Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74969:Філос.Пед./2023/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Дніпровської академії неперервної освіти
.- Дніпро. Серія, Філософія. Педагогіка
Vìsnik Dnìprovsʹkoï akademìï neperervnoï osvìti Serìâ: Fìlosofìâ. Pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

      Cоціальна філософія та філософія історії

  4. Ходус О. "Життя проміж": простір, місце, самість в умовах полімедійної реальності. - C. 6-12.
  5. Палагута В. Актуалізація вивчення проблеми ідентичності у сучасному світі. - C. 13-18.
    • Філософія освіти

  6. Сагуйченко В. Cоціокультурні контексти впровадження освітніх програм у закладах вищої освіти. - C. 19-25.
  7. Пилипенко С., Дроботенко М. Освітня мобільність як платформа формування полілогічної культури сучасної людини. - C. 26-32.
  8. Швидун Л. Методологічні аспекти національно-патріотичного виховання в умовах прискорення освітньої мобільності. - C. 33-37.
    • Етика та філософія релігії. Історія філософії

  9. Рогова О., Карпань І. Філософія курсу "Духовність і мораль в житті людини і суспільства". - C. 38-43.
  10. Мурашкін М. Стан припинення в релігійно-містичній культурі. - C. 44-48.
  11. Борисова Т. Історико-філософський та богословський виміри православ’я у творчій спадщині П. Євдокимова. - C. 49-53.
  12. Педагогіка

      Педагогіка дошкільної та середньої освіти. Професійна освіта та теорія навчання

  13. Боднар О., Шевчик Б. Самооцінювання сформованості управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 54-61.
  14. Лаврова Л., Савченко В., Гірліна Н. Самоактуалізація та самореалізація як освітні пріоритети Нової української школи. - C. 62-67.
  15. Кравченко Г. Управління змінами у контексті професійного розвитку педагогів у закладі загальної середньої освіти. - C. 68-75.
  16. Гладкова В. Акмеологічна компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах змін. - C. 76-81.
  17. Москаленко Н., Сидорчук Т., Кошелева О. Оптимізація організаційно-педагогічних умов системи фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти. - C. 82-87.
  18. Тарабасова Л., Хомич О., Клімова Л. Креативність дошкільника. Теоретико-методологічний аспект. - C. 88-92.
  19. Родименко І., Базилевська О., Гарнюк Л. Розвиток професійної компетеності вчителя у процесі підвищення кваліфікації. - C. 93-96.
  20. Кірман В., Романець О., Чаус Г. Модель математичної компетентності вчителя фізики. - C. 97-104.
2023
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського