Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Альошин Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Альошин Г. В. Метод оптимізації автоматизованої системи управління дорожнім рухом за умовним критерієм надійності [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, А. І. Левтеров, А. М. Ярута // Наукові нотатки. - 2012. - Вип. 37. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2012_37_3
| 2. |
Альошин Г. В. Синтез реальних систем синхронізації PDH за умовним критерієм перешкодостійкості [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, А. В. Сербін // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2011. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2011_2_24 Розглянуто метод синтезу реальних систем синхронізації на множині технічних параметрів за умовним критерієм якості. Метод, який запропоновано, дозволяє спростити алгоритм синтезу, підвищити оперативність, діапазон варіацій показників та достовірність у реалізації систем.
| 3. |
Альошин Г. В. Вплив похибки фазової синхронізації на якість ФАПЧ з синхронним детектором та схемою АРП [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, Д. О. Бойко // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2011. - № 2. - С. 91-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2011_2_25 Одержано залежності щільності розподілу та числові моменти ймовірності відносної амплітуди сигналу від флуктуаційної складової похибки ФАПЧ та оцінки взаємного впливу цієї похибки на нестабільність амплітуди сигналу на виході синхронного детектору.
| 4. |
Альошин Г. В. Техніко-економічні характеристики приймально-передавального модуля системи зв’язку [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, І. В. Замковець // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2013. - № 6. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2013_6_5
| 5. |
Альошин Г. В. Підвищення пропускної спроможності вулиць міста [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, В. В. Посохов // Системи озброєння і військова техніка. - 2016. - № 4. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2016_4_26 Запропоновано метод підвищення якості системи моніторингу транспортних засобів (ТЗ) і потоків для автоматизованої системи управління, яка здатна підвищити пропускну спроможність вулиць міста. Метод дозволив здійснювати моніторинг параметрів руху ТЗ з будь-якого місця у складних дорожніх умовах, де дороги непрямі. Розроблено структурну схему пристрою для моніторингу транспортних потоків. Викладено принцип дії та застосування пристрою, який використовує допплерівський вимірювач радіальної швидкості ТЗ та принципово новий вимірювач тангенціальної швидкості. Пристрій випромінює два лазерних сигнали на несучих частотах, що "підкрашені" частотами міжмодових биттів, які у фотоприймачі перетворюються два радіосигнали, різниця довжини яких і дозволяє визначити тангенціальну швидкість одиночних та групових кластерів ТЗ.
| 6. |
Альошин Г. В. Проблеми створення багатофункціональної лазерної системи контролю і управління літальним апаратом [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, В. В. Посохов // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 2. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_2_3 Запропоновано селекцію подовжніх мод лазера-передавача для багатофункціональної лазерної системи контролю і управління літальним апаратом (ЛА) та їх використання для суміщення інформаційних і шести вимірювальних каналів, які забезпечують високу точність вимірювання параметрів руху (ВПР) ЛА за рахунок взаємозв'язку параметрів, що вимірюються, нових принципів використання високої стабільності частот міжмодових биттів (МБ) лазерного випромінювання (ЛВ), частотно-часового методу (ЧЧМ) вимірювання, методів "підкрашування" різними частотами МБ і сканування динамічними діаграмами спрямованості (ДС) ЛВ.
| 7. |
Альошин Г. В. Головні переваги сепарабельного програмування для багатовимірних задач [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 6. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_6_2
| 8. |
Альошин Г. В. Шляхи збільшення об'ємів передачі інформації в системах супутникового космічного лазерного зв'язку [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, Д. В. Карлов // Аерокосмічні технології. - 2017. - № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aertech_2017_1_14
| 9. |
Альошин Г. В. Ефективність лазерних інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, В. В. Посохов, С. І. Клівець // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2018. - № 2. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2018_2_9 Розглянуто існуючі проблеми глобального синтезу лазерних інформаційно-вимірювальних систем на множені структур, сигналів і технічних параметрів. Показано, що структурний і сигнальний синтез лазерних систем носитьевристичний характер, а параметричний синтез - об'єктивніший. Обгрунтовані шляхи постановки і рішення задач оптимізації інформаційних і вимірювальних лазерних систем. Запропоновано новий сепарабельний метод параметричного синтезу лазерних інформаційно-вимірювальних систем і алгоритми для його вирішення. Результат рішення дозволяє використовувати його в якості "кривих обміну". Запропоновано метод зшивання результатів локальних задач оптимізації. Запропоновано метод перетворення нечіткої множені вартості у випадкову величину. Запропоновано спосіб використання "кривих обміну" для підвищення достовірності евристичного структурного або сигнального синтезу.
| 10. |
Альошин Г. В. Вплив каналу синхронізації на завадостійкість цифрової системи передачі [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_1_2
| 11. |
Альошин Г. В. Системний аналіз біонічної нейромережі контрастування сигналів [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_3_2
| 12. |
Альошин Г. В. Використання методу сепарабельного програмування для рішення багатомірних задач [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, В. С. Кітов, Р. М. Олійник, С. В. Цілина, Ю. М. Живець // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. - 2019. - Вип. 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/swsrdi_2019_1_4
| 13. |
Альошин Г. В. Метод оптимального синтезу інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, В. П. Бабенко, В. Л. Топчій, Р. М. Олійник // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. - 2019. - Вип. 2. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/swsrdi_2019_2_4
| 14. |
Альошин Г. В. Входженння у зв’язок інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 2. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_2_4
| 15. |
Альошин Г. В. Параметричний та структурний оптимальний синтез багатошкальних радіотехнічних інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев, Г. В. Акулінін, С. І. Клівець // Системи обробки інформації. - 2020. - Вип. 2. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2020_2_15 Розглянуто існуючі методи вимірювання радіоелектронних вимірювачів (вимірювальних і інформаційного каналів радіотехнічних систем (РТС)): дискримінаторні (функціональні), панорамні (пошукові), багатоканальні, багатошкальні, багатоетапні та комбіновані. Дискримінаторний (функціональний) метод вимірювання найпростіший в реалізації, але, згідно кривої обміну, його точність суперечить великому діапазону вимірювань. Тому, з'являються інші ефективніші методи. З аналізу отриманих кривих обміну дискримінаторних вимірювачів можна стверджувати, що найменша дисперсія погрішності може бути при малому апріорному діапазоні вимірювань і при малій смузі пропускання. Тобто, при фазових методах вимірювань, при гармонійних сигналах шкали, які перекривають увесь діапазон. А найбільша точність вимірювань - досягається на найбільшій частоті за рахунок крутизни сигналу фазових детекторів. Отже, фазові багатошкальні вимірювачі мають істотну перевагу в економії енергії сигналу. Відмічено, що кожний вимірювач (канал системи) реалізує свій метод вимірювання, відповідає своєму принципу дії та будується на множинах параметрів, сигналів і труктур. Показано можливість постановки і рішення задач оптимізації багатошкальних радіотехнічних інформаційно-вимірювальних систем (РТІВС) за критерієм максимуму точності вимірювань різних типів систем (каналів) при обмеженнях на параметри і вартість, а також синтез їх вимірювальної структури і сигналів на трьох множинах (параметрів, сигналів і структур). Акцентовано увагу на те, що введення показника вартості дозволяє, передусім, класифікувати, згідно з кривими обміну, усі багатошкальні РТІВС на допустимі, раціональні і оптимальні, що спрощує їх проектування та вперше є основою для оцінки їх реалізації. Представлено методи щодо одержання кривих обміну якостей радіоелектронних вимірювачів. Одержані аналітичні вирази для вибору методу вимірювання, структури і параметрів радіоелектронних вимірювачів (каналів) для РТІВС з панорамним, багатоканальним, багатоетапним і багатошкальним методами вимірювання з одночасними шкалами, або з послідовними в часі шкалами.Розглянуто існуючі методи вимірювання радіоелектронних вимірювачів (вимірювальних і інформаційного каналів радіотехнічних систем (РТС)): дискримінаторні (функціональні), панорамні (пошукові), багатоканальні, багатошкальні, багатоетапні та комбіновані. Дискримінаторний (функціональний) метод вимірювання найпростіший в реалізації, але, згідно кривої обміну, його точність суперечить великому діапазону вимірювань. Тому, з'являються інші ефективніші методи. З аналізу отриманих кривих обміну дискримінаторних вимірювачів можна стверджувати, що найменша дисперсія погрішності може бути при малому апріорному діапазоні вимірювань і при малій смузі пропускання. Тобто, при фазових методах вимірювань, при гармонійних сигналах шкали, які перекривають увесь діапазон. А найбільша точність вимірювань - досягається на найбільшій частоті за рахунок крутизни сигналу фазових детекторів. Отже, фазові багатошкальні вимірювачі мають істотну перевагу в економії енергії сигналу. Відмічено, що кожний вимірювач (канал системи) реалізує свій метод вимірювання, відповідає своєму принципу дії та будується на множинах параметрів, сигналів і труктур. Показано можливість постановки і рішення задач оптимізації багатошкальних радіотехнічних інформаційно-вимірювальних систем (РТІВС) за критерієм максимуму точності вимірювань різних типів систем (каналів) при обмеженнях на параметри і вартість, а також синтез їх вимірювальної структури і сигналів на трьох множинах (параметрів, сигналів і структур). Акцентовано увагу на те, що введення показника вартості дозволяє, передусім, класифікувати, згідно з кривими обміну, усі багатошкальні РТІВС на допустимі, раціональні і оптимальні, що спрощує їх проектування та вперше є основою для оцінки їх реалізації. Представлено методи щодо одержання кривих обміну якостей радіоелектронних вимірювачів. Одержані аналітичні вирази для вибору методу вимірювання, структури і параметрів радіоелектронних вимірювачів (каналів) для РТІВС з панорамним, багатоканальним, багатоетапним і багатошкальним методами вимірювання з одночасними шкалами, або з послідовними в часі шкалами.
| 16. |
Альошин Г. В. Ефективність сепарабельного програмування в задачах оптимізації інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2021. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2021_1_2
| 17. |
Альошин Г. В. Проблема розрішення цілей [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3(дод.). - С. 5-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3(dod
| 18. |
Альошин Г. В. Шляхи розвитку теорії систем автоматичного керування [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, С. В. Панченко, С. І. Приходько // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 4(дод.). - С. 2-3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2017_4(dod
| 19. |
Альошин Г. В. Ефективність функціоналу правдоподібності за Bудвордом [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 4(дод.). - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_4(dod
| 20. |
Альошин Г. В. Проблеми оптимізації лазерних інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / Г. В. Альошин, О. В. Коломійцев // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 4(дод.). - С. 36-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_4(dod
| | |
|
|