Пошуковий запит: (<.>A=Артюшина М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Артюшина М. В. Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_7 Розглянуто проблему необхідності оновлення навчальних технологій у ВНЗ. Показано можливість використання технології формування критичного мислення на лекціях. Окреслено зміст цієї технології, що складається з трьох стадій: виклику, осмислення та рефлексії. Визначено поняття критично-аналітичної лекції. Розкрито її етапи та завдання кожного етапу. Складено перелік методів і прийомів, що можуть використовуватись на різних стадіях проведення критично-аналітичної лекції. Показано проблеми та перешкоди у запровадженні технології формування критичного мислення на лекціях. Описано відгуки студентів щодо ефективності використання цієї технології у реальному навчальному процесі.Рассмотрены проблемы необходимости обновления учебных технологий в ВУЗ. Показана возможность использования технологии формирования критического мышления на лекциях. Определено содержание этой технологии, которое состоит из трех стадий: вызова, осмысления и рефлексии. Дано определение понятия критически-аналитической лекции. Раскрыты ее этапы и задачи каждого этапа. Составлен перечень методов и приемов, которые могут использоваться на разных стадиях проведения критически-аналитической лекции. Показаны проблемы и препятствия во внедрении технологии формирования критического мышления на лекциях. Приведены отзывы студентов об эффективности использования этой технологии в реальном учебном процессе.The article is dedicated to the problem of necessity to update teaching technologies at the university. The possibility of using technology of critical thinking formation at the lectures is shown. The content of this technology, which consists of three phases is determined: call, reflection and introspection. The definition of the concept of a critical-analytical lecture is given. Its stages and tasks of each stage are revealed. The list of methods and techniques that can be used at different stages of the critical-analytical lecture is made.
|
2. |
Артюшина М. В. Особистісна готовність студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_4
|
3. |
Артюшина М. В. Розвиток готовності до інноваційної діяльності шляхом тренінгових методик навчання [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 5. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_5_4
|
4. |
Артюшина М. В. Методи і прийоми мотивування і стимулювання навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_7
|
5. |
Артюшина М. В. Інноваційність суб’єктів навчання та їхнє ставлення до змін в умовах модернізації вищої освіти України [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(1). - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(1)__5
|
6. |
Артюшина М. В. Інноваційно-зорієнтований підхід до професійного навчання майбутніх кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 6. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_6_4
|
7. |
Семиченко В. А. Проблема формування готовності студентів і викладачів до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко, М. В. Артюшина // Психологія і особистість. - 2012. - № 2. - С. 54-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2012_2_6
|
8. |
Артюшина М. В. Інноваційна діяльність у професійно-технчній освіті: поняття, підходи, технології [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_24
|
9. |
Артюшина М. Сутність та особливості інноваційно-зорієнтованого підходу у сучасній вищій освіті [Електронний ресурс] / М. Артюшина // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_4 Розглянуто проблему розробки ефективних моделей професійної підготовки у сучасній освіті. Проаналізовано основні складові моделі реалізації інноваційного підходу у вищій професійній підготовці. Доведено необхідність орієнтації професійної освіти на формування інноваційних властивостей особистості майбутніх фахівців. Узагальнено погляди науковців на сутність та особливості інноваційного підходу в освіті.
|
10. |
Артюшина М. В. Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 19. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_19_28
|
11. |
Артюшина М. В. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки [Електронний ресурс] / М. В. Артюшина // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_17_13 Проаналізовано значення інформаційно-цифрової компетентності сучасних педагогів у контексті стратегічних завдань розвитку в Україні інформаційного середовища та реформування системи освіти, підвищення якості підготовки педагогів для системи професійної освіти. Показано, що проблема розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки ще не отримала достатнього наукового обгрунтування. Описано зміст дисциплін інформативного спрямування в освітньо-професійних програмах підготовки педагогів професійного навчання. Розкрито цілі і завдання дисципліни "інформаційні технології в освіти та ТЗН" для розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в галузі економіки. Доведено важливість оволодіння майбутніми педагогами професійного навчання навичками використання сучасних інтернет-ресурсів, створення власних сайтів, блогів, використання хмарних технологій, соціальних мереж у навчанні тощо. Показано зв'язок дисципліни з іншими компонентами освітньо-професійної програми підготовки педагогів. Визначено перелік програмних результатів навчання з дисципліни відповідно до категорій Національної рамки кваліфікацій (знання, уміння, комунікація, автономія). Описано зміст та специфіку дисципліни. Наведено результати опитування студентів щодо оцінювання їх інформаційно-цифрової компетентності та володіння сучасними ІТ. Показано, що електронні засоби займають дуже важливе місце у житті сучасних студентів. Водночас, ці ресурси використовуються переважно для спілкування в соціальних мережах. Потребують розвитку навички використання в навчанні сучасних хмарних технологій, засобів проведення онлайн-опитувань, створення інтерактивних презентацій, сайтів, блогів та ін. Окреслено важливість організації у процесі вивчення дисципліни проектної діяльності з використанням сучасних інформаційних технологій. Така діяльність дає змогу розвинути інформаційно-цифрову компетентність студентів, сформувати комплексні вміння щодо пошуку інформації, комунікації, синхронного та асинхронного спілкування, організації спільної діяльності, обміну інформацією та матеріалами, проведення он-лайн опитувань, створення веб-портфоліо та мультимедійної презентації результатів проекту, розробки електронних освітніх ресурсів як продуктів проектної діяльності.
|
12. |
Артюшина М. Формування психолого-педагогічних компетентностей майбутніх фахівців економічних спеціальностей у процесі ступеневої освіти [Електронний ресурс] / М. Артюшина, Т. Новікова, О. Туз // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - № 4. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2020_4_3
|