Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Євсейцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Євсейцева О. С. 
Аналіз ринку лакофарбової продукції України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, М. В. Гришко. // Технології та дизайн. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Євсейцева О. С. 
Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Добробог Г. В. 
Важливість цінової політики в сучасній економіці [Електронний ресурс] / Г. В. Добробог, О. С. Євсейцева. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кравець О. О. 
Особливості національного брендингу [Електронний ресурс] / О. О. Кравець, О. С. Євсейцева, К. К. Писанець. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Євсейцева О. С. 
Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 10. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_10_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Євсейцева О. С. 
Аналіз ринку роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, О. С. Кухар // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 11. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_11_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Євсейцева О. С. 
Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2016. - № 5. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.051 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Євсейцева О. С. 
Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2017. - № 3. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Євсейцева О. С. 
Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава. - 2017. - № 4. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Євсейцева О. С. 
Аналіз медійного ринку України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Г. М. Собцева. // Ефективна економіка. - 2016. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_5_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Геселева Н. В. 
Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Н. В. Геселева, О. C. Євсейцева, М. І. Ларькіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2015_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Євсейцева О. С. 
Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська. // Ефективна економіка. - 2017. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Євсейцева О. С. 
Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник, П. С. Волковинська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.169 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Євсейцева О. С. 
Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.152 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Євсейцева О. С. 
Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 926.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Євсейцева О. С. 
Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_5_13
Предмет дослідження - аналіз методів здійснення планування, проведення і обробки результатів маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти ефективного стимулювання продажів в сфері роздрібної торгівлі дитячими товарами: підходи до використання різних методів стимулювання збуту, побудову мотиваційних програм для торгового персоналу. Проведено дослідження характерних особливостей стимулювання продажів на ринку дитячих товарів та виявлено основні характеристики та вагомі чинники привабливості товарів для дітей. Проведено аналіз системи стимулювання продажів, в результаті якого запропоновано заходи активізації збутової діяльності. Висвітлено суть стимулювання політики збуту, оскільки вона є невід'ємною складовою для створення умов для ефективного ведення господарської діяльності підприємств. Крім того проведено аналіз основних задач та позитивних складових заходів, які застосовують з метою стимулювання збуту. У даному матеріалі описуються заходи, націлені на допомогу у процесі створення маркетингової діяльності підприємств, а також напрямки стимулювання продажів, залежно від тих, на кого воно спрямоване. На сьогоднішній день, коли головними є інтереси покупців, у сфері реалізації збутової політики підсилюється конкуренція у боротьбі за сфери розподілу, тоді для того, щоб перемогти опонентів у жорсткій конкуренції при реалізації товарної політики, необхідно зважати на існуючі передумови ефективного представлення компаній на ринках збуту. Організація продажів є фінальним етапом виробництва, постачання, посередництва, логістики та безпосередньо продажів, а роль і значення цієї функції є вирішальними для досягнення успіху та здобуття стійкої позиції на ринку. Запроаналізовано теоретичні засади організації збутової політики, проведено аналіз взаємного впливу діяльності виробників та посередників товарів з метою ефективного просування продукції на ринку, надані пропозиції щодо покращання діяльності у сфері стимулювання продажів. Досліджено основні елементи побудови результативної діяльності щодо стимулювання збуту з боку запровадження відповідних механізмів та оцінювання результатів впровадження цієї діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 82.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського