![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000179/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук. фах. вид..- Дніпро Shìdna Êvropa: ekonomìka, bìznes ta upravlìnnâ- Титул.
- Зміст.
- Городняк І. В., Терендій А. Б. Інституційні чинники залучення іноземних інвестицій в економіку України. - C. 3-10.
- Полуяктова О. В., Матюк Т. В. Міжнародне економічне співробітництво України в умовах глобалізації. - C. 11-14.
- Бондаренко А. Г., Дугієнко Н. О. Тенденції розвитку туризму в Грузії (приклад для України). - C. 15-20.
- Глущенко Я. І., Зробок О. О. Оцінка факторів міжнародної конкурентоспроможності підприємств України. - C. 21-27.
- Дон О. Д., Дробот А. С. Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку. - C. 28-34.
- Дон О. Д., Хелашвілі К. Г. Тенденції розвитку міжнародної туристичної діяльності. - C. 35-41.
- Кобилянська А. В. Інтертемпоральний аналіз мікро- та макроаспектів мегарегіоналізації з позиції перспектив участі у глобальних мережах створення вартості. - C. 42-54.
- Корогодова О. О., Глущенко Я. І., Черненко Н. О. Особливості функціонування митних органів у податковій системі країни в умовах індустрії 4. 0. - C. 55-60.
- Паршин Ю. І., Паршина М. Ю. Аналіз соціально-економічного розвитку країн в умовах геополітичної напруженості. - C. 61-68.
- Тимошенко І. В. Сучасні тенденції розвитку світового ринку високих технологій. - C. 69-78.
- Ющенко Н. К. Міжнародні організації як регулятор міжнародних відносин в умовах стохастичності сучасного глобалізованого світу. - C. 79-84.
- Яровенко Т. С., Сергета Г. В. Проблеми функціонування світової валютної системи. - C. 85-90.
- Біла І. С., Насікан Н. І. Деструкція системи управління сучасним бізнес-середовищем. - C. 91-96.
- Гайда Ю. І., Длугопольський О. В., Мельник О. І. Взаємозв’язок рівня економічної складності, екологічних податків та екологічної ситуації в країнах світу: результати емпіричної розвідки. - C. 97-105.
- Гальків Л. І., Виклюк М. І., Петлін І. В. Малий бізнес: маркери кадрового менеджменту та статистики небезпек. - C. 106-112.
- Гноєвий В. Г., Татарінов В. С., Бондар В. П. Фактори підвищення функціональної значущості національного фондового ринку. - C. 113-118.
- Грінка Т. І. Вплив держави на формування конкурентного корпоративного сектору в Україні. - C. 119-125.
- Орджи Леонард Чибузор Факторна модель конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції. - C. 126-130.
- Пуртов В. Ф., Таран Д. О. Інноваційні підходи до управління персоналом в банківському секторі економіки. - C. 131-138.
- Суханова А. В. Зовнішня торгівля України товарами та послугами. - C. 139-146.
- Бєлікова М. В., Корнієнко О. М., Зінченко Т. О. Діловодство в туризмі: аналіз документального процесу взаємодій туристичного агентства з туроператорами та клієнтами. - C. 147-154.
- Бінерт О. В., Балаш Л. Я., Кулина С. Б. Необхідність застосування сучасних методів управління в освітній сфері. - C. 155-159.
- Бугріменко Р. М. Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі. - C. 160-165.
- Вараксіна О. В., Воронько-Невіднича Т. В., Барабаш К. Г. Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами. - C. 166-171.
- Воронка О. З. Механізм забезпечення кадрової безпеки підприємств високотехнологічного сектору економіки. - C. 172-179.
- Герасименко О. О., Бровченко В. Є. Інноваційні підходи в оцінюванні персоналу банківських установ. - C. 180-187.
- Гузар У. Є., Завидівська О. І., Кулик О. М. Особливості формування корпоративної культури підприємств готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах. - C. 188-194.
- Драган О. І., Бергер А. Д. Практичні аспекти удосконалення екологічного менеджменту на підприємствах. - C. 195-201.
- Євтушенко Г. В., Кравченко А. Г. Дослідження та прогнозування показників фінансової та соціально-економічної активності. - C. 202-208.
- Закревська Л. М. Лізинг як альтернативне джерело оновлення матеріально-технічної бази підприємств харчової промисловості України. - C. 209-215.
- Коваленко-Марченкова Є. В., Бучек Ю. М. ОВДП як інструмент управління вартістю підприємства. - C. 216-220.
- Коптєва Г. М. Класифікація підходів до оцінки економічної безпеки підприємства. - C. 221-229.
- Кравченко М. В. Шляхи удосконалення управління фінансово-економічною безпекою підприємств аграрного сектору. - C. 230-234.
- Кривда О. В., Очеретяна О. В. Аналіз та методика управління ризиками на підприємствах деревообробної промисловості. - C. 235-240.
- Малюга Л. М., Загороднюк О. В. Конкурентоспроможність підприємств ресторанного бізнесу. - C. 241-245.
- Марченко В. М., Місяйло О. В. Напрями підвищення економічної ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств. - C. 246-251.
- Мельник А. О., Захарова Ю. І. Аналіз методів оцінки фінансового стану підприємства. - C. 252-257.
- Палига Є. М., Лазановський П. П. Методологія процесу моніторингу підприємницької діяльності видавництва. - C. 258-266.
- Приймак В. М., Муравська В. О. Особливості створення та розвитку стартапів сфери послуг: догляд за дитиною. - C. 267-275.
- Сахно І. В. Ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства. - C. 276-280.
- Седляр М. О. Проблеми нормування праці в умовах становлення постіндустріального суспільства. - C. 281-286.
- Сікєтіна Н. Г. Теоретичний базис формування системи адаптації промислового підприємства до умов мінливого конкурентного середовища. - C. 287-291.
- Танасійчук А. М., Шуневич В. А. Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні. - C. 292-298.
- Хитрова О. А. Інформаційні системи як складник управління підприємствами готельного бізнесу в умовах конкуренції. - C. 299-303.
- Чайка І. П. Корпоративна культура як складник маркетингу закладу вищої освіти. - C. 304-309.
- Шестакова А. В. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на стан розвитку персоналу аграрних підприємств. - C. 310-314.
- Дідківська О. Г. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення сталого розвитку в Україні. - C. 315-322.
- Матвєєва Ю. Т., Опанасюк Ю. А., Лісовська Д. В. Драйвери та бар’єри трудової активності населення. - C. 323-334.
- Якимова Н. С., Марценюк О. В. Дослідження факторів впливу на поведінкові моделі роботодавців в умовах формування сприятливого середовища для ведення бізнесу. - C. 335-339.
- Гаркуша С. А. Оподаткування діяльності в соціальних мережах. - C. 340-345.
- Глухова В. І., Скрабут А. М. Аналіз дохідної та видаткової частини бюджету пенсійного фонду України. - C. 346-352.
- Гнип Н. О., Мінюкова Є. Р. Оцінка ефективності використання ресурсів АТ "Мегабанк". - C. 353-361.
- Ємельянова Л. О. Структура фондового ринку України протягом 2006–2018 років. - C. 362-367.
- Коваленко В. В. Фінансові інновації у небанківському секторі: основні тенденції та перспективи розвитку. - C. 368-374.
- Козій Н. С. Основні характеристики стану міжбанківського ринку в Україні. - C. 375-383.
- Кравченко Т. Д., Тигранян В. С. Фінансова підтримка банками реального сектору економіки як запорука економічного зростання країни. - C. 384-391.
- Мацедонська Н. В., Штефан Л. Б. Особливості функціонування фондів соціального страхування в країнах світу. - C. 392-398.
- Хома І. Б., Садовник С. С. Вирішення проблеми залучення довгострокових вкладів фізичних осіб у зв’язку із введенням нового нормативу банківської ліквідності NSFR. - C. 399-403.
- Островерха Р. Е. Бухгалтерський облік як фінансовий центр управлінської інформаційної системи підприємства. - C. 404-411.
- Панасюк В. М. Сучасний інструментарій інформаційного забезпечення: обліковий та управлінський аспект. - C. 412-417.
- Трачова Д. М., Левченко О. П., Сахно Л. А. Обліково- інформаційний базис інфраструктурної підтримки ефективної амортизаційної політики. - C. 418-425.
- Фальченко О. О., Побережна Н. М., Юр’єва І. А. Особливості класифікації доходів торговельних підприємств. - C. 426-429.
- Задорожня Т. М., Параниця Н. В., Шостак А. С. Економіко-математичні моделі оцінки ефективності зовнішньоекономічної діяльності. - C. 430-435.
- Зомчак Л. М., Ракова А. С. U-MIDAS-модель прогнозування ВВП України на даних змішаної частоти. - C. 436-441.
- Наумова М. А., Статкевич К. О. Купівельна активність споживачів: дослідження і аналіз факторів впливу (на прикладі ПАТ "Володарка"). - C. 442-447.
- Пернарівський О. В., Пернарівська О. О. Формування математичних умінь та навичок як складника фінансової грамотності населення. - C. 448-453.
- Вихідні відомості.
| 2020 | | Вип. 2 (25)
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|