Пошуковий запит: (<.>A=Ілясова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Ілясова Ю. В. Порівняльні переваги української харчової промисловості в євроінтеграційному просторі [Електронний ресурс] / Ю. В. Ілясова, М.І. Пучкова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2013. - Вип. 113(2). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2013_113(2)__13
|
2. |
Ілясова Ю. Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів: Європейський досвід [Електронний ресурс] / Ю. Ілясова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7(4). - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2017_7(4)__24
|
3. |
Ілясова Ю. Особливості формування деонтологічної компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. Ілясова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 2. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_2_32
|
4. |
Ілясова Ю. С. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах [Електронний ресурс] / Ю. С. Ілясова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_2_18
|
5. |
Ілясова Ю. С. Застосування ІКТ у професійній підготовці майбутніх молодших медичних спеціалістів під час вивчення фахових дисциплін психіатричного профілю [Електронний ресурс] / Ю. С. Ілясова // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 3. - С. 46-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_3_6 Проаналізовано поняття "інформаційно-комунікаційні технології" (ІКТ). Висвітлено переваги та недоліки використання ІКТ у освітньому процесі. Наголошено на важливості та необхідності впровадження в українську медичну освіту ІКТ. Проаналізовано поняття "ментальні карти". Показано застосування ментальних карт та онлайн сервісу LearningApps у процесі професійної підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів під час вивчення дисциплін психіатричного профілю, зокрема "Психіатрія та наркологія", "Медсестринство в психіатрії та наркології" та "Неврологія і психіатрія". Розглянуто особливості організації та проведення підсумкових занять з вказаних дисциплін. Продемонстрована структура підсумкового заняття, яка представлена у вигляді сучасного інноваційного засобу і ментальної карти. Представлено методику проведення підсумкового заняття, де студенти працюють на інтерактивній дошці та за комп'ютером, виконуючи завдання, які показані в структурі ментальної карти: розв'язують ситуаційні завдання, тести, кросворди, ігрові онлайн вправи і демонструють практичні навички. Наголошено, що використання цієї методики в осівтньому процесі зможе підвищити якість професійної підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів. Зроблено висновок про те, що ІКТ є основними інструментами модернізації медичної освіти та економічного зростання нашого суспільства.
|
6. |
Ілясова Ю. Модель професійної підготовки майбутніх молодших медичних спеціалістів у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. Ілясова // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 3. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_3_21
|
7. |
Шевченко Л. С. Використання інноваційних інтернет-технологій у медичних коледжах [Електронний ресурс] / Л. С. Шевченко, Ю. С. Ілясова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 54. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_36
|
8. |
Ілясова Ю. С. Аналіз закордонного досвіду підготовки медичних молодших спеціалістів [Електронний ресурс] / Ю. С. Ілясова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 48. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_48_11
|
9. |
Ілясова Ю. С. Структура готовності майбутніх молодших медичних спеціалістів до професійної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. С. Ілясова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_36
|