![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74897/2011/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Гуревич Р. С., Ігнатова О. М. Університети Німеччини в Болонському процесі. - C. 3-7 .
- Gurevych I., Niemann E. The people’s web meets linguistic knowledge: automatic sense alignment of wikipedia and wordnet. - C. 8-17.
- Баздирєва О. В. Розвиток ідей гуманітаризації математичної освіти у зарубіжній педагогіці. - C. 18-22.
- Журавська Н. С. Педагогічна освіта у вищих аграрних навчальних закладах. - C. 23-28.
- Орєхова Л. І. Духовно-культурна спадщина в мовній освіті. - C. 28-33.
- Піжук Ю. М. Історико-методологічний аналіз проблеми управлінської культури вчителя як складової його професіоналізму. - C. 33-37.
- Бойчук В. М. Розвиток мислення та творчої активності учнів на уроках трудового навчання. - C. 38-41.
- Ващенко Л. Ф., Василенко О. С. Дослідження показників ставлення соціуму до впровадження інклюзивної освіти в школах Криму. - C. 42-49.
- Витковский А. Е., Симак А. И. Компетентностный подход учителей к работе с учениками по развитию у них чувствительности к цвету. - C. 49-53.
- Карплюк С. О. Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. - C. 54-59.
- Клочко В. І., Мельник Ю. І. Комп’ютерне моделювання як засіб формування дослідницьких умінь учнів. - C. 59-64.
- Овсієнко Я. М. Художньо-творчий розвиток школярів у гімназії естетичного профілю. - C. 65-69.
- Олефіренко Т. О. Теоретичні та методичні аспекти вивчення перерізів в школі. - C. 69-77.
- Павленко-Пидляк М. Особенности формирования пространственных представлений у первоклассников. - C. 77-80.
- Слабко В. М. Роль та місце дизайну у технологічній підготовці школярів. - C. 80-85.
- Сліпіч Ю. В. Діагностика професійного розвитку педагогів у позашкільних закладах художньо-естетичного профілю. - C. 85-91.
- Бартюк В. В., Подоляк В. О. Педагогічні умови формування економічних знань учнів ПТНЗ у процесі професійної підготовки. - C. 92-96.
- Величко Н. О. Основні підходи щодо створення моделі оптимізації обсягів контингенту учнів ПТНЗ з урахуванням потреб ринку праці. - C. 97-102.
- Зузяк Т. П., Капустіна О. І. Значення вивчення мистецьких дисциплін у художніх професійно-технічних закладах освіти. - C. 102-105.
- Зузяк Т. П., Мельничук Л. В. Особливості реалізації принципів навчання учнів птнз у процесі викладання економічних дисциплін. - C. 105-108.
- Капченко Л. М. Педагогічні принципи моделювання планів роботи в професійно-технічних навчальних закладах. - C. 108-113.
- Козловська Л. В. Особливості методів навчання у професійній підготовці майбутніх кухарів. - C. 113-118.
- Корницька Л. А. Від оцінки знань до оцінки компетенцій майбутніх кваліфікованих робітників у птнз швейного профілю. - C. 118-121.
- Котловий С. А. Конфліктні форми поведінки та причини їх виникнення в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 122-128.
- Сушенцева Л. Л. Психолого-педагогічна готовність педагогів до формування професійної мобільності учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 128-134.
- Федорець К. П. Розробка та використання інформаційного освітнього середовища у ПТНЗ. - C. 134-138.
- Білан С. В. Місце і роль електронного навчально-методичного комплексу в курсі "інформаційні системи та мережі" для студентів спеціальності "діловодство". - C. 139-143.
- Бурдейна Л. І. Оптимізація управлінського рішення як необхідна умова підвищення ефективності роботи підприємства. - C. 143-147 .
- Вербівський Д. С. Особливості розроблення професійно-етичних кодексів персоналу компаній мобільного зв’язку. - C. 148-152.
- Головенко Л. О. Застосування ділових ігор у медичних навчальних закладах. - C. 152-158.
- Марцева Л. А. Принципи організації професійного навчання молодших спеціалістів у технічних коледжах. - C. 158-163.
- Можаровська О. Е. Основні методологічні аспекти та особливості навчання іноземних мов у технічно-професійній освіті. - C. 163-167.
- Петрович С. Д. Аналіз експериментальної роботи з формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з обчислювальної техніки засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 167-172.
- Саражинська В. В. Сутність феномену "пізнавальна компетентність". - C. 172-175.
- Семенюк О. І. Проблемний підхід як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання хімії у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 176-180.
- Адабашев Б. В. Використання сучасних інформаційніх технологій у подготовці інженерів – педагогів автомобільного профіля. - C. 181-185.
- Адабашева Ф. Б. Особливості підготовки майбутніх вчителів-філологів у полікультурному середовищі. - C. 186-189.
- Акімова О. В. Формування креативного мислення студентів у процесі реалізації модульно-варіантної технології вивчення педагогічних дисциплін. - C. 190-194.
- Арбуз-Спатарь О. С. Развитие творческих способностей студентов факультетов изобразительного искусства посредством информационных технологий на базе курса "текстильное искусство". - C. 194-197.
- Бардашевська Ю. О. Проблема педагогічної взаємодії в аксіологічному аспекті (історія і становлення). - C. 197-201.
- Батіщева М. Р. Стажування магістрів у вищому фізкультурному навчальному закладі. - C. 201-205.
- Берека В. Є. Інформаційні технології в позааудиторній навчальній діяльності студентів. - C. 205-210.
- Білозерська Г. О. критерії та рівні сформованості розвивального середовища професійної підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 210-215.
- Бірецька Л. С. Види полікодових текстів у процесі навчанню читання майбутніх лікарів. - C. 215-220.
- Боблієнко О. П. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема. - C. 220-224.
- Будас А. П. Інтерактивні технології навчання правознавству студентів економічних спеціальностей. - C. 224-231.
- Василенко Н. В. Педагогічні умови підготовки керівників профільної школи до соціокомунікативної компетентності у системі післядипломної освіти. - C. 231-236.
- Везетіу К. В. Моделювання процесу розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті. - C. 236-241.
- Власенко К. В., Реутова І. М. Управління самостійною пізнавальною діяльністю студентів технічних внз під час навчання вищої математики. - C. 242-247.
- Вовчаста Н. Я. Методи формування комунікативно-мовленнєвих умінь під час навчання англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 248-252.
- Гедзик А. М. Показники розвитку просторового мислення майбутніх учителів технологій. - C. 252-257.
- Голєва Т. В. Теоретичні основи іннноваційної діяльності учителя як педагогічна проблема. - C. 257-262.
- Горбатюк Р. М. Визначення готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності. - C. 262-268.
- Демінська Л. О. Системний підхід у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання. - C. 268-273.
- Джеджула О. М., Зінченко Д. В. Проектно-дослідницька діяльність як основа розвитку творчого мислення студентів ВНЗ. - C. 273-277.
- Дуганець В. І. Oрганізація виробничого навчання студентів агроінженерних напрямів у спеціалізованих майстернях. - C. 277-283.
- Зарічанський О. А. Педагогічна система вузу як фактор формування правової культури майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності. - C. 284-289.
- Зубко А. М., Цись В. В. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування готовності вчителів у післядипломній освіті до застосування педагогічних здоров’язбережувальних технологій у початковій школі. - C. 289-293.
- Іванчук А. В. Особливості методики викладання дисципліни "опір матеріалів" у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 293-298.
- Кадемія М. Ю. Використання мультимедійної інтерактивної дошки у навчальному процесі. - C. 298-303.
- Каплунович С. М. Педагогическое сопровождение продуктивного обучения студентов. - C. 303-308.
- Карпова О. О. Презентація як засіб перевірки індивідуальних завдань студентів-економістів з іноземної мови. - C. 309-314.
- Киливник А. М. Використання спеціалізованого словника в процесі самостійної роботи для формування навичок самоорганізації майбутніх учителів початкових класів. - C. 314-318.
- Клочко В. І., Бондаренко З. В. Інтегративний підхід до формування професійних компетентностей майбутніх інженерів засобами чисельного моделювання. - C. 319-325.
- Клочко О. В., Клочко Н. А. Формування вмінь моделювання в навчальному процесі ВНЗ. - C. 325-330.
- Клочко В. І., Кирилащук С. А. Сучасні підходи до технології навчання фундаментальним дисциплінам у технічних університетах. - C. 331-336.
- Кляп М. І. До питання формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. - C. 337-343.
- Коваль П. М. Готовність викладачів втнз до впровадження в навчально-виховний процес художніх засобів. - C. 343-348.
- Козловський Ю. М. Компоненти готовності до наукової діяльності працівників вищих навчальних закладів. - C. 348-356.
- Козяр М. М. Використання методів активного навчання у підготовці фахівців безпеки життєдіяльності. - C. 356-362.
- Койчева Т. І. Роль науково-дослідницької діяльності в інновоційному розвиткові вищих навчальних закладів. - C. 362-367.
- Коломієць О. М. Засоби навчання аналітичної геомерії в умовах диференціації. - C. 367-371.
- Кондратюк В. Д. Психолого-педагогічні аспекти використання мультимедійних елементів у навчальному процесі. - C. 372-377.
- Король В. П., Луп’як Д. М. Огляд програмного забезпечення для дистанційного навчання в професійній підготовці вчителя технологій. - C. 377-382.
- Маладика Л. В. Електронний підручник як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення спеціальних дисциплін. - C. 383-388.
- Матохнюк Л. О., Блінніков Г. П. Методика розв’язування прикладних задач за допомогою диференціальних рівнянь. - C. 388-399.
- Матяш О. І. Модель системи методичної підготовки вчителя математики в педагогічному університеті. - C. 399-403.
- Медвецкий А. В. Человек и окружающий мир в Белорусской живописи 1950 – 1980-х гг. - C. 403-407.
- Мельник Л. В. Навчання рефлексії як умова формування у майбутніх учителів потреби в творчій самореалізації. - C. 408-412.
- Миколюк О. П. Можливості іноземної мови для розвитку творчого мислення майбутніх інженерів-механіків. - C. 413-417.
- Михайленко Л. Ф. Роль і місце позаурочної роботи у підготовці вчителя математики. - C. 418-422.
- Наконечна Л. Й. Пізнавальна самостійність студентів: компонентний склад поняття та рівні розвитку. - C. 422-427.
- Нежданова Л. І. Підготовка вчителя-словесника до формування гуманістичних знань учнівської молоді засобами української літератури епохи ренесансу. - C. 427-433.
- Нестеренко В. В. Індивідуалізація процесу навчання студентів-заочників як психолого-педагогічна проблема. - C. 434-439.
- Осадчий В. В. Мобільні технології навчання у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 440-445 .
- Петрук В. А. Компетентнісно-орієнтований підхід у процесі фундаментальної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 446-450.
- Підбуцька Н. В. Куратор у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 450-454.
- Подоляк В. О. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання на основі компетентнісного підходу з використанням педагогічної спадщини академіка Д. О. Тхоржевського. - C. 454-460.
- Половенко Л. П. Аналіз вітчизняного досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців з економічної кібернетики у ВНЗ. - C. 460-466.
- Попко І. А. Дистанційне навчання у національній приватній комерційній школі (Enaco) м. Ліон (Франція). - C. 466-470.
- Продан І. В. Включення майбутніх дизайнерів одягу в самостійну проектну діяльність засобами моделювання та проектування у 3d-середовищі. - C. 470-474.
- Прусак В. Ф. Культурологічний підхід до формування системи неперервної екологічної підготовки дизайнера. - C. 474-478.
- Прушковська Н. Н., Василевська-Скупа Л. П. Індивідуально-типологічні особливості спілкування студентів з музикою в процесі професійної підготовки. - C. 478-481.
- Рогульська О. О. Дистанційна освіта як педагогічна технологія забезпечення навчання. - C. 481-485.
- Свіржевський М. П. Шляхи формування інтелектуальної культури студента. - C. 485-489.
- Сидоренко О. Д. Роль навчального предмета "композиція" серед дисциплін художнього циклу у підготовці майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 489-495.
- Скороход О. М. Методологія та прикладні аспекти формування декларативних компетенцій фахівців сфери інженерії та технологій. - C. 495-500.
- Смоктій А. О., Мухіна Г. В. Формування курсанта як суб’єкта навчальної діяльності. - C. 500-506.
- Смолінська А. В., Чорновіл І. А. Використання інформаційних і комп'ютерних технологій у викладанні економічних дисциплін у вищих навчальних закладах. - C. 506-512.
- Сольська Т. В. Інформаційна культура сучасного менеджера. - C. 512-516.
- Стальченко Л. А., Подоляк В. О. Формування технічної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. - C. 517-523.
- Тернопільська В., Дерев’янко О. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників. - C. 523-528.
- Шаран Р. В. Дистанційне навчання як освітня технологія професійної підготовки магістрів. - C. 528-533.
- Шахіна І. Ю. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання. - C. 533-539.
- Швець О. А. Дослідження творчого розвитку фахівця з дизайну у процесі підвищення кваліфікації. - C. 539-543.
- Шинін О. С. Сучасні принципи створення ландшафтного дизайну. - C. 543-547.
- Ярмоленко В. О., Поліщук Н. В. Складові результативності процесу професійної спрямованості навчання студентів як об’єкти моделювання: практичний аспект. - C. 547-553.
- Яровенко А. Г., Чухно М. В. Використання засобів комп'ютерної підтримки курсу аналітичної геометрії з метою формування математичної компетентності студентів. - C. 554-557.
- Козловська І. М. Дидактична інтегрологія: теорія та практичне застосування у професійно-технічній школі. - C. 557-564.
| 2011 | | Вип. 27
|
|
|
|