних умінь майбутніх авіаційних фахівців. - C. 66-71.
  14. Керницький О. М. Тренінгові методи у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 71-76.
  15. Лаврентьєва О. О. Методологічні вміння майбутнього інженера-педагога: проблема сутності й генезису розвитку. - C. 76-81.
  16. Лавриненко С. О. Проблема формування національної свідомості студентської молоді в умовах євроінтеграції. - C. 82-86.
  17. Личук А. В. Мотиваційний компонент як показник успішності підготовки майбутніх авіадиспетчерів до професійної діалогічної взаємодії. - C. 86-91.
  18. Лодатко Є. О. Що треба знати майбутньому організатору освітнього процесу про гуманістичні системи. - C. 91-95.
  19. Лопатюк О. В. Рефлексія як об’єкт наукових досліджень. - C. 95-100.
  20. Мельник Ю. Б., Пипенко І. С. Запровадження педагогічної логістики у вищій школі. - C. 100-105.
  21. Микитишин А. А. Психологічні особливості типу мислення студентів-програмістів як невід’ємна складова організації процесу професійної іншомовної комунікативної підготовки у вищих технічних навчальних закладах. - C. 105-110.
  22. Молчанова О. М. Застосування малюнкових арт-терапевтичних методик для професійного самовизначення студентів. - C. 111-116.
  23. Онипченко П. М., Полуйко О. М. Психолого-педагогічні аспекти організації тренажерної підготовки льотного складу на сучасному авіаційному тренажері. - C. 116-121.
  24. Плачинда Т. С. Підготовка здобувачів наукового ступеня до педагогічної діяльності у ВНЗ. - C. 121-126.
  25. Пыжкова О. Н., Борковская И. М., Асмыкович И. К., Мозырска Д. О возможностях реализации компетентностного подхода в преподавании математических дисциплин. - C. 127-133.
  26. Романько І. І. Удосконалення соціально-гуманітарної підготовки студентів у контексті євроінтеграції: міжнародний та вітчизняний досвід. - C. 133-140.
  27. Сас Н. М. Характеристика сучасних тенденцій професійної підготовки. - C. 140-148.
  28. Силадій І. М., Маринець Н. В. Професійні компетенції педагога-менеджера в управлінні освітнім процесом. - C. 148-154.
  29. Смоликова Т. М. Формирование культурной компетентности в условиях гуманизации и гуманитаризации технического образования. - C. 155-161.
  30. Стасевич К. В. Компетентнісний підхід у професійній підготовці авіаційних фахівців. - C. 162-166.
  31. Степанов С. П. Критерії, показники й рівні сформованості спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 166-172.
  32. Суркова К. В. Структура інтерфейсу електронного засобу навчання з оперативного планування та контролю виконання польотів. - C. 173-177.
  33. Сущенко Р. В. Психолого-педагогічні компоненти формування управлінської культури майбутнього інженера залізничного транспорту. - C. 178-181.
  34. Темникова И. С. Использование возможностей специального представления учебного материала в обучении высшей математике (на примере темы "Интегрирование по частям", "Числовые ряды"). - C. 182-187.
  35. Тимофєєва О. Я. Особливості педагогічного експерименту з формування соціально-комунікативної компетентності у майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 187-192.
  36. Токарь Є. Б., Муравська С. М. Тестовий контроль з англійської мови в професійній підготовці майбутніх фахівців авіаційної галузі. - C. 192-196.
  37. Топольницька Г. Ю. Амбітність як важлива морально-психологічна якість у системі професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 197-200.
  38. Туровец Н. И. Аксиологические приоритеты процесса самоактуализации личности будущего учителя. - C. 200-207.
  39. Урсол О. В. Електронна освіта як інструмент розвитку інформаційного суспільства. - C. 207-212.
  40. Царенко О. М. Методологічні аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі. - C. 213-217.
  41. Царьова Л. В. Комунікативна спрямованість підготовки авіаційного спеціаліста. - C. 218-222.
  42. Цибульський С. І. Сучасні технології навчання у вищих військових навчальних закладах в контексті реформування вищої освіти України. - C. 222-231.
  43. Черкасов В. Ф. Предмет і сутність науки як сфери людської діяльності. - C. 231-237.
  44. Бондарь О. П., Семенюта М. Ф., Задорожна О. В., Ковалев Ю. Г., Якунина И. Л., Ковалева Е. С. Некоторые особенности профессиональной подготовки специалистов за рубежом. - C. 238-243.
  45. Игнатенко В. В., Бавбель Е. И., Науменко А. И. Подготовка специалистов лесного комплекса Республики Беларусь на базе современных компьютерных технологий. - C. 244-248.
  46. Когут С. Я. Теорії педагогіки праці в контексті розвитку людського капіталу: досвід Польщі. - C. 248-256.
  47. Красножон В. О. Основні вимоги до майбутніх диспетчерів обслуговування повітряного руху у США. - C. 256-261.
  48. Лісна-Міськів Н. Є. Аналіз зарубіжного досвіду формування готовності до професійної діяльності майбутніх медичних сестер-бакалаврів. - C. 261-266.
  49. Міхеєв О. І., Лопатюк С. П., Велигдан Н. В., Сердюк Г. В. Державні питання щодо надійного соціального захисту українських моряків. - C. 266-270.
  50. Пальоний А. С. Досвід євроконтролю з впровадження дистанційного навчання авіадиспетчерів. - C. 270-277.
