Пошуковий запит: (<.>A=Бараненко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Бараненко Д. В. Стратегія оптимізації принципів нормотворчої діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Прикарпатський юридичний вісник. - 2019. - Вип. 1(3). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2019_1(3)__3
|
2. |
Бараненко Д. В. До характеристики адміністративно-правового статусу центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Прикарпатський юридичний вісник. - 2020. - Вип. 5. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2020_5_19
|
3. |
Бараненко Д. В. Проблеми та перспективи реалізації електронного урядування в діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Прикарпатський юридичний вісник. - 2020. - Вип. 6. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2020_6_16
|
4. |
Бараненко Д. В. Аналіз сучасних проблем адміністративно-правового регулювання нормотворчої діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Право і суспільство. - 2020. - № 3(2). - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2020_3(2)__8
|
5. |
Бараненко Д. В. Адміністративно - правові аспекти взаємодії центральних органів виконавчої влади і громадянського суспільства [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Право і суспільство. - 2020. - № 6.2(1). - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2020_6
|
6. |
Бараненко Д. В. Принципи діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2020. - Вип. 46. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2020_46_7
|
7. |
Бараненко Д. В. Проблеми адміністративно-правового регулювання процесу надання адміністративних послуг центральними органами виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2020. - Вип. 47(1). - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2020_47(1)__13
|
8. |
Бараненко Д. В. Транспарентність центральних органів виконавчої влади: адміністративно-правовий аспект [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, Г. В. Дідківська // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2020. - Вип. 48. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2020_48_3
|
9. |
Бараненко Д. В. Інститут експропріації як наслідок воєнних дій: історико-правовий аналіз [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, Р. М. Русін // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2023. - Вип. 75(2). - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2023_75(2)__3
|
10. |
Бараненко Д. В. Адміністративний нагляд на споживчому ринку України: теоретико-правові основи [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, О. Ю. Дубинський // Правова позиція. - 2022. - № 3. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2022_3_5
|
11. |
Бараненко Д. В. Воєнні репарації Російської Федерації Україні за екоцид та геноцид: правові реалії та досвід минулого [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, Р. М. Русін // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2023. - Вип. 76(1). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2023_76(1)__3
|
12. |
Бараненко Д. В. Адміністративно-правові засади інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, Г. В. Дідківська // Держава та регіони. Серія : Право. - 2020. - № 3(2). - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2020_3(2)__5 Досліджено адміністративно-правові засади інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади. Підкреслено, що узагальнення теоретичних основ інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади надало змогу уточнити, що його удосконалення має здійснюватися на основі архітектурного підходу до проектування інформаційних систем і поєднання інформаційно-аналітичної діяльності центральних органів виконавчої влади з технологіями e-урядування. Відповідно до даного підходу власне інформаційно-аналітична система центральних органів виконавчої влади характеризується як сукупність технологічних, процедурних, сервісних, користувацьких елементів, що, базуючись на інформаційно-комунікаційних технологіях, використовує комплекс методів збору та обробки інформації із зовнішніх та внутрішніх джерел з метою забезпечення центрального органу виконавчої влади вичерпною інформацією, необхідною для прийняття та реалізації публічно-управлінських рішень і надання адміністративних послуг. Запропоновано визначення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади як особливого виду діяльності, що здійснюється інформаційно-аналітичними підрозділами цих органів на базі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та передбачає збирання, обробку, аналіз інформації з метою отримання даних, які лягають в основу реалізації публічно-управлінських рішень і надання адміністративних послуг. Визначено, що вихідним елементом проектування інформаційно-аналітичної системи центральних органів виконавчої влади та їх інтеграції в інформаційно-аналітичну систему публічного управління є оцінка стану інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади та інформаційної готовності до впровадження окремих модулів або технологій e-урядування в країні. Розвинуто методичні положення щодо оцінки стану інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центральних органів виконавчої влади, які містять групування оціночних показників (показники використання інформаційних технологій підприємствами та населенням, показники стану впровадження систем e-урядування; показники електронної готовності діяльності центральних органів виконавчої влади та інформаційної відкритості; показник рівня використання інформаційно-аналітичних технологій).
|
13. |
Бараненко Д. В. Теоретичні проблеми реалізації адміністративно-правових засад оптимізації системи та діяльності центральних органів виконавчої влади [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Держава та регіони. Серія : Право. - 2020. - № 4(2). - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2020_4(2)__11 Досліджено адміністративно-правові засади оптимізації системи та діяльності центральних органів виконавчої влади і громадянського суспільства. Наголошено, що, незважаючи на вирішення питання нормативно-правового забезпечення, результати оптимізації не завжди збігаються з очікуваними та не є прогнозованими. Констатовано, що причинами є насамперед порушення строків всупереч встановленим вимогам, що негативно впливає як на сам процес оптимізації та функціонування системи центральних органів виконавчої влади в Україні (зокрема, залишення поза межами публічного управління окремих сфер життя, тимчасове припинення виконання окремих функцій держави, наприклад, ліцензування, внутрішній контроль тощо), так і євроінтеграцію (порушення строків виконання взятих Україною зобов'язань з метою інтеграції у європейський простір та перспективою членства в Європейському Союзі (ЄС), в тому числі завдання з імплементації Угоди про асоціацію, адаптації законодавства України до законодавства ЄС, залучення експертної та фінансової допомоги ЄС з метою розроблення стратегії модернізації окремих сфер публічного управління тощо). Шляхами вирішення проблем визначено своєчасність призначення керівників, утворення комісій з реорганізації, розробки планів заходів з реорганізації, доручень з боку уряду або окремих міністерств щодо конкретних заходів з оптимізації, прийняття положень, що регулюють діяльність новостворених у процесі модернізації центральних органів виконавчої влади та інше. Доведено, що головною проблемою оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади в Україні є систематичне порушення строків її реалізації всупереч законодавчо визначеним вимогам. На основі проаналізованих в роботі причин порушення строків визначено напрями оптимізації системи та організаційно-штатної структури центральних органів виконавчої влади: своєчасне утворення комісій з реорганізації; виконання строків розробки планів заходів з реорганізації; своєчасне призначення керівників створених в межах оптимізації центральних органів виконавчої влади нових центральних органів виконавчої влади, що стане підгрунтям для їх своєчасної державної реєстрації та початку функціонування; своєчасне надання з боку окремих міністерств суб'єктам здійснення оптимізації конкретних вказівок щодо здійснення заходів з оптимізації; дотримання строків прийняття положень, що регулюють діяльність новостворених у процесі оптимізації центральних органів виконавчої влади.
|
14. |
Дубинський О. Ю. Інформаційно-телекомунікаційна модель доказів в адміністративно-юрисдикційному процесі [Електронний ресурс] / О. Ю. Дубинський, Д. В. Бараненко, Н. П. Бортник // Держава та регіони. Серія : Право. - 2021. - № 4. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2021_4_24 Розглянуто питання використання в адміністративно-юрисдикційного процесі доказів, одержаних з використанням технічних приладів в контексті законодавства, яке регулює забезпечення громадського порядку та безпеки дорожнього руху. Проаналізовано класифікацію доказів і проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій для збору і аналізу доказів у провадженні у справах про адміністративні правопорушення.
|
15. |
Бараненко Д. В. Особливості адміністративної відповідальності за порушення міграційного режиму в Україні [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко, О. Г. Набокова // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2023. - № 5. - С. 302-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anpopr_2023_5_56
|
16. |
Бараненко Д. В. Особливості притягнення до міжнародної кримінальної відповідальності: правові реалії та досвід минулого [Електронний ресурс] / Д. В. Бараненко // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2024. - № 1. - С. 683-686. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anpopr_2024_1_122
|