Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74743/2021/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Закарпатські філологічні студії
.- Ужгород
Zakarpatsʹkì fìlologìčnì studìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бігдай М. О. Динаміка семантики дієслів української мови (на матеріалі лексико-семантичної групи "Дієслова буття"). - C. 7-10.
  4. Бондаренко Г. П. Рецепція Біблії в поетичній спадщині українських поетів ХІХ ст.. - C. 11-15.
  5. Гаценко І. О., Крук О. І. Риторика як важливий складник професійної підготовки студентів. - C. 15-20.
  6. Дубовик Н. М., Бобро М. П., Гуторов В. О. Оцінно-смислове поле "Батьківщина" в лінгвокультурній свідомості студента-гуманітарія. - C. 20-25.
  7. Ільїна О. В. Вербалізація архетипного концепту Тінь у повісті Ю. М. Мушкетика "Диявол не спить". - C. 26-31.
  8. Калужинська Ю. В. Лексеми з негативним переносним значенням у газетних текстах економічної тематики. - C. 31-35.
  9. Кирилюк О. Л. Фреймова мережа концепту Крути в українському інформаційному просторі. - C. 35-41.
  10. Моштаг Є. С., Крохмаль А. М. Концептосфера мандрівного дискурсу сучасних українських тревелогів. - C. 41-45.
  11. Прокопович Л. С., Попович Н. Ф. Психолінгвістичний аналіз експресивних лексем у поетичному дискурсі другої половини ХХ ст.. - C. 46-51.
  12. Сабліна С. В. Суфікс -тв(а): походження й функції. - C. 52-56.
  13. Савчук Н. М. Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходу. - C. 56-61.
  14. Січкар С. А., Денисюк І. А. Інформаційно-комунікаційні технології та методика викладання української мови за професійним спрямуванням. - C. 61-66.
  15. Труба Г. М. До питання про освітянський дискурс. - C. 67-72.
  16. Бондарєва О. О. Питання про омонімію в межах реалізації номінатем комплексного зразка. - C. 73-77.
  17. Dergach D. V. Linguocultural motivation of synchronicity / asynchronicity of media communication genres in the Slavic information space. - C. 78-84.
  18. Малаш О. В. Родинне коло як лінгвокультурна палітра (на матеріалі народних пісень болгар України). - C. 84-93.
  19. Хода Л. Д. Орфографічні та пунктуаційні девіації в сучасних словацьких рекламних текстах. - C. 94-97.
  20. Бровкіна О. В. Стратегія примирення та засоби її втілення в англомовному родинному дискурсі. - C. 98-102.
  21. Burenko T. M., Aleksakhina T. O. Cognitive-pragmatic characteristics of the speech act of apology. - C. 102-107.
  22. Гаєва П. О. Специфіка та методологія викладання англійської мови у студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 107-111.
  23. Гонгало В. О. Структурна організація лексико-семантичного поля success у сучасній англійській мові. - C. 112-118.
  24. Горда В. В., Пушик Н. В. Функціонування юридичних термінів у художньому дискурсі (на прикладі оповідань Jeffrey Archer "The Chinese Statue", "The Coup"). - C. 118-124.
  25. Ділай М. П. Ключові слова англійськомовного новинного дискурсу у 2021 році: корпусний підхід. - C. 124-133.
  26. Жук В. А. Деякі питання граматичної репрезентації динаміки образу особистості. - C. 134-140.
  27. Загородня О. Ф., Горюнова М. М. Германські мови у глобалізаційних процесах XXI століття. - C. 141-145.
  28. Запотічна Р. А. Особливості навчання англійської мови майбутніх фахівців у сфері фінансів із використанням відеоматеріалів TED Talks. - C. 146-150.
  29. Кольцова О. С. Функціювання поняття "емоційний концепт" у сучасній лінгвістичній парадигмі. - C. 150-155.
  30. Кульчицький В. І., Стрільчук А. І. Англійські запозичення у шведській мові: загальний огляд проблеми. - C. 155-159.
  31. Дузь Л. І. Професійні комунікативні ситуації як предмет лінгводидактичного вивчення (парадигма музичного закладу вищої освіти). - C. 160-165.
  32. Кавка О. М. Нетикет у соціальних мережах. - C. 166-170.
  33. Крапива Ю. В., Медведь О. В. Укладання словника фальшивих друзів перекладача для пари мов "англійська – українська". - C. 171-175.
  34. Ляшко О. В. Прецедентність vs інтертекстуальність (на матеріалі англомовних православних проповідей). - C. 175-179.
  35. Мельничук О. Д. Когнітивна лексикографія та лінгвістичний аналіз концепту. - C. 180-184.
  36. Мокрій Я. О., Яценко Н. В. Мовні засоби вираження гендерних особливостей у військовому дискурсі різних національних культур. - C. 185-189.
  37. Ходжаєва О. О. Здоров’я як об’єкт вивчення у гуманітарних науках: теоретичні засади. - C. 190-194.
  38. Шелепкова І. М. Теоретико-методологічні засади дослідження економічних термінів української мови. - C. 195-199.
  39. Шумейко Л. В., Михайлова Т. В., Анцибор Ю. С. Особливості спілкування представників різних поколінь в умовах сучасності (соціолінгвістичний аспект). - C. 200-205.
2021
Вип. 19(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського