Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74675:Ек.М.Пр./2022/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Льотної академії
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Економіка, менетджмент та право
Naukovyi visnyk L`otnoyi akademiyi. Seriya Ekonomika, menedzhment ta pravo

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління підприємствами

  4. Іванков В. М. Генезис судової економічної експертизи. - C. 13-21.
  5. Кірдан О. П. Неперервна освіта як умова формування людського капіталу в інноваційній економіці. - C. 22-28.
  6. Томарева-Патлахова В. В., Кокоріна В. І. Особливості і суперечності становлення національної інноваційної системи у глобальному інноваційному середовищі. - C. 29-37.
  7. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  8. Скаско О. І., Могила І.-Л. А. Інструменти соціально-психологічної легітимності податкового опору та податковий менталітет. - C. 38-44.
  9. Фінанси, гроші та кредит

  10. Іщенко Н. А. Фінансовий контролінг як інструмент управління фінансовим потенціалом підприємства. - C. 45-50.
  11. Авіаційна промисловість: економіка, проблеми, перспективи, правове регулювання

  12. Столярчук Н. В. Калькулювання і аналіз собівартості авіаперевезень. - C. 51-57.
  13. Менеджмент та маркетинг

  14. Зайцева О. І., Жосан Г. В., Повод Т. М. Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації українських брендів. - C. 58-66.
  15. Коваленко Н. О., Ганбаров З. Світовий досвіт впровадження АРМ в управління підприємствами цивільної авіації. - C. 67-77.
  16. Луханіна К. А. Розвиток і становлення інтегрованого інтернет-маркетингу в умовах цифрової економіки. - C. 78-85.
  17. Олійник І. В. Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства. - C. 86-93.
  18. Середа Н. М. Стратегічна спрямованість маркетингового аудиту на діяльність підприємства. - C. 94-100.
  19. Danilova L., Lahoda D. Peculiarities of public relations of Ukrainian companies during the war. - C. 101-106.
  20. Право: актуальні загальнотеоретичні та галузеві правові питання, пропозиції до законодавства, зарубіжний правовий досвід, авіаційна безпека

  21. Антонова О. Р. Небезпека явища "рашизму" за ознаками впливу на суспільно-культурне життя: державно-правова природа. - C. 107-115.
  22. Стецюк Б. Р., Коваль І. М. Деформація професійної свідомості юриста: філософсько-правовий вимір. - C. 116-122.
  23. Pysmenna M. Openness and transparency of public procurement: perspectives of legislative provisions. - C. 123-128.
2022
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського