Пошуковий запит: (<.>A=Євсюков О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Євсюков О. П. Формування принципів державного управління у сфері цивільного захисту [Електронний ресурс] / О. П. Євсюков // Право та державне управління. - 2013. - № 1. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdu_2013_1_31
|
2. |
Євсюков О. П. Реформування системи підготовки фахівців державної служби цивільного захисту відповідно до нових освітніх стандартів [Електронний ресурс] / О. П. Євсюков. // Державне будівництво. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2012_2_35
|
3. |
Євсюков О. Визначення значущості інновації в освіті (теоретичний аспект) [Електронний ресурс] / О. Євсюков, С. Телегіна // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_25 Здійснено теоретичний аналіз інновації з філософської та педагогічної точок зору науковців та її значущості в освіті. Визначено роль інновації в здійсненні педагогічного процесу на основі існуючих традицій. Підкреслено, що основою інноваційних розробок в освіті виступає необхідність гуманізації освіти і орієнтації на збереження ідентичності людини. Наведено складові творчої мисле діяльної форми інновацій. Аргументовано, що педагогічні інновації забезпечують більш якісну й ефективну адаптацію та реалізацію здібностей людини в усіх сферах життєдіяльності: суспільній, професійній, культурній, побутовій, формують умови для самоосвіти, самовиховання, саморозвитку особи майбутнього спеціаліста. Осуществлен теоретический анализ инновации с философской и педагогической точек зрения ученых и ее значимости в образовании. Определена роль инновации в осуществлении педагогического процесса на основе существующих традиций. Подчеркнуто, что основой инновационных разработок в образовании выступает необходимость гуманизации образования и ориентации на сохранение идентичности человека. Приведены составляющие творческой мыследеятельной формы инноваций. Аргументировано, что педагогические инновации обеспечивают более качественную и эффективную адаптацию и реализацию способностей человека во всех сферах жизнедеятельности: общественной, профессиональной, культурной, бытовой, формируют условия для самообразования, самовоспитания, саморазвития личности будущего специалиста. Performed a theoretical analysis of innovation from a philosophical and pedagogical point of view of scientists , and its importance in education. Defined the role of innovation in the implementation of educational process on the basis of existing traditions. Underlined that the basis of innovations in education advocates need humanization of education and orientation to preserve human identity. Given components of creative thinking activity forms of innovation. Argued that pedagogical innovations provide better and more effective adaptation and implementation of human capabilities in all spheres of life: social, professional, cultural, consumer, creating conditions for self-education, self-development of the future specialist.
|
4. |
Євсюков О. Ф. Модернізація професійно-педагогічної підготовки викладачів вищих аграрних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_21 Зазначено, що сучасна парадигма вищої освіти висуває об’єктивну потребу в спеціальній підготовці викладацьких кадрів, особливо викладачів аграрних ВНЗ, працюючих в суспільстві на випередження. Проаналізовано сучасний стан професійно-педагогічної підготовки викладачів аграрних ВНЗ. Визначено психолого-педагогічні проблеми їх підготовки та запропоновано шляхи модернізації через створення моделі професійно-педагогічної компетентності.Указано на то, что современная парадигма высшего образования выдвигает объективную потребность в специальной подготовке преподавательских кадров, особенно преподавателей аграрных ВУЗ, работающих в обществе на опережение. Проанализировано современное состояние профессионально-педагогической подготовки преподавателей аграрных ВУЗ. Определены психолого-педагогические проблемы их подготовки и предложены пути модернизации через создание модели профессионально-педагогической компетентности.The paper analyses the current state of professional and pedagogical preparation high school teacher, the psycho-pedagogical problems his training and ways of modernization on the basis of a model professional and pedagogical competence are suggested.
|
5. |
Євсюков О. Процес формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів як фактор успішності професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 159-164 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__25
|
6. |
Євсюков О. Процес формування професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__26
|
7. |
Євсюков О. Підготовка майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу до педагогічного мислення [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_25
|
8. |
Євсюков О. Ф. Позааудиторна робота у розвитку творчої самостійності магістрантів [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_10
|
9. |
Євсюков О. Ф. Змістовні аспекти організації факультативів у магістратурі "Педагогіка вищої школи" [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_28
|
10. |
Євсюков О. Провідні принципи формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__23
|
11. |
Нікітюк О. Б. Креативність як невід’ємний компонент інтелектуального розвитку творчої особистості в процесі навчання у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. Б. Нікітюк, О. Ф. Євсюков // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_4_55
|
12. |
Євсюков О. Ф. Тренінговий метод формування управлінської компетентності у курсантів ВВНЗ [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков, О. Б. Нікітюк // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 3. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_3_47 Розглянуто тренінговий метод формування управлінської компетентності у курсантів ВВНЗ в процесі навчання.
|
13. |
Євсюков О. Можливості проблемного навчання у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів аграрних вишів [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_25
|
14. |
Євсюков О. Проектування інтелектуального середовища майбутніми викладачами вищих аграрних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 10. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_10_8
|
15. |
Євсюков О. Ф. Дидактична ефективність інформаційних технологій при формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_33
|
16. |
Євсюков О. Який банер продає, а який просуває [Електронний ресурс] / О. Євсюков // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 25-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_1_8
|
17. |
Євсюков О. П. Когнітивні технології управління інноваціями знань в освітніх проектах формування кібер-рятувальника [Електронний ресурс] / О. П. Євсюков, Ю. П. Рак, О. Ю. Рак // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_8_13
|
18. |
Євсюков О. П. Особливості першого враження про психолога ДСНС у постраждалих від надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / О. П. Євсюков // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(2). - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(2)__15
|
19. |
Євсюков О. Ф. Комунікативна складова професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Ф. Євсюков // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_6
|
20. |
Євсюков О. П. Шляхи підвищення якості освіти [Електронний ресурс] / О. П. Євсюков. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2013. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2013_11_9
|
| |