Пошуковий запит: (<.>A=Аршава І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Аршава І. О. Концептуальні засади вдосконалення державного управління нотаріатом в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Аршава // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 1. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_1_10 Проаналізовано концептуальні засади державного управління нотаріатом за умов сучасного українського державотворення. Виокремлено тенденції та проблеми розвитку нотаріату як особливого соціального інституту. Запропоновано шляхи вдосконалення системи державного управління нотаріатом за умов переходу до ринкової економіки, інформаційного суспільства й інтеграції українського соціуму в глобальне суспільство планети.
|
2. |
Аршава І. Ф. Сучасний стан дослідження проблеми подолання особистістю складних життєвих ситуацій [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, Я. Р. Амінєва. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_28
|
3. |
Аршава І. Ф. Комп’ютерна діагностика емоційної стійкості людини, яка працює в екстремальних умовах професійної діяльності [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, К. П. Кутовий. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_29
|
4. |
Аршава І. Ф. Обрунтування вибору параметрів імпліцитної діагностики емоційної стійкості при її Комп’ютерному моделюванні [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Педагогіка і психологія. - 2011. - Т. 19, вип. 17. - С. 3-15 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdupp_2011_19_17_3
|
5. |
Аршава І. Ф. Суб’єктивне благополуччя і його індивідуально-психологічні та особистісні кореляти [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, Д. В. Носенко // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Педагогіка і психологія. - 2012. - Т. 20, вип. 18. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdupp_2012_20_18_3
|
6. |
Аршава І. О. Державне управління процесами розвитку в сучасній Україні латинської моделі нотаріату [Електронний ресурс] / І. О. Аршава // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2013. - Вип. 1. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2013_1_18
|
7. |
Аршава І. О. Професіоналізація діяльності нотаріуса в Україні в контексті становлення правової держави [Електронний ресурс] / І. О. Аршава // Право та державне управління. - 2015. - № 4. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdu_2015_4_3
|
8. |
Науменко Л. Ю. Дистанційна освіта для професійного росту лікарів в питаннях медичної етики і психології хворих та людей з інвалідністю [Електронний ресурс] / Л. Ю. Науменко, І. Ф. Аршава, І. С. Борисова, В. М. Березовський, В. В. Лепський // Семейная медицина. - 2017. - № 1. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2017_1_35 Особливості життя, свідомості, сприйняття, функціонування за умов обмежених можливостей формують у хворих та людей з інвалідністю дуже вразливу психіку, яка потребує особливої тактики, запровадження етичних норм і норм деонтології під час спілкування з ними, лікування та проведення медико-соціальної експертизи (МСЕ). У зв'язку з цим лікарі-експерти, реабілітологи, практичні психологи та сімейні лікарі потребують поповнення та вдосконалення знань і вмінь вибирати й ефективно використовувати найбільш раціональний спосіб взаємодії з кожним хворим, людиною з інвалідністю та/або учасником АТО. Високий рівень професійної компетентності лікарів, удосконалення знань морально-етичних і деонтологічних основ спілкування з хворими й особливостей психологічного стану людей з обмеженими можливостями сприятимуть тому, що психологічним підсумком спілкування з лікарем для хворого стане відчуття емоційної зацікавленості, компетентності та моральної задоволеності. Мета дослідження - продемонструвати можливості запровадження елементів дистанційного навчання щодо розв'язання питань етики і деонтології під час спілкування з хворими та людьми з інвалідністю на досвіді кафедр медико-соціальної експертизи і реабілітації ФПО ДЗ "Дніпропетровської медичної академії МОЗ України" та кафедри загальної та медичної психології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара. Досвід використання елементів дистанційної освіти доводить перевагу дистанційних технологій післядипломного навчання. За даними опитування лікарів-експертів, що були залучені до проведення даної форми навчання, перевагами дистанційної форми освіти є: гарантія якості навчання і навчання за місцем мешкання, що надає змогу залучати лікарів з сільської місцевості, де брак кадрів не дозволяє на тривалий час виїжджати на навчання з відривом від роботи; економія фінансових витрат медичних установ і власних коштів лікарів; можливість швидкого реагування щодо запитів практичної медицини через зворотній зв'язок з представниками вищих навчальних закладів. Висновки: педагогічний процес післядипломної освіти лікарів спрямований на виховання конкурентоспроможного фахівця. А це неможливо без залучення інноваційних технологій дистанційної освіти, що наближає лікаря до швидкого одержання нової професійної інформації. Отже, на післядипломному етапі освіти лікаря-фахівця дистанційне навчання повинно стати частиною навчального процесу. Запроваджений метод дистанційного навчання кафедрами МСЕ і реабілітації ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" та загальної та медичної психології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара надав змогу ефективно реагувати на нагальні потреби лікарів щодо психологічних особливостей спілкування з хворими, людьми з інвалідністю та учасниками АТО. Спілкування з хворими, і особливо людьми з інвалідністю, накладає особливі вимоги на сімейного лікаря, фахівців медико-соціальної експертизи, реабілітологів щодо їх професійної підготовки у питаннях дотримання правил етики і деонтології. Удосконалення знань морально-етичних і деонтологічних основ спілкування з хворими та особливостей психологічного стану людей з інвалідністю будуть сприяти безконфліктній атмосфері процесів лікування та відновлення.
|
9. |
Аршава І. Ф. Синдром емоційного(професійного) вигорання у працівників ОВС у контексті специфіки професійної діяльності [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, А. В. Баратинська // Вісник Національного університету оборони України. - 2015. - Вип. 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2015_2_6
|
10. |
Аршава І. Ф. Вплив етнічної ідентичності на формування базових цінностей особистості [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, Я. В. Гузь // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 23. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdups_2017_23_8
|
11. |
Аршава І. О. Формування проактивного інтеракційного підходу до державного управління нотаріатом в умовах суспільних трансформацій [Електронний ресурс] / І. О. Аршава // Право та державне управління. - 2016. - № 2. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdu_2016_2_6
|
12. |
Аршава І. Ф. Соціально-психологічна реабілітація дітей з психофізичними порушеннями засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, В. В. Корнієнко, К. С. Тороп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_37
|
13. |
Аршава І. Ф. Особливості гармонізації "образу-я" підлітків з патологією опорно-рухового апарату [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, В. В. Корнієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2016. - Вип. 32(2). - С. 264-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__48
|
14. |
Аршава І. О. Особливості державного управління нотаріатом у сучасній Україні [Електронний ресурс] / І. О. Аршава // Ефективність державного управління. - 2012. - Вип. 31. - С. 340-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2012_31_45
|
15. |
Аршава І. Ф. Вивчення компонентів Я-концепції та самовідношення у осіб з ризикованою поведінкою [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, А. А. Бунас // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1065, Вип. 52. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1065_52_3
|
16. |
Аршава І. Ф. Особливості зв’язку емоційного інтелекту із саморегуляцією поведінки юних спортсменів [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, К. П. Кутовий, І. О. Аршава // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 3(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_3(1)__3
|
17. |
Рєпина О. Г. Особливості психологічного здоров'я неповнолітніх злочинців [Електронний ресурс] / О. Г. Рєпина, І. О. Аршава, Я. Р. Амінєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 417-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_66
|
18. |
Аршава І. Ф. Психологічна специфіка музиканта-професіонала [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, Ю. М. Новіков, В. Ю. Кутєпова-Бредун // Проблеми сучасної психології. - 2021. - № 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2021_2_3
|
19. |
Аршава І. Ф. Психологічні особливості особистості з проявами професійної деформації [Електронний ресурс] / І. Ф. Аршава, К. П. Кутовий, І. О. Аршава // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2020. - Вип. 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2020_2_8
|
20. |
Антонова О. В. Вплив конфлікту поколінь на розвиток професіоналізму управлінців публічного сектору в умовах сучасного державотворення [Електронний ресурс] / О. В. Антонова, О. С. Петренко, І. О. Аршава // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2021. - Вип. 1. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2021_1_3
|
| |