Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000068/2014/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економіка: реалії часу
: електрон. наук. вид..- Одеса

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пилипенко А. А., Березовський К. М. Розвиток технології оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства через рівень його стратегічної відповідності. - C. 6-20.
  4. Filyppova S. V., Saadzhan V. A. Modernization of machine-building enterprises: the choice of parameters and quality indicators. - C. 21-27.
  5. Дубницький В. І. Реструктуризація в управлінні машинобудівними підприємствами як інструмент забезпечення їх стратегічної стійкості. - C. 28-33.
  6. Князєва О. А., Січняк О. О. Сучасні підходи до визначення суті економічної безпеки підприємства. - C. 34-40.
  7. Липинська О. А. Теоретичні основи ціноутворення на логістичні послуги морського порту. - C. 41-49.
  8. Волянська-Савчук Л. В. Трансформація корпоративної культури машинобудівних підприємств. - C. 50-56.
  9. Зелена М. І. Особливості впровадження соціального пакету на підприємствах машинобудівної галузі за сучасних умов трансформації ринкової економіки. - C. 57-63.
  10. Prodius Y. I., Kolomiets V. Y. Key instruments of improving the export marketing system effectiveness. - C. 64-69.
  11. Романенко О. О. Стратегічні маркетингові рішення у віртуальному середовищі. - C. 70-76.
  12. Савич О. П. Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів. - C. 77-81.
  13. Варнавська Д. С. Формування системи планів підприємств в сфері забезпечення продуктивної зайнятості персоналу. - C. 82-88.
  14. Ніколаєва Я. В. Аналіз маркетингових комунікативних стратегій вітчизняних підприємств на ринку послуг експрес-доставки. - C. 89-97.
  15. Пилипчук В. П., Данніков О. В. Маркетингові стратегії розвитку на ринку нерухомості. - C. 98-105.
  16. Побережець О. В., Маліновська К. І., Файт І. В. Система контролю готівкових розрахунків у морських торговельних портах. - C. 106-110.
  17. Maslennikov E. I. Strategic assessment of the financial sustainability of the industrial enterprise. - C. 111-115.
  18. Крючкова І. Р. Аналіз інноваційно-інвестиційної діяльності промислових підприємств: пріоритети та важелі. - C. 116-120.
  19. Войнаренко М. П., Свідер О. П. Динамічна оцінка ефективності прямих іноземних інвестицій на підприємствах легкої промисловості. - C. 121-127.
  20. Загорна Т. О., Ткачова А. В. Віртуальні організації в умовах інформаційної економіки: специфіка діяльності, конкурентні переваги. - C. 128-135.
  21. Козаков В. В., Козакова О. М. Інноваційна система управління бізнес-процесами проектно-орієнтованої організації соціального спрямування. - C. 136-142.
  22. Semenov V. F., Chekulayeva O. D. Institutional influence on the innovative development of building sector. - C. 143-149.
  23. Sokoli I. I., Katashinskaya М. O. Тheorist-economic aspects of the processes of the consumption goods surd demand. - C. 150-154.
  24. Горячук В. Ф., Дуков Д. Ф. Програмно-цільовий підхід до формування цільових програм соціально-економічного розвитку регіону. - C. 155-159.
  25. Купінець Л. Є. Методологічні засади дослідження процесів екологізації секторів національної економіки. - C. 160-169.
  26. Педько І. А. Фактори впливу на розвиток ринку нерухомості та будівельної галузі в Україні. - C. 170-176.
  27. Вдовиченко Л. Ю. Механізм здійснення регуляторної діяльності та проблеми оцінки його ефективності. - C. 177-182.
  28. Vostrov G. M., Alao O. R. The basic mathematical theory for option pricing in financial markets at discrete and continuous time. - C. 183-187.
  29. Гончаренко О. С. Формування моделі ринку повторного використання товарів у контексті дематеріалізації економіки. - C. 188-192.
  30. Смолянюк О. В. Інтернет-комунікації у маркетингу молокопереробних підприємств. - C. 193-198.
  31. Гончар О. І. Передумови розробки моделі управління потенціалом підприємств в умовах невизначеностей та ризиків. - C. 199-205.
  32. Коломина О. Б. Подходы определения интеллектуального капитала и его сущность. - C. 206-210.
  33. Сагарьова Д. О. Вдосконалення постмитного контролю за правильністю визначення митної вартості. - C. 211-216.
  34. Волощук Л. О. Економічна безпека та інноваційний розвиток промислового підприємства: сутність та взаємозв’язок як об’єктів управління. - C. 217-223.
  35. Бузько І. Р. Інвестиційне рішення в стратегічному управлінні виробничих підприємств. - C. 224-228.
  36. Філиппова С. В. Ефективність управління матеріальними потоками на вітчизняних виробничих підприємствах: основні проблеми та управлінські завдання. - C. 229-233.
  37. Ковтуненко К .В., Подмазко О. М. Детермінанти тінізації економіки та умови зменшення її масштабів. - C. 234-241.
  38. Лисюк А. В. Методичне забезпечення облікового відображення операцій з рекламними продуктами у рекламодавця: вплив договірного процесу. - C. 242-248.
  39. Отенко В. І. Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень на підприємстві. - C. 249-252.
  40. Вихідні дані.
2014
№ 6 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського