Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ілляшенко С. М. Державна інвестиційна політика України в посткризовий період [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - Вип. 36. - С. 358-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pprbsu_2012_36_45
|
2. |
Ілляшенко С. М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_19 Викладено результати досліджень, які обгрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції й технологій її виробництва. Одержані результати можуть бути використані для оцінювання ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.
|
3. |
Ілляшенко С. М. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_9
|
4. |
Ілляшенко С. М. Дослідження ставлення населення м. Сум до екологічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. М. Гайтина, Т. В. Кириченко, М. В. Рибалка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_29
|
5. |
Ілляшенко С. М. Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 229-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_25
|
6. |
Ілляшенко С. М. "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, В. О. Щербаченко // Економіка України. - 2013. - № 8. - С. 33–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_8_4 Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.
|
7. |
Ілляшенко С. М. Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінки [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_19
|
8. |
Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 13-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_3
|
9. |
Шипуліна Ю. С. Розвиток теоретико-методологічних засад переходу підприємства на інноваційний шлях розвитку [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__16
|
10. |
Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__10
|
11. |
Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, М. В. Ахрамеєва, Т. Є. Іванова // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - № 3. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2013_3_13 Викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Одержані результати можна використовувати для цілеспрямованого формування та розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
|
12. |
Ілляшенко С. М. Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_19 Запропоновано авторське визначення поняття "екологічно-орієнтована інноваційна культура", виконано систематизацію основних механізмів її формування та розвитку. Окреслено коло основних проблем формування екологічно-орієнтованої інноваційної культури та запропоновано рекомендації щодо їх розв'язання. Запропоновано підхід до визначення шансів екологічних інновацій на ринковий успіх залежно від стану складових інноваційної культури організації.
|
13. |
Ілляшенко С. М. Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 4. - С. 271-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_36
|
14. |
Ілляшенко С. М. Інвестиційна політика держави як інструмент економічного розвитку країни [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_45
|
15. |
Ілляшенко С. М. Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 3-4(1). - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4(1)__9
|
16. |
Ілляшенко С. М. Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, А. О. Дериколенко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_39 Мета роботи - виконання порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства.
|
17. |
Ілляшенко С. М. Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Mechanism of Economic Regulation. - 2014. - № 3. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2014_3_10
|
18. |
Ілляшенко С. М. Шляхи комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності на машинобудівних підприємствах та протидії контрафакту [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, П. А. Орлов, В. М. Гриньова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_18
|
19. |
Ілляшенко С. М. Ключові чинники успіху управлінського консультування [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко. // Ефективна економіка. - 2011. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_12_64
|
20. |
Ілляшенко С. М. Інструменти та методи просування продукції в Іnternet: аналітичний огляд [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_4
|
| |