  51. Трегуб В. А. Формирование политической культуры специалиста с высшим образованием в современном восточнославянском пространстве. - C. 277-281.
  52. Цураніч В. В. Проблеми інтеграції України до європейської транспортної мережі. - C. 282-284.
  53. Чекина Е. В. Социально-экономическая компетентность как инновационный компонент содержания пофессиональной подготовки специалистов образования в Республике Беларусь. - C. 285-290.
  54. Чорногор Н. О. Зарубіжний досвід професійної підготовки у Франції для майбутніх менеджерів в контексті єдиного європейського освітнього простору. - C. 291-295.
  55. Айвазян Э. И. Об одном способе нахождения множества (области) значений функции. - C. 296-299.
  56. Барило О. Г., Потеряйко С. П. Удосконалення комунікативної компетентності керівника за рахунок застосування інноваційних методів навчання. - C. 300-304.
  57. Білявець С. Я. Особливості змістового компоненту методичної системи навчання майбутніх офіцерів прикордонників військово-спеціальних дисциплін. - C. 305-309.
  58. Бурматов И. В., Аксёнова В. И. Дух логической культуры в экстремальной профессии – реализация профессиональной коммуникации молодёжи. - C. 309-314.
  59. Danylyk S. The role of information culture in the context of formation of future specialists’ professional competence. - C. 314-317.
  60. Дроздова І. П. Міждисциплінарність і системність у змісті визначень технології навчання вищої школи як реалізація мети та завдань професійної підготовки фахівців. - C. 317-325.
  61. Концевая Г. М., Концевой М. П. Виртуальные сетевые среды в профессиональном языковом образовании. - C. 325-331.
  62. Кузьменко О. С. Використання STEM-технологій у навчальному процесі з фізики в вищих навчальних закладах технічного профілю. - C. 331-336.
  63. Лопатюк С. П., Федотов В. Г., Зорька О. В., Велигдан Н. В., Лупіна Т. О., Сєрова Т. О. Про підготовку компетентних фахівців галузі водного транспорту. - C. 336-342.
  64. Півень М. І., Півень В. В. Шляхи інноватизації процесу конструювання професійно-освітнього простору майбутніх авіаційних фахівців. - C. 343-348.
  65. Пшенична О. О. Особливості підготовки майбутніх офіцерів прикордонників до застосування методів аналізу і профілювання ризиків. - C. 348-352.
  66. Радул С. Г. Інноваційні технології у процесі професійної підготовки фахівців. - C. 353-358.
  67. Редькин В. П., Стасилович Е. И. Повышение эффективности подготовки учителя технологии на лабораборном практикуме по материаловедению. - C. 358-361.
  68. Семитківська Т. О., Ковпльов М. М. Екологічна освіта у професійній підготовки фахівців як концепція сталого розвитку. - C. 361-366.
  69. Скловский И. З., Скловская Е. И. Культура и подготовка авиаспециалиста к нестандартным ситуаціям. - C. 366-371.
  70. Скляренко І. Ю. Педагогічні умови застосування інноваційного підходу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців водного транспорту. - C. 371-376.
  71. Сосницька Н. Л., ГлікманС. В. Студентоцентрований підхід до професійної освіти в умовах сталого розвитку суспільства. - C. 377-381.
  72. Сосницький О. В. Проблема наукової класифікації Homo Sapience. - C. 382-393.
  73. Тищенко В. О. Щодо перспективних методів навчання. - C. 393-396.
  74. Юрченко В. О. Проблеми та перспективи підготовки фахівців з питань цивільного захисту. - C. 396-401.
  75. Герасимчук Т. В. Зміст роботи студентів на заняттях з іноземної мови для формування професійної компетентності із застосуванням інтернет-технологій. - C. 402-407.
  76. Гриджук О. Є. Самостійна робота з курсу "Українська мова професійного спрямування" в підготовці студентів лісотехнічних спеціальностей. - C. 407-413.
  77. Калініченко Л. В., Ломакіна М. Є. Засоби модернізації змісту професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів технічних закладів. - C. 413-418.
  78. Корєшкова С. П., Бондаренко В. Ф. Деякі ефективні методики у викладанні професійної англійської мови у вищих навчальних закладах. - C. 418-423.
  79. Коротка Н. В., Підколесна Л. А. Особливості викладання ділової англійської мови у немовних ВНЗ. - C. 423-428.
  80. Мельниченко Т. Є., Маклякова В. Є. Использование видеоматериалов в учебном процессе. - C. 429-432.
  81. Москаленко О. І., Демченко І. В. Професійна комунікація авіаційних фахівців як об’єкт комплексного психолого-педагогічного дослідження. - C. 432-437.
  82. Teodorovych A. English for specific purposes course module tests: any standard tasks?. - C. 438-442.
  83. Кукель А. А., Круталевич О. П. К вопросу о выборе средств профессионально-прикладной физической подготовки будущих учителей. - C. 443-449.
  84. Мосейчук Ю. Ю. Загальні наукові підходи до розробки системи формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 449-454.
  85. Пантєлєєв К. В. Педагогічні умови формування культури здоров’язбереження в курсантів вищого навчального закладу прикордонного відомства України. - C. 454-459.
  86. Півень М. І., Редозубов О. А. Педагогічна інноватика в контексті формування психофізіологічної надійності курсантів-пілотів. - C. 459-464.
  87. Наші автори. - C. 465.
2017
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського