Пошуковий запит: (<.>A=Євсейцева О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Євсейцева О. С. Аналіз ринку лакофарбової продукції України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, М. В. Гришко. // Технології та дизайн. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_16
|
2. |
Євсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12
|
3. |
Добробог Г. В. Важливість цінової політики в сучасній економіці [Електронний ресурс] / Г. В. Добробог, О. С. Євсейцева. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17
|
4. |
Кравець О. О. Особливості національного брендингу [Електронний ресурс] / О. О. Кравець, О. С. Євсейцева, К. К. Писанець. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_19
|
5. |
Євсейцева О. С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 10. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_10_8
|
6. |
Євсейцева О. С. Аналіз ринку роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, О. С. Кухар // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 11. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_11_12
|
7. |
Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2016. - № 5. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_5_22
|
8. |
Євсейцева О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2017. - № 3. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_3_17
|
9. |
Євсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава. - 2017. - № 4. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_4_12
|
10. |
Євсейцева О. С. Аналіз медійного ринку України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Г. М. Собцева. // Ефективна економіка. - 2016. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_5_45
|
11. |
Геселева Н. В. Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / Н. В. Геселева, О. C. Євсейцева, М. І. Ларькіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 5. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2015_5_13
|
12. |
Євсейцева О. С. Public relation як система формування іміджу вузу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, І. В. Лучанська. // Ефективна економіка. - 2017. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_3_37
|
13. |
Євсейцева О. С. Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник, П. С. Волковинська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_12_13
|
14. |
Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_12
|
15. |
Євсейцева О. С. Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21
|
16. |
Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_5_13 Предмет дослідження - аналіз методів здійснення планування, проведення і обробки результатів маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти ефективного стимулювання продажів в сфері роздрібної торгівлі дитячими товарами: підходи до використання різних методів стимулювання збуту, побудову мотиваційних програм для торгового персоналу. Проведено дослідження характерних особливостей стимулювання продажів на ринку дитячих товарів та виявлено основні характеристики та вагомі чинники привабливості товарів для дітей. Проведено аналіз системи стимулювання продажів, в результаті якого запропоновано заходи активізації збутової діяльності. Висвітлено суть стимулювання політики збуту, оскільки вона є невід'ємною складовою для створення умов для ефективного ведення господарської діяльності підприємств. Крім того проведено аналіз основних задач та позитивних складових заходів, які застосовують з метою стимулювання збуту. У даному матеріалі описуються заходи, націлені на допомогу у процесі створення маркетингової діяльності підприємств, а також напрямки стимулювання продажів, залежно від тих, на кого воно спрямоване. На сьогоднішній день, коли головними є інтереси покупців, у сфері реалізації збутової політики підсилюється конкуренція у боротьбі за сфери розподілу, тоді для того, щоб перемогти опонентів у жорсткій конкуренції при реалізації товарної політики, необхідно зважати на існуючі передумови ефективного представлення компаній на ринках збуту. Організація продажів є фінальним етапом виробництва, постачання, посередництва, логістики та безпосередньо продажів, а роль і значення цієї функції є вирішальними для досягнення успіху та здобуття стійкої позиції на ринку. Запроаналізовано теоретичні засади організації збутової політики, проведено аналіз взаємного впливу діяльності виробників та посередників товарів з метою ефективного просування продукції на ринку, надані пропозиції щодо покращання діяльності у сфері стимулювання продажів. Досліджено основні елементи побудови результативної діяльності щодо стимулювання збуту з боку запровадження відповідних механізмів та оцінювання результатів впровадження цієї діяльності.
